Robert 69
Asfaltkampioen
Dochters van 10-12 zeuren om een pony.Totdat je meisjes foto’s van een pony laat zien.![]()
Zijn ze 16, dan komen ze met een ezel thuis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dochters van 10-12 zeuren om een pony.Totdat je meisjes foto’s van een pony laat zien.![]()
Vaak wel ja!Dochters van 10-12 zeuren om een pony.
zie vanzelf wel waar de mijne ooit mee thuis komt. Wat ik wel weet is dat ik het jong wat het met haar aan durft van harte sterkte zal wensen. Die harde kop met een xl portie temperament..foiDochters van 10-12 zeuren om een pony.
Hans Teeuwen houdt ook van paarden.Een oud collega zei altijd:
Houdt u ook zo van paarden?
Ja!, Het liefst gerookt en dun gesneden...
Autoforum.Vaak wel ja!
Pagina 727…
![]()
Tsja, er is al zoveel voorbijgekomen hier dat deze er ook nog wel bij kan. En een BMW 727 bestaat niet.Autoforum.![]()
Speciaal voor jou!Kijk, mooi opgelost JW.
Vertel?Vandaag is een zeer mooie dag, zakelijk gezien.
Schilderij aan een spijkertje?Goedemiddag. Ze zijn hier verderop aan het klussen, ze zetten net een rolcontainer zo hard neer dat er bij mij in huis door de schok een schilderij van de muur valt. Niks kapot, maar overdrijven is ook een vak.![]()
Nee, zo'n Tesa plakker. Maar hing al 9 jaar.Schilderij aan een spijkertje?
Of een dikke 5mm schroefhaak gebruikt?
De kade is af voor het schip met geld?Vandaag is een zeer mooie dag, zakelijk gezien.
Dan ben je on-topic bezig en dat mag hier nu juist niet.Autoforum.![]()
Andere functie of salarisverhoging?Vandaag is een zeer mooie dag, zakelijk gezien.
Kroketten waren eindelijk eens warm?Vandaag is een zeer mooie dag, zakelijk gezien.
Dat sowieso niet. Dan ben je in mijn ogen nog steeds op zoek naar wie je eigenlijk bent.Hoe lossen we dat op, of nemen we gewoon niks aan van iemand die Twix heet, maar een Snickers reep als avatar heeft?![]()
Dat was vorige week hahaAndere functie of salarisverhoging?![]()
Dus je zat echt aan de champagne?Neen het vermoeiende arbeidsrechtelijke dingetje heeft zich uit zichzelf opgelost vandaag.
Ja, dat weet ik nog!Vroeger had je Hamer op het forum met als avatar een zaag. Moeten broers zijn.
Haha nee , al zei HR ook wel: je hebt een glaasje bubbels verdiend vandaag.Dus je zat echt aan de champagne?
Een 'Karen' gaat of is vertrokken?Neen het vermoeiende arbeidsrechtelijke dingetje heeft zich uit zichzelf opgelost vandaag.
Twix is twix…ontiegelijk tegendraads. Wat dat betreft had hij wel uit Friesland kunnen komenDat sowieso niet. Dan ben je in mijn ogen nog steeds op zoek naar wie je eigenlijk bent.![]()
En dat is helemaal prima.Ik ben helemaal niet tegendraads.
#Recalcitrant
Friezen zijn over het algemeen dwarsliggers en denken overal verstand van te hebben!Twix is twix…ontiegelijk tegendraads. Wat dat betreft had hij wel uit Friesland kunnen komen
Apart, hier in het westen bijna de hele dag regen.Vandaag dagje vrij. Alleen dochter werkt deze week andere dagen dus niet oppassen op kleindochter. Daarom samen heerlijk fietstochtje gemaakt van ruim 40 km. Prachtig weer hier, mooi in t-shirtje en korte broek. Onderweg nog een lekkere lunch gehad.
Het eerste vrij vlot ja, maar de Friezen die ik ken hebben zijn geen iwab’s.Friezen zijn over het algemeen dwarsliggers en denken overal verstand van te hebben!
(Zei de import-Fries!)
Verschil moet er zijnApart, hier in het westen bijna de hele dag regen.
Gelukkig maar!Het eerste vrij vlot ja, maar de Friezen die ik ken hebben zijn geen iwab’s.
Hier vanmorgen een paar druppen en later op de dag volgens mij nog een kleine bui. Verder niks bijzonders.Apart, hier in het westen bijna de hele dag regen.
Enkel in de ochtend toch? Rest vd dag bewolkt danwel vollebak zonMorgen ook mogelijk regen, moet de brommer wegbrengen voor een nieuwe achterband maar geen zin in. Heb het hele wiel er maar afgehaald en in de auto gelegd...
HmEnkel in de ochtend toch? Rest vd dag bewolkt danwel vollebak zon![]()
Ja, warm ook. Maar aangezien het wiel van mijn brommer met 1 moer vast zit zo eraf gehaald en weggebracht. 4 uur is ie weer klaar.Enkel in de ochtend toch? Rest vd dag bewolkt danwel vollebak zon![]()
Net rondje buiten gehobbeld. Duidelijk to cabrio. Ik heb mn dakje zo open in de file dat weet ik wel!Hm
To cabrio or not to cabrio
Dat is minder, rijdt je er maar zo weinig mee?Ehhh, not to cabrio. De remmen zitten weer vast. Nieuw spul besteld maar nog geen tijd om het te monteren.
Net rondje buiten gehobbeld. Duidelijk to cabrio. Ik heb mn dakje zo open in de file dat weet ik wel!