Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij kost 2 kaartupdates via OTA ook 90 of 99 euro bij Kia.Gok ik van wel idd, of 2025-1.
Ik heb via Bimmercoderen lifetime code en kaart gekocht. Totaal €35 werkt als een tiet ipv dat gedoe en hoge prijs (€90) via BMW.
Komt de accountant nog aan vanavond?Ik heb vandaag een tandartsafspraak gemaakt, een afspraak gemaakt bij de stort vrijdag om een matras weg te brengen en de meterstand van mijn watermeter doorgegeven. En natuurlijk bami gekookt om straks te eten op het werk. De eerste klussen wilde ik af hebben voordat mijn vakantie begint, de laatste klus weten jullie, even geen kantinevoer meer voor mij...
Is toch geen schapekop eten?![]()
25 vakantiedagen, 5 'personal care' dagen, 7,5 ouwe-lullen dag, 1 vrijwilligersdag en ik koop er nog 20. Totaal 58,5 dag per jaar. En op gaan ze...In de detachering krijg ik er maar 25 dagen = 200 uur (8 uren op 1 werkdag). Ik kan er 5 dagen (40 uur) bijkopen tegen 100% tarief en nog eens 5 dagen tegen 137% (hoger) tarief. Vroeger toen mijn jongens nog basisschool of 1 jaar middelbaar waren kocht ik er 5 dagen bij tegen normaal tarief. Om dan vrij te zijn als mijn vrouw moest werken en zij niet nog meer naar de opvang moesten.
Gelijk heb je. Laat nu ons maar beunen25 vakantiedagen, 5 'personal care' dagen, 7,5 ouwe-lullen dag, 1 vrijwilligersdag en ik koop er nog 20. Totaal 58,5 dag per jaar. En op gaan ze...
Helaas, moet werken tot 23:30.Komt de accountant nog aan vanavond?
het illustreert hoe overdreven zwaar personenfiscaliteit hier is. In een lineaire wereld zou ik 80% van mijn nettoloon hebben....
Ik heb net mijn strookjes van de afgelopen 5 maanden bekeken om te vergelijken met de pro forma salarisstrook van mijn nieuwe werkgever.
Door diversiteit in uitbetalingen bonussen en overwerk zag ik idd dat van enige lineaire belastingafdracht geen sprake is.
Met minder werken hou je relatief meer over...
Wat hou ik minder over : ca. 10% nettoloon dus, 4 maaltijd cheques per maand (32€), ietsje minder vakantiegeld en eindejaarspremie maar dat is - als ik het nakeek - marginaal minder want wordt platbelast en 1/5de van mijn netto mobiliteitsbudget wat volstrekt logisch is.Met minder werken hou je meer over...
Ik zit meestal aan 168 uur in een week...Tijd is het enige wat je niet kunt kopen. Per saldo heeft elk mens daar even veel van. Ook niet echt natuurlijk maar in theorie.....