Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zo, even een paar bakken :coffee: naar binnen en dan naar Slagharen.
Dagje “ponypark”. :ninja:
Sterkte
:)

Deeltijd onderwijs :-) altijd vrijdag middag/avond of zaterdag overdag

Past daarmee dus goed met ‘gewoon’ werk

Maar heb dit schooljaar dus een extra klus bij een post-hbo naast m’n ‘gewone’ bijbaan bij het hbo

Dat is misschien iets teveel :’)
T kan ook niet rustig he
:)

Maar succes!

Zo, even een paar bakken :coffee: naar binnen en dan naar Slagharen.
Dagje “ponypark”. :ninja:
Oh!...Nostalgie! Heb daar als tiener in de buurt gewoond. Konden aan begin van seizoen altijd gratis naar binnen met een coupon uit de plaatselijke weekkrant. Met je klassevriendjes daar naar toe. En met de coupon van je opa/oma kon je de volgende dag nog een keer :p

Leuk, A.I.
Wederhelft moet een foto van haar paspoort uploaden. Krijg je een frame, welke het beeld paspoort spiegelt en "slim" je paspoort in het frame draait, terwijl je dat zelf ook moet doen.
Theorie, je kan snel de juiste foto maken.
Praktijk, je wordt zeeziek van al dat gedraai. Steeds wanneer je denkt, ik ben er bijna, maakt dat "slimme" systeem er een potje van. Echt raar om te ervaren, alsof iemand je tegenwerkt!

Nu ook F1 kwalificatie kijken op de pc.
Sepang Maleisië is een geweldig circuit. Blij dat die effe terug is
Jammer dat #11 er weer uit is, maar had niet anders verwacht.

By the way: Hoe is het met jouw kleine spruit @JL86? Die was vorige week toch ook griepig?
Dank voor het navragen, gaat weer beter, wel nog flink lopen hoesten maar dat is nu ook beter.

Echter helaas eerder deze week met onze kat naar de dierenarts gegaan, ze blijkt een flinke tumor te hebben dus zeer waarschijnlijk moeten we daar snel afscheid van nemen, inmiddels 15 jaar oud, mooi leven gehad, maar na zo’n lange tijd niet heel erg makkelijk.

Dank voor het navragen, gaat weer beter, wel nog flink lopen hoesten maar dat is nu ook beter.

Echter helaas eerder deze week met onze kat naar de dierenarts gegaan, ze blijkt een flinke tumor te hebben dus zeer waarschijnlijk moeten we daar snel afscheid van nemen, inmiddels 15 jaar oud, mooi leven gehad, maar na zo’n lange tijd niet heel erg makkelijk.
Sterkte :( is echt niet fijn. Raakt toch gehecht aan zo’n beestje

Ja begon de afgelopen paar weken een beetje raar te lopen, dacht in eerste instantie dat m’n zoontje iets te “ruw” gespeeld had, maar het werd niet beter. Chemotherapie is nog een optie maar ze gaven al aan dat je een ouder beestje beter niet zoveel stress kunt geven. Nu loopt ze bijna helemaal niet meer en zit momenteel op de badkamer. Eet en drinkt nog wel. Krijgt antibiotica maar het is een kwestie van tijd. Uiteindelijk moet je dan de keuze maken om het beestje niet teveel te laten lijden. Lastig, maar hoort bij het leven helaas.

Sterkte JL en de rest thuis!
Niet fijn voor jullie en ook niet voor de kat natuurlijk.
Hoe pijnlijk en verdrietig ook, je wilt het beestje ook niet onnodig laten lijden.
15 jaar voor een kat/poes is toch al oud?
Ik weet dat honden iets van 12 a 13 jaar oud worden, minder oud dan katten/poesen

Het is een ras kat en die kunnen toch ook nog wel 20 jaar en ouder worden, maar je wilt op latere leeftijd geen zware operaties of behandelingen meer doorvoeren, je hebt geen garantie op succes, het beestje heeft er flink last van en dan hebben we het ook nog niet over het financiële gedeelte gehad.

Ik heb het helaas met m’n oma meegemaakt die een hersentumor kreeg op late leeftijd en er ook geadviseerd om niet te opereren. Binnen een paar maanden was het toen klaar…

Heel erg zwaar geweest voor de hele familie, als ik er nu weer over nadenk wordt ik weer emotioneel! :cry:

Ander onderwerp, mooi weer, zo een familie fotoshoot in de bossen, m’n vrouw is al 3 uur bezig… ik had mooi tijd om de F1 kwali te kijken haha!

Zal in andere nabije landen niet veel beter zijn zeker? De analyse gebeurt op basis van rioolwater, net zoals ze dat gebruiken voor het meten coke gebruik.
Ik hoor van E. dat huisartsen van de kleuters in haar klas het kwalificeren als 'een vroeg seizoensgriepje' - toch wel heel vroeg dan. Zie het ook rond mij, er zijn best wel wat zieken.
Aan de zieken beterschap en aan de gezonden, houden zo!

Wij zijn hier ook al een tijd aan het snotteren. Kan best Corona zijn, was ook nooit weg natuurlijk. Ik zit op 70-80% fit, maar m'n wederhelft voelt zich wel aardig verrot. En waar ik uiteraard direct mannenziekte heb, klaagt zij niet zo snel. Beiden nog geen dag thuisgebleven, maar denk dat anderen zich ziek hadden gemeld.

Zolang we maar niet dat hele circus weer krijgen, vind ik het best. Al was mijn werk wel heel relaxed toentertijd. Voor de leerlingen/ ouders was het drama.

Laatst bewerkt:
Je zult maar een full-electric auto hebben…. :eek:

Ik heb de auto “ aan de paal hangen” hier bij Slagharen.
Toen ik aankwam gaf hij aan dat het 3 uur ging duren. Dus net even gechecked, na drie uur……zegt ie dat ie nog 6 uur nodig heeft.:oops:
Da’s dik 9 uur over 17kWh.
Gelukkig zit de tank ook vol.:ROFLMAO:

Je zult maar een full-electric auto hebben…. :eek:

Ik heb de auto “ aan de paal hangen” hier bij Slagharen.
Toen ik aankwam gaf hij aan dat het 3 uur ging duren. Dus net even gechecked, na drie uur……zegt ie dat ie nog 6 uur nodig heeft.:oops:
Da’s dik 9 uur over 17kWh.
Gelukkig zit de tank ook vol.:ROFLMAO:
Tja, hang die phev dan ook niet overal aan. Dan kunnen de échte ev ridders rijders laden :p

Op welk moment vond je vrouw het een goed idee dan :p

@Jay DoubleYou of @Niseko , ik verwacht van jullie nu een A.I.- afbeelding van een bos in Zwitserland met asfalt wandelpaden :p
IMG-1533.jpg

Een vrouw denkt alleen na over de outfit en over de combinatie van de familie niet of het comfortabel is of iets dergelijks en ik kan maar beter Ja knikken anders is het foute boel :p
Dan vliegt ze de kast maar op. Ze mag dr fiat geven of het bij de rest past, maar no f*cking way in hell dat ze tot op de schoenen gaat bepalen wat ik aantrekt voor zoiets.

Terug
Bovenaan