Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mag jij niet via de vluchtstrook in zo'n gevalAh ik had dat ook maar dan in liters. Dikke file jonge..
Mag jij niet via de vluchtstrook in zo'n gevalAh ik had dat ook maar dan in liters. Dikke file jonge..
![]()
Gekke borden daar in de Randstad... hebben we hier in het noorden niet!Ik dacht al iets bekends te zien onderweg op de vluchtstrook…
![]()
Verschil moet er wezen. Wij hebben weer andere dingen.Gekke borden daar in de Randstad... hebben we hier in het noorden niet!
Overstekende koe borden hebben jullie wel?Gekke borden daar in de Randstad... hebben we hier in het noorden niet!
Wat is dat, een koe?Overstekende koe borden hebben jullie wel?
Zo'n groot varken met vlekken.Wat is dat, een koe?
Nee. Dat begrijpen die koeien toch niet.Overstekende koe borden hebben jullie wel?
Een kou, mien jong.Wat is dat, een koe?
HAHAHA geweldig.Ik dacht al iets bekends te zien onderweg op de vluchtstrook…
![]()
Ah ain koubaist!Een kou, mien jong.![]()
Haha nou één tunnelbuis was dicht van de Benelux tunnel dus dan krijg je instant chaos. Veel pakken dan doorgetrokken streep om alsnog de andere buis te pakken wat ik ook al 2x mis heb zien gaan…Mag jij niet via de vluchtstrook in zo'n geval![]()
Groot gelijk!Haha nou één tunnelbuis was dicht van de Benelux tunnel dus dan krijg je instant chaos. Veel pakken dan doorgetrokken streep om alsnog de andere buis te pakken wat ik ook al 2x mis heb zien gaan…
Ik ben echt te zuinig op m’n auto en vooral ook mijzelf voor dat soort fratsen. Die vrachtwagens remmen gewoon niet voor dat soort capriolen op de A16
Oh ja ik had gister ook bijna een naar de eeuwige jachtvelden gejaagd hoor..! Die reed op 50 weg even met zeer hoge snelheid weg bij het stoplicht ~200m achter mij en ik nam net de bocht en zag ‘m pas op laatste moment..Groot gelijk!
Gisteren nog een idiote actie van een motor. Maar daar is een ander topic voor, wie weet schrijf ik het nog eens uit.
Staan ze bij jou of bij je moeder in de huiskamer?De funfer staat weer op z’n zomer sloffen. Zóveel mooier en wat rijdt dat toch fijn. Merkt echt verschil met goed gebalanceerde velgen icm een band die BMW approved is - geen trillingen terwijl die met de winter sloffen onwijs zoekerig reed op hogere temperatuur.
De winterbanden ga ik opknappen of op MP. Staan nu ff in de huiskamer , na hele avond klussen in m’n moeders huis ben ik er wel ff klaar mee.
Ik ken ook iemand die voor de grap een tijd met een oude politiepet op de hoedenplank reed. Duurde alleen niet heel lang.HAHAHA geweldig.
Fun fact.. m’n vader had vroeger dus zo’n zwaailicht in zn auto en gebruikte m nog wel eens… in de jaren 90 reed de politie in onopvallende E34 en E39s.
Toen kon dat nog , nu niet meer![]()
Helaas die van mijStaan ze bij jou of bij je moeder in de huiskamer?![]()
Kan me voorstellen. Wij hebben meerdere sets in de schuur liggen waarvan eentje van een auto die we al niet meer hebben. We komen er alleen niet vanaf.Helaas die van mijnemen ruimte in beslag joh niet te doen
Dan heb je pech gehad vandaag.Haha nou één tunnelbuis was dicht van de Benelux tunnel dus dan krijg je instant chaos. Veel pakken dan doorgetrokken streep om alsnog de andere buis te pakken wat ik ook al 2x mis heb zien gaan…
Ik ben echt te zuinig op m’n auto en vooral ook mijzelf voor dat soort fratsen. Die vrachtwagens remmen gewoon niet voor dat soort capriolen op de A16
Oh dan hebben we elkaar net gemist , ik reed rond half zes weg. Maar bedenk me dat ik echt heel lang heb moeten wachten om überhaupt de snelweg op te komen haha. Volgens mij was ik pas rond 17:50 ofzo bij de BeneluxDan heb je pech gehad vandaag.
Vanochtend had ik eigenlijk nergens last van en terug was het ‘gewoon’ druk op de A15/A4. Kon bij het bord van 300m nog met 100+ naar rechts (waarna de buitenlandse auto voor mij op het laatste moment besloot tóch richting Hoogvliet te rijden, waardoor ik flink in de remmen moest om niet op de plotselinge file voor me in te rijden) en beide tunnelbuizen waren nog open. De linker reed zelfs goed door. Dit was zo rond 17:20.
Ja als jij vlakbij de oprit/tunnel zit wel ja. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik stiekem een oogje open hou voor blauwe 5 Series, maar die zie je bar weinigOh dan hebben we elkaar net gemist , ik reed rond half zes weg. Maar bedenk me dat ik echt heel lang heb moeten wachten om überhaupt de snelweg op te komen haha. Volgens mij was ik pas rond 17:50 ofzo bij de Benelux
Ja zit minuutje of 15 van de Benelux af denk ik.Ja als jij vlakbij de oprit/tunnel zit wel ja. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik stiekem een oogje open hou voor blauwe 5 Series, maar die zie je bar weinig
Is de nieuwe A16 dan geen optie voor jou? Voor de opening reed ik ongeveer 50/50 A4/15 en A13/A16, maar nu toch wel standaard A13/A16, tenzij daar iets gebeurd is.Ja zit minuutje of 15 van de Benelux af denk ik.
Blauwe vijf series zie je zelden. Vooral zwart en grijs.. helaas
Jij rijdt Polestar toch?
Ja ik wissel beetje af idd , A15 of A16.Is de nieuwe A16 dan geen optie voor jou? Voor de opening reed ik ongeveer 50/50 A4/15 en A13/A16, maar nu toch wel standaard A13/A16, tenzij daar iets gebeurd is.
En zwart zie je wel meer ja. Als het een blauwe BMW Touring is, is het eigenlijk altijd een 3.
En klopt, ik rij een Polestar 2, (ook) in donkerblauw
Altijd goed. Das mijn cadeau aan m’n vrouw over paar wekenEen weekendje weg? (Met of zonder kids?)
Ik vind dat je het weer GEWELDIG gedaan hebt @Jay DoubleYou !! Complimenten!Gekke borden daar in de Randstad... hebben we hier in het noorden niet!
Ik heb wel flink last van de Helmondse koeienziekteNee. Dat begrijpen die koeien toch niet.
Een kou, mien jong.![]()
Haha helemaal eens echt geinigIk vind dat je het weer GEWELDIG gedaan hebt @Jay DoubleYou !! Complimenten!
Mooi plaatje, zeker ook met Dude achter het stuur
Morgen Jan!Ik heb wel flink last van de Helmondse koeienziekte
mûûûûgghh
Op zich is dat niet eens zo heel moeilijk, je moet alleen de juiste vragen stellen en soms even doorvragen en volhouden. Ook hier kom je met geduld heel veel ver. Maar het geeft ook wel aan hoever je met AI kan gaan. Zeker als je in dit geval de exacte auto en eigenaar op beeld zou hebben zou je bv. zelfs vervalste CJIB brieven kunnen maken. Niet dat ik AI zo zou gebruiken en dit is natuurlijk een grapje, maar het kan behoorlijk tegen je gebruikt worden. Stel dat iemand die iets tegen je heeft echt kwaad in de zin zou hebben, dan kunnen er rare dingen op internet verschijnen.Ik vind dat je het weer GEWELDIG gedaan hebt @Jay DoubleYou !! Complimenten!
Mooi plaatje, zeker ook met Dude achter het stuur
Morgen Jan!
Hoe gaat het nu met u?
Nog niet zo best zo te horen.Ik heb wel flink last van de Helmondse koeienziekte
mûûûûgghh
Ik wil gewoon weer de dingen kunnen doen die ik de laatste jaren ook met plezier deed. Dat kan een dagje weg zijn met vrienden of met familie, maar ook naar evenementen of zelfs iets simpels als op vakantie lukte afgelopen jaar niet.Is er ook een doel ingeschat om naar toe te werken qua revalideren of kijken hoe ver je kunt komen? @Jay DoubleYou
Duidelijk, hopen dat je weer op dat punt kan komen kerel! Maak van heel dichtbij mee wat het met je kan doen om dingen niet te kunnen. Soms een hard gelag.Ik wil gewoon weer de dingen kunnen doen die ik de laatste jaren ook met plezier deed. Dat kan een dagje weg zijn met vrienden of met familie, maar ook naar evenementen of zelfs iets simpels als op vakantie lukte afgelopen jaar niet.
Altijd goed. Das mijn cadeau aan m’n vrouw over paar weken
Ja, sommige mensen zijn serie posters geworden hier, 3 af 4 berichten achter elkaar.
Ik telde bij de Dude iets van 150 berichten in 1 weekend.
En kijk, zo kan het ook, je bericht bewerken.
Mocht je geen last hebben van hoogtevrees: een ballonvaartWe hebben in maart, april, mei en juni al tripjes staan (buitenland, Europa) en voor dec zijn we weer een grote aan het plannen (Azië of zuid-Amerika). Moet iets anders hebben..
Houdt jij een scorebord bij met hoeveel mensen posten, creepyJa, sommige mensen zijn serie posters geworden hier, 3 af 4 berichten achter elkaar.
Ik telde bij de Dude iets van 150 berichten in 1 weekend.
En kijk, zo kan het ook, je bericht bewerken.
Mocht je geen last hebben van hoogtevrees: een ballonvaart
Toen had ik zeker ruzie thuis. Das wel echt veel.Ik telde bij de Dude iets van 150 berichten in 1 weekend.![]()
Ik tel niks, maar kijk af en toe naar de leden stand. Onze nummer 2 is al een hele tijd weg...Toen had ik zeker ruzie thuis. Das wel echt veel.
Ps waarom tel je dat![]()