Carkiller
Petrolhead
Ja, en bijna 5 Euro... Leuk verdienmodel.95% zout? Het busje aromat wat hier staat is 58%.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en bijna 5 Euro... Leuk verdienmodel.95% zout? Het busje aromat wat hier staat is 58%.
![]()
Net als havermelk. Als bc kun je beter haver telen en havermelk verkopen dan koeien melkenJa, en bijna 5 Euro... Leuk verdienmodel.
Ja ik stond er echt van te kijken. Moest op de trap zitten…23.30 en de trein zit nog vol?
Ja ik stond er echt van te kijken. Moest op de trap zitten…
Haha wie ik? Ik was ver van bezopenSta je alsnog met je bezopen harses in een trein
Ik word nooit volwassen ! En daar ben ik trots op.
Right about thatZijn we allemaal op papier, maar verder...
Alleen het speelgoed is duurder!Ik word nooit volwassen ! En daar ben ik trots op.
Loop ik nog achter met drie regulars..Goed eerste dubbele espresso zit er alweer tijdje in. Kinderen naar school gebracht, nu weer hele ochtend met m’n favoriete bezigheid: contracting. Ugh.
Haha wij hebben 2 koffie machines staan. 1 piston / half automaat en een Nespresso. Als je die eerste dubbel shot doet is het rennen.Hier gewoon een reguliere koffie. In de ochtend dubbele espresso, dan mag ik de rest van de ochtend werken vanuit het kleinste kamertje...
Lekker weer, fijn, ook niet zoveel wind, kinderen zelf naar school gefietst (wel meegegaan hoor)
Vanavond weer eens uiteten met z'n tweeën, dan sluit ik zeker af met een dubbele espresso. Nou ja, afsluiten, wellicht volgt daarna nog een ander drankje.
Ja, heb al een klant ingediend bij Sinterklaas. Misschien dat de nieuwe wel luistert!Alleen het speelgoed is duurder!
![]()
School zal bij jullie niet om de hoek zijn? Alles met de Bimmer of ook nog fietsend te doen?Loop ik nog achter met drie regulars..
Jongste naar schoolreisje (speeltuin) gebracht. Boodschappen doen, dan gesprek met boekhouder prive. Jongste ophalen, eten, oudste ophalen en naar zwemles brengen. Dan is de middag wel voorbij, ben ik niet verder dan 10 km van huis geweest maar de accu van Bertha wel leeg.
Dat is wel fijn, zo'n machine. Hier "gewoon" Nespresso en een losse opschuimer. Hadden eerst zo'n gecombineerd model, maar was toch niet zo'n geweldige optie voor melkschuim en veel schoonmaken.Haha wij hebben 2 koffie machines staan. 1 piston / half automaat en een Nespresso. Als je die eerste dubbel shot doet is het rennen.![]()
Ja ben er heel blij mee. Ik drink niet zo heel veel koffie maar hou wel echt van een goede espresso. Melk opschuimen wordt niet zoveel gedaan want beide houden niet echt van melk in de koffie.Dat is wel fijn, zo'n machine. Hier "gewoon" Nespresso en een losse opschuimer. Hadden eerst zo'n gecombineerd model, maar was toch niet zo'n geweldige optie voor melkschuim en veel schoonmaken.
Vaak in m'n eentje koffie aan het drinken, heb ik geen zin in malen en poetsen. We hebben nog een filter in de kast staan voor bezoek en kringverjaardagen![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe baan!CK, Gecondoleerd.
Op een positieve noot. Het is officieel. Ik word product lead engineer voor automotive koplampen in het snoepjes circuit.
Bedrijf is onbekend maar levert de verlichting aan onder andere dit apparaat.
![]()
Ik ben van de filter koffie! 's Ochtends 2 bakkies bij het ontbijt (staand bij het aanrechtblad) en in de namiddag of avond nog eens een bakkie.Als je vooral alleen koffie drinkt dan snap ik de keuze van Nespresso.
Filter koffie blijf ik ook gewoon echt lekker vinden.
Alleen paarden eten staand tochIk ben van de filter koffie! 's Ochtends 2 bakkies bij het ontbijt (staand bij het aanrechtblad) en in de namiddag of avond nog eens een bakkie.
House Manager heeft een Nespresso er naast staan en die drinkt alleen maar dat.
3,5 km. Is op zich goed te fietsen, maar komt niet altijd uit. Vrouwlief fietst wel veel omdat ze nog niet met kinderen in de auto rijd en ik combineer wegbrengen met naar werk rijden of op mn vrije dag boodschappen doen. Maar alst mooi weer ik pak ik ook nog weles de bakfiets ja.Ja, heb al een klant ingediend bij Sinterklaas. Misschien dat de nieuwe wel luistert!
School zal bij jullie niet om de hoek zijn? Alles met de Bimmer of ook nog fietsend te doen?
Eerder andersom, alleen herkauwers gaan dr eens goed voor liggenAlleen paarden eten staand toch![]()
Nice! Gefeliciteerd!CK, Gecondoleerd.
Op een positieve noot. Het is officieel. Ik word product lead engineer voor automotive koplampen in het snoepjes circuit.
![]()
Japanse principe, vandaar dat ik het zeiEerder andersom, alleen herkauwers gaan dr eens goed voor liggen
![]()
Opgeschuimde melk met koffie is wel zoals een cappuccino hoort. Eerst de melk, dan de koffie.Mijn wederhelft drinkt in de ochtend altijd wel een cappuccino, of nou ja, opgeschuimde melk met koffie, vaak met een smaakje... Mij niet gezien, maar met Nespresso is dat heel makkelijk. Als mijn ouders hier zijn, drinken zij dat ook graag. Ik vrijwel nooit, gewoon zwarte lungo en 's avonds espresso.
In de zomer vind ik een ijskoffie ook lekker. Ons apparaat kan ook koud opschuimen, ijsklontjes erbij en dan koffie erbij (espresso).
Mooi, Nico! Gefeliciteerd. Gaaf ding ook, zo’n HWA!Op een positieve noot. Het is officieel. Ik word product lead engineer voor automotive koplampen in het snoepjes circuit.
Ik kom er niet eens, veel te duur voor zwaar overgewaardeerde koffie.Ik ben Starbucks saaiste klant. Ik drink mijn koffie zwart. Of een dubbele espresso. En warm. Zonder smaakjes.
Wanneer Twix een saaie Starbucks-koffie zonder poespas bestelt…Ik ben Starbucks saaiste klant. Ik drink mijn koffie zwart. Of een dubbele espresso. En warm. Zonder smaakjes.
Persoonlijk denk ik ook juist dat de smaakjes een goede toevoeging zijn aan Ice Coffee als ik ze bij Jumbo of de AH zie.Van de zomer met 35+ eens onderweg een icecoffee 'zwart' genomen bij Starbucks.
Dat was gewoon een dure beker koud slootwater.. bah!
Ik drink wel eens Chai Latte de laatste tijd als alternatief voor koffie. Ik vind het lekker.Ik kan hier echt totaal niet over meepraten aangezien ik helemaal geen koffie drink...
Zet het wel eens voor visite, maar niks voor mij.
Tegenwoordig kun je van Pickwick kant-en-klaar Chai Latte kopen, maar wij doen het met een theezakje en warme melk…Ik ken het niet, geloof je meteen.
Ik ken ‘m niet, maar geloof je meteen.Vandaag wordt in de straat de laatste garage gedaan, is dat ook weer klaar. Goede aannemer hebben we ingehuurd, aardige en schappelijke vent.
Ik heb hier ook wel een zwak voor zo nu en dan. In de US bij Dunkin vaak de frozen varianten. In Florida prima. Tot dat ik in NYC kwam en ze daar de calorieën erbij zetten. Zo'n large dunkin frozen caramel is bijna 900 calorieën. Koekoek.Persoonlijk denk ik ook juist dat de smaakjes een goede toevoeging zijn aan Ice Coffee als ik ze bij Jumbo of de AH zie.
Iets met Caramel mag je mij altijd wel voor wakker maken. Met of zonder koffie!![]()
Ik ben ook het 'werkpaard' thuis. De ander is het luxe paard.Alleen paarden eten staand toch![]()
Ik heb hem Bitburg bier gegeven, zegt denk ik genoeg.Ik heb hier ook wel een zwak voor zo nu en dan. In de US bij Dunkin vaak de frozen varianten. In Florida prima. Tot dat ik in NYC kwam en ze daar de calorieën erbij zetten. Zo'n large dunkin frozen caramel is bijna 900 calorieën. Koekoek.
Ik heb hem Bitburg bier gegeven, zegt denk ik genoeg.Tegenwoordig kun je van Pickwick kant-en-klaar Chai Latte kopen, maar wij doen het met een theezakje en warme melk…
![]()
Spices Warming Chai
Heerlijke zwarte thee verrijkt met traditionele chai specerijen zoals gember, kaneel en kardemom.www.pickwick.nl
Ik ken ‘m niet, maar geloof je meteen.Zag er op de foto’s in ieder geval netjes uit.
![]()
Doen we hier ook weleens, althans, de 3 dames hier. Heel soms slurp ik mee.Tegenwoordig kun je van Pickwick kant-en-klaar Chai Latte kopen, maar wij doen het met een theezakje en warme melk…
![]()
Spices Warming Chai
Heerlijke zwarte thee verrijkt met traditionele chai specerijen zoals gember, kaneel en kardemom.www.pickwick.nl
Ik kan hier echt totaal niet over meepraten aangezien ik helemaal geen koffie drink...
Zet het wel eens voor visite, maar niks voor mij.