JL86
Asfaltkampioen
Nogal een niche markt in NederlandJa, voor Tibetaanse jaks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nogal een niche markt in NederlandJa, voor Tibetaanse jaks.
Lastig thuiswerken ook……Nogal een niche markt in Nederland![]()
Klinkt ook prima.Ik had Stroganoff balletjes met aardappelpuree gemaakt.
De kinderen vonden het lekker.
En het is geworden?Ik twijfel nog of ik voor pasta of Aziatisch ga….
Sportiefste man van het offtopic.Alweer alle ringen vol. Zelfs de meesten >200%.
Helpt wel, zo’n weekendje zonder PIEP.
Alles lopend en/of met de fiets.
Je weet het zo'n app/watch/phone moet je een goed gevoel geven, success ervaring, iedereen een medaille, VS markt, ze zijn al blij als je 50 stappen hebt gemaaktAlweer alle ringen vol. Zelfs de meesten >200%.
Zou ‘t?Sportiefste man van het offtopic.
Ik twijfel nog, zijn verse maaltijd gerechten van het werk. Wij hebben zo’n “koelkast” die met wekelijks nieuwe gerechten uit restaurants gevuld wordt. Kwestie van opwarmen en je hebt een heerlijke maaltijd. Neem ze wel eens mee naar huis.Sportiefste man van het offtopic.
De laatste is verreden in 1997...De Elfstedentocht van 2012 is nog steeds mijn grootste prestatie en dat zal ie ook wel blijven.![]()
Een cleanroom, daar wordt zeker witgewassen?Ik werk in een cleanroom, was het maar zo'n feest.
Had de link naar de racefiets iid gelegd vanwege de zin die erboven stond.maar wellicht had jij dat al door?
Is dit nou vissen of ben je echt zo negatief over jezelfHad de link naar de racefiets iid gelegd vanwege de zin die erboven stond.
Maar ik verdraai graag woorden vanwege mijn gebrek aan humor, om flauw te wezen.![]()
Ja, de Tibetaanse Jak haren. Blonderen.Een cleanroom, daar wordt zeker witgewassen?![]()
Dat laatste.... (nee geen grap)Is dit nou vissen of ben je echt zo negatief over jezelf![]()
Zonde en in mijn ogen onnodig, ik kan jouw bijdragen hier waarderen! Ook al die feitjes hoorDat laatste.... (nee geen grap)
Als ik mezelf al omlaag praat, ontneem ik dat plezier bij een ander.
Ik heb al iets te veel over me heen gehad.
Je bent te tolereren, zo beter?Ik was niet naar complimenten aant vissen zei ikToch bedankt.
Ergens ist zonde ja, want ik belemmer mezelf nogal. Maar ik kan ook geen normaal leven meer lijden door alles wat er gebeurt is. Dat heeft behoorlijk wat schade aangericht zegmaar. Waaronder dat negatief over mezelf praten. Maar het is een hele waslijst.
.
Gelukkig mogen we ook complimenten geven wanneer het niet wordt gevraagdIk was niet naar complimenten aant vissen zei ikToch bedankt.
Dat is herkenbaar voor mij, onderstaande gelukkig niet. Heftig..!Ergens ist zonde ja, want ik belemmer mezelf nogal.
Maar ik kan ook geen normaal leven meer lijden door alles wat er gebeurt is. Dat heeft behoorlijk wat schade aangericht zegmaar. Waaronder dat negatief over mezelf praten. Maar het is een hele waslijst
Je bent docent toch?Gelukkig mogen we ook complimenten geven wanneer het niet wordt gevraagd
En wat mij betreft gebeurt het niet vaak genoeg, complimenten geven. Al vind ik wel dat het oprecht moet zijn. Bij kinderen dik ik het weleens aan.
De 0.0 van Skuumkoppe vind ik ook heel fijn, al is de echte lekkerder in mijn ogen. Of nou ja, in mijn mondIk drink over t algemeen geen "normaal" pils. Maar het is niet dat ik het niet lust.
Heel soms koop ik wel eens wat. Maar alcoholgeur vind ik al smerig (net zoals de smaak), dus het is meestal een 0.0 versie
Ik zou die Skuumkoppe denk ik wel proberen als ik eens in die regio ben.
Ja klopt, ik ben leerkracht basisonderwijs. En een positieve benadering is zeker belangrijk, maar wel oprecht inderdaad. En als ze er een potje van maken dan horen ze het ook wel, maar vooral wanneer ik weet dat ze beter kunnen. Het is vooral de woordkeuze die belangrijk is, zowel bij een compliment als een correctie.Je bent docent toch?
Kinderen stimuleren in hun ontwikkeling is erg belangrijk. Dus ik vind dat een goeie zaak dat je het bij kinderen wat aandikt. Maar het moet wel eerlijk en oprecht zijn. Stimuleren is goed, bijsturen waar nodig en ze niet in een positieve waan laten als iets echt niet goed is.
Als je die ontwikkeling afstraft of neerhaalt krijg je dus mensen zoals ik.
Daarom vind ik ook dat mensen mekaar meer complimenten moeten geven, kinderen meer stimuleren in goede ontwikkeling (ipv individualisme) en dat je ander soms best een zetje mogen geven in de juiste richting.
Je eigen fouten toe kunnen en durven geven en dat ook belangrijk vinden is misschien wel de beste eigenschap die een docent kan hebben...Maar ik ben niet heilig hoor, ik schiet ook weleens uit mijn slof! Erfenis denk ik, zowel genetisch als opvoeding.
Al herstel ik dat altijd wel, dat vind ik heel belangrijk.
Welkom in Nederland!Goedemorgen.
Het is zondag en de zo schijnt, na regen, en dan weer zon, en dan weer regen en ga maar door.![]()
Opvallend dat ook met dit weer stroom nog steeds gratis is:Hier helaas geen fijne dag... EV wil niet laden
Waait best hard (hier in het westen), wellicht daarom ?Opvallend dat ook met dit weer stroom nog steeds gratis is:
![]()
(er komt nog 17ct energie belasting bij)
Hoe kan dat zo opeens?Hier helaas geen fijne dag... EV wil niet laden
Ja dat zal het zijn, nog weinig vraag door echte kou en genoeg wind om de zon niet te missen.Waait best hard (hier in het westen), wellicht daarom ?
Waar woon jij, ik heb het idee dat we bij elkaar om de hoek wonen. Je hoeft uiteraard niet specifiek te zijn.Waait best hard (hier in het westen), wellicht daarom ?
Hollandse keuken aan mij al helemaal niet. Rijst, pasta, alles beter dan aardappels.Stoofpotjes zijn niet zo aan mij besteed…
Belasting op iets waar je al niet voor hoefde te betalen... Typisch...(er komt nog 17ct energie belasting bij)