Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Terug van uiteten. Heerlijk blijft dat toch. Wijnarrangement voel ik wel, dus op tijd naar bed. Morgenochtend vroeg, in de wachtrij voor Oasis.

Ik heb ze… :p
oasis-tropical-canette.jpg

En dan nog de ‘723’…
E533-C855-E63-B-4852-AC90-F760-DF1657-B6.png

• Motor: 2.494 cc zes-in-lijn benzinemotor (M52)
  • Vermogen: 125 kW (170 pk) bij 5500 rpm
  • Koppel: 245 Nm
  • Topsnelheid: 228 km/h

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of jouw verzekering de wasstraat aansprakelijk kan stellen.
Geen idee maar als dat kan, en zin heeft, zullen ze dat vast wel doen. Zou me ook niet verbazen als ze het wel gezegend vinden en, als tegenpartij niet thuis geeft, helemaal geen moeite doen en de schade zelf uitkeren.
Er staat vrij groot vooraf altijd dat je zelf aansprakelijk bent bij evt schade. Ik denk dat aantoonbaar borstel stuk je dat wel kan verwerpen, maar in dit geval is het echt de onkunde van iemand anders en kan de wasstraat ook niks aan doen. Hoogstens kan je verzekeringsmaatschappij twijfel trekken of ze de noodstop niet snel genoeg hebben ingedrukt.

Het was op een trek band toch , heb je op je rem getrapt @R W xxx ? Dan zou in principe dat ding moeten stoppen. Heb ik ook wel eens gehad omdat je bij BMW altijd kort je rem moet intrappen. Waren ze niet blij mee :P

Destijds was het nog goed overzichtelijk.

316/318/320/323/328
520/523/528/535/540
728/735/740/750

(Even alleen de i)
Ik vond het juist vanaf ~2015 overzichtelijk met even getallen, een E of I of D voor de motorisering en een i ervoor als het volledig elektrisch was.

520 / 530 / 540 / 550

Hop hop

Uitnodiging reünie van m’n middelbare school. Leuk denk je.

Entree €20. Mee eten buffet ? €16

Bijna €40 voor een reünie.

Daar hadden ze toch vroeger gewoon potjes voor ? Haha

Paar jaar geleden reünie van de basisschool gehad, dat was gewoon bij iemand in de tuin, allemaal iets van een tientje ingelegd en dikke schik gehad die avond.

Zeker weten! De school waar ik op gezeten heb heeft daar zelfs een stichting voor. Daar worden activiteiten als schoolreisjes, kampen en excursies, schoolfeesten en dingen als speeltoestellen mee gefinancierd. Vanuit die stichting werden ook de reünies georganiseerd. De laatste jaren doen ze alleen nog Open Dagen. Hier ligt de focus vooral op het kennismaken voor toekomstige leerlingen, maar oud-leerlingen zijn ook welkom.

Toen ik in mijn revalidatietraject zat ben ik zelfs ook nog door de school geweest, aangezien dat een onderdeel daarvan is. Weer even herinneringen ophalen.

Ochtend sport achter de rug. Even koffie, dan denk ik alvast 2 wintervelgen deep clean doen. Morgen de andere twee. Plan is om volgende week te schuren, opvullen en spuiten.

Oudste zo naar kinderfeestje brengen , met de jongste denk ik even lunchen in de stad.

Vanavond wil ik guinness beef pie maken.

#liefdagboek

Ochtend sport achter de rug, bij dusseldorp even bakkie koffie gedaan. Kappertje geweest en met de z4 aan de slag gegaan. Gasveren kofferbak vervangen en zo weer verder klooien aan de 2e sleutel (nieuwe batterij doet niks, misschien ligt t aan t circuit board)

Even thuis lunchen, mama en kind zijn in de stad aan het lunchen. Vanmiddag nog even op pad met de kleine en dan is zo een dag weer voorbij. Oh ja, kip karbonades germarineerd voor in de airfryer zo.

#liefdagboek

Oudste de inhaalzwemles gehad. Gras gemaaid. Rinus (opblaasnijlpaard) schoongemaakt om op te ruimen. Nog ff stokbrood gehaald wat ik gister vergeten was. Nu een paar bandjes zetten en om 14u ff voor de tv duiken.

#ikhaatdagboeken

Vanochtend 09:00 in Nijmegen om mijn zoon helpen te verhuizen. Hij had reen mooie bakwagen met laadklep geregeld. Kameraad + vriendin hielpen ook mee.
De bakwagen vol gekregen met huisraad en 2 fietsen. Zij zijn om kwart over 1 vertrokken en ik weer riching huis met de EV6-vuilniseagen.

Nu effe bijkomen met AW en een bakkie Goddelijk vocht (pleur)!

#Liefdagboek

Een bakkie pleur is koffie, maar bij goddelijk vocht zou ik eerder aan bier denken.

#tochevenvragen
Goddelijk vocht is voor mij (filter)koffie!
Ik moet bijvoorbeeld 's ochtends eerst 2 bakkies hebben als kickstart.
Ik kijk dan door de ramen en krab wat aan mijn kont... (ja, van welke nl band?)
Ondertussen een slok nemend

Op de terugweg op de N325 nog een stukje gelijk op met een Lotus Evora 400. Uit 2016 met 405pk, 3.4l en top van 262. In dat mooie geel/oranje. Kwam een lekker geluidje uit (y)

Terug
Bovenaan