Carkiller
Petrolhead
Ik vind de geur ook niks. Vooral niet van die koffieprut achteraf.Ah, een medestander.
Ik vind koffie wel lekker ruiken, maar de smaak blijft bij mij een anticlimax. Ik drink liever thee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de geur ook niks. Vooral niet van die koffieprut achteraf.Ah, een medestander.
Ik vind koffie wel lekker ruiken, maar de smaak blijft bij mij een anticlimax. Ik drink liever thee.
Daar heb je melk en suiker voor.Nahh ik vind dat nog gaan, het is vooral dat bittere die mij tegenstaat.
Lekker dan, eerste bericht van de nieuwe pagina gaat over koffieprut...
Daar heb je melk en suiker voor.
Klinkt als Wiener Melange. Vind ik ook wel lekker, maar dat drink ik bijna nooit.Geprobeerd, ook met chocomelk gecombineerd. Vind het nog steeds niks.Daar heb je melk en suiker voor.Nahh ik vind dat nog gaan, het is vooral dat bittere die mij tegenstaat.
Klinkt als Wiener Melange. Vind ik ook wel lekker, maar dat drink ik bijna nooit.
Oooo, je reist Tweede Klas?Ja ik stond er echt van te kijken. Moest op de trap zitten…
Das bekant derde klasOooo, je reist Tweede Klas?![]()
Ik ben zo lang niet met de trein geweest... Er zit een trap in?Das bekant derde klas![]()
Ik ben in de pandemie overgestapt. Het is wat elitair en zeker in een Nederlandse sprinter erg ongebruikelijk, haha, maar heerlijk: altijd plaats, net wat stiller, geen gedoe met instappen.Das bekant derde klas![]()
In dubbeldekkers zit een trap, daar kan je ook goed van af flikkeren.Ik ben zo lang niet met de trein geweest... Er zit een trap in?
De Dude vangt je wel op als hij daar zit...In dubbeldekkers zit een trap, daar kan je ook goed van af flikkeren.
Ja voor die paar keer vind ik het de moeite niet. Overigens was 1e klas ook vol vannacht.Ik ben in de pandemie overgestapt. Het is wat elitair en zeker in een Nederlandse sprinter erg ongebruikelijk, haha, maar heerlijk: altijd plaats, net wat stiller, geen gedoe met instappen.
Ik 2 jaar later en mijn ervaring is in 95% van de gevallen gaat het zeer goed, in 3% van de gevallen is het meer mwah (aansluiting gemist, trein afgeschaft, incident op de spoorlijn) en in de resterende 2% loopt het compleet in het honderd. Als ik de auto neem naar Antwerpen sta ik buiten de schoolvakanties in 100% van de gevallen minimaal 20' in de file en zeker 1x per week 45' en meer.Ik ben in de pandemie overgestapt. Het is wat elitair en zeker in een Nederlandse sprinter erg ongebruikelijk, haha, maar heerlijk: altijd plaats, net wat stiller, geen gedoe met instappen.
Zit je in de trein, conducteur in je nek…De Dude vangt je wel op als hij daar zit...
Geef mij maar een bestuurder, kan ik lekker wat anders doen.Heren, mijn dank voor de periodieke reminder waarom ik het ov bij voorkeur niet gebruik.
![]()
Ik reis nooit met de bus. 9 van de 10x pak ik in Amsterdam of Rotterdam gewoon een OV fiets. Ik vind overstappen echt gedoe, dan ben ik liever buiten op de fiets.Geef mij maar een bestuurder, kan ik lekker wat anders doen.
(De bus is overigens een ander verhaal, die concurreert voor mij amper met de fiets.)
ik zorg dat de enkele keer dat ik binnen de randstad moet zijn dat buiten de spits regel. Daarbuiten is ov qua tijd en gemak zelden concurrerend met de auto voor ons.Geef mij maar een bestuurder, kan ik lekker wat anders doen.
(De bus is overigens een ander verhaal, die concurreert voor mij amper met de fiets.)
Ik reis nooit met de bus. 9 van de 10x pak ik in Amsterdam of Rotterdam gewoon een OV fiets. Ik vind overstappen echt gedoe, dan ben ik liever buiten op de fiets.
Waar kwam je vandaan met de trein?Ja voor die paar keer vind ik het de moeite niet. Overigens was 1e klas ook vol vannacht.
Wat balen zeg, maar met een kenteken zou het hopelijk wel betaald moeten worden.Vandaag was een bijzondere dag; botsing in een wasstraat gehad. Niet ervoor of er na bij de stofzuigers ofzo, nee, in de wasstraat zelf..! Voor mij eoa nagelneue BYD suv met een bestuurder blijkbaar ver voorbij de houdbaarheidsdatum. Begon al meteen met remmen, knipperlichten enz maar ja, kan, nieuwe auto even wennen enz maar dit gebeurde nog een paar keer. Resultaat was dat hij inmiddels 2 nokjes naar achteren was gekomen en er wel erg weinig ruimte tussen hem en mij overbleef. Zag het zo langzamerhand aankomen en ja hoor, onder het eindstation vol op de rem, nog een nok naar achteren en ik werd gezellig er tegenaan geduwd !@€#^!. Band stil, zag niets meer want grote rol stond stil op de voorruit en toen het hele spul weer ging draaien was mij voorganger er tussenuit gepeerd
Auto aan de kant gezet, trekhaak geweest waar ik tegenaan ben geduwd. Kentekenplaat en houder eraf, bumper deuk, scheurtje en lakschade, barst in grille. Wasstraat kan niks, hebben wel kenteken opgezocht en beelden veilig gesteld en ligt nu bij de verzekering. Meteen naar mijn garage gegaan om te laten kijken of het alleen cosmetische schade is, dat is gelukkig zo, want de auto moet zondag mee naar IT. Geschatte schade eerste vlugge blik 2k ex
![]()
Pfff wat klote zeg
Hopelijk kan je hem aansprakelijk stellen
Anders een CKtje en bloeden![]()
Wat balen zeg, maar met een kenteken zou het hopelijk wel betaald moeten worden.
Ja, 19 Euro. Moet je wel all risk verzekerd zijn...Jij betaalt nu toch elke maand meer premie?
Amsterdam CSWaar kwam je vandaan met de trein?
Je fiets was stuk?Toen ik nog in Delft woonde ging ik elk vrije weekend naar het centrum met de bus, kon ik wat drinken
Wat vervelend zeg! Succes met afwikkelen. Waar ga je naar toe in ItaliëVandaag was een bijzondere dag; botsing in een wasstraat gehad. Niet ervoor of er na bij de stofzuigers ofzo, nee, in de wasstraat zelf..! Voor mij eoa nagelneue BYD suv met een bestuurder blijkbaar ver voorbij de houdbaarheidsdatum. Begon al meteen met remmen, knipperlichten enz maar ja, kan, nieuwe auto even wennen enz maar dit gebeurde nog een paar keer. Resultaat was dat hij inmiddels 2 nokjes naar achteren was gekomen en er wel erg weinig ruimte tussen hem en mij overbleef. Zag het zo langzamerhand aankomen en ja hoor, onder het eindstation vol op de rem, nog een nok naar achteren en ik werd gezellig er tegenaan geduwd !@€#^!. Band stil, zag niets meer want grote rol stond stil op de voorruit en toen het hele spul weer ging draaien was mij voorganger er tussenuit gepeerd
Auto aan de kant gezet, trekhaak geweest waar ik tegenaan ben geduwd. Kentekenplaat en houder eraf, bumper deuk, scheurtje en lakschade, barst in grille. Wasstraat kan niks, hebben wel kenteken opgezocht en beelden veilig gesteld en ligt nu bij de verzekering. Meteen naar mijn garage gegaan om te laten kijken of het alleen cosmetische schade is, dat is gelukkig zo, want de auto moet zondag mee naar IT. Geschatte schade eerste vlugge blik 2k ex
![]()
Dat is bagger. Als die Methusalem zegt dat hij niet gemerkt heeft en zijn verzekering houd ook voet bij stuk kan dat een vervelend ding worden.Thx mannen
Daar ga ik wel voor idd. Politie gebeld maar die geven aan het eerst via de verzekering te proberen, die kunnen via kenteken bij de de verzekeraar van tegenpartij terecht. Als dat niets zou worden, kan politie de beelden opvragen en wordt het die route met aangifte. Timing zuigt natuurlijk ook nogal...
Eerst weekje Martelltal (Vinschgau) en weekje daarna nnb.Wat vervelend zeg! Succes met afwikkelen. Waar ga je naar toe in Italië
Ik vraag me af of jouw verzekering de wasstraat aansprakelijk kan stellen.Vandaag was een bijzondere dag; botsing in een wasstraat gehad. Niet ervoor of er na bij de stofzuigers ofzo, nee, in de wasstraat zelf..! Voor mij eoa nagelneue BYD suv met een bestuurder blijkbaar ver voorbij de houdbaarheidsdatum. Begon al meteen met remmen, knipperlichten enz maar ja, kan, nieuwe auto even wennen enz maar dit gebeurde nog een paar keer. Resultaat was dat hij inmiddels 2 nokjes naar achteren was gekomen en er wel erg weinig ruimte tussen hem en mij overbleef. Zag het zo langzamerhand aankomen en ja hoor, onder het eindstation vol op de rem, nog een nok naar achteren en ik werd gezellig er tegenaan geduwd !@€#^!. Band stil, zag niets meer want grote rol stond stil op de voorruit en toen het hele spul weer ging draaien was mij voorganger er tussenuit gepeerd
![]()
Niet gek dat het druk was, er was voetbal in de ArenaAmsterdam CS
Balans houden na een avondje stappen was wat lastiger.Je fiets was stuk?![]()
Geen idee maar als dat kan, en zin heeft, zullen ze dat vast wel doen. Zou me ook niet verbazen als ze het wel gezegend vinden en, als tegenpartij niet thuis geeft, helemaal geen moeite doen en de schade zelf uitkeren.Ik vraag me af of jouw verzekering de wasstraat aansprakelijk kan stellen.