Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pas op hè... Geen slecht woord over The Prince of Darkness.!Ik zeg Ozzy Osbourne![]()
De A4 weer?Zo thuis. Wat een drama op de weg.
Jep oa de A4… Is er een tv serie over ? Haha wat mooi.De A4 weer?
Ik kijk af en toe die serie op de snelweg. zitten best leuke stukken tussen.
Die oudere dame van het tankstation of die kale berger
drukste stukje snelweg van NL...Jep oa de A4… Is er een tv serie over ? Haha wat mooi.
Ja alleen 1 probleem, dat ligt doorgaans verder van m’n huis af tov m’n werk haha.Kom de volgende keer bij mij buurten Dude, kan je na de drukte naar huis.
Blijkbaar heb ik dat ook niet.Ritme? Wat is dat?
Na een kleine 30 jaar in de ploegendienst werken is dat wel verloren gegaan.
Hier kwam alles voorbij, behalve sneeuw.Hebben jullie al veel regen gehad? Hier valt het tegen. Nog niks te zien in de regenmeter, zo weinig. Ik dacht, de auto's spoelen schoon, valt ook tegen. En gisteren nog koemest gestrooid, maar dat lost zo ook niet op ..
Moet je snel zijn want na 10 miljoen inwoners gooien we de grenzen dichtAnders kom ik met een ploeg naar CH
2 flinke buien vanmiddag maar nu weer zonHebben jullie al veel regen gehad? Hier valt het tegen. Nog niks te zien in de regenmeter, zo weinig. Ik dacht, de auto's spoelen schoon, valt ook tegen. En gisteren nog koemest gestrooid, maar dat lost zo ook niet op ..
Zo thuis. Wat een drama op de weg.
een vleermuis de kop afbijten op het podium....Moet je snel zijn want na 10 miljoen inwoners gooien we de grenzen dicht
Uiteraard niks slechts over Ozzie, maar een vleermuis de kop afbijten op het podium… koekoek en dan bedoel ik niet dat vogeltje van gisteren![]()
Midden GLD nu met bakken uit de lucht. Mijn vrouw komt nu af noordelijke richting en daar is het nog droog.Hebben jullie al veel regen gehad? Hier valt het tegen. Nog niks te zien in de regenmeter, zo weinig. Ik dacht, de auto's spoelen schoon, valt ook tegen. En gisteren nog koemest gestrooid, maar dat lost zo ook niet op ..
Dat was mijn referentie want het ging over vleermuizeneen vleermuis de kop afbijten op het podium....
Dat was zoooo lang geleden. Dat krijg je met veel drank en drugs in z'n wilde jaren
Waarschijnlijk was jij nog vloeibaar![]()
Heb m nu aangezet. Leuk om te ziendrukste stukje snelweg van NL...
Lafjes…als hij ‘balls’ had gehad was hij gaan bakkeleien met een zwarte jaguarMoet je snel zijn want na 10 miljoen inwoners gooien we de grenzen dicht
Uiteraard niks slechts over Ozzie, maar een vleermuis de kop afbijten op het podium… koekoek en dan bedoel ik niet dat vogeltje van gisteren![]()
Ik ook!Ik heb 4 wekelijks salaris .
Das balen!Ik heb vanmiddag eindelijk mijn arbeidsvoorwaarden gekregen van het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben om een overstap te maken. Heb er wel een 2tal weken om moeten zeuren en wachten. Duurde bij mijn collega's ook al zo lang die via hun detacheering overstapten...
De HR manager gaat er vanuit dat ik met 2 weken die overstap ga maken, maar mijn leidinggevende van het bureau zegt gewoon dat ik een opzegtermijn heb van een hele maand en dus per 1 augustus kan overstappen.
Door dat getreuzel van HR zijn we dus de maand mei voorbij gegaan en wordt het dus een maand later...
Ik zit er eerlijk gezegd niet zo mee.Das balen!
Je weet dat dat nooit gebeurd is?Moet je snel zijn want na 10 miljoen inwoners gooien we de grenzen dicht
Hou je van Whisky?zo, weekje schotland geboekt in juli
tips iemand? sowieso 2 dagen speyside en 2d edinburgh
Weet ik!Je weet dat dat nooit gebeurd is?
Mja das voor mij wel anders straks.Ik zit er eerlijk gezegd niet zo mee.
Komt mij waarschijnlijk nog beter uit ook met de beschikbare verlofuren; die kan ik dan nog in een periode opnemen i.p.v. moeten laten uitbetalen (vanwege einde dienstverband), want dan pakt eerst de fiscus nog de helft van dat uitgekeerde bedrag en hou je weinig over.
De firma moet mij nu een maand langer inhuren tegen 2,5-3x mijn salaris, dat hadden ze zich een beetje kunnen besparen op de miljoenen omzet ;-).
Niet meer? Ik koop er elk jaar 20. Inderdaad best wat geld maar ach, dat went.Op mijn werk mag je maximaal 12 vakantiedagen per jaar er bij kopen. Dure grap.
Inverness is wel leuk, en als het een road trip word kun je via Oban weer terug naar Edinburgh, heb je een mooi ‘rondje’zo, weekje schotland geboekt in juli
tips iemand? sowieso 2 dagen speyside en 2d edinburgh
Nee, echt 12 maximaal. 20 dagen zou mij een compleet maandsalaris kosten...Niet meer? Ik koop er elk jaar 20. Inderdaad best wat geld maar ach, dat went.
Random zijstapje:
Ik heb het 2G/3G stuk niet echt gevolgd maar werd getriggerd door review van een Audi S5 hier.
BMW zit bij Vodafone en die zetten het per 1/1/27 uit.. man man man.
Gewoon perfect functionerend infotainment systeem wat nu de nek wordt omgedraaid.
Ja ik kan wel gewoon Apple CarPlay hardware installeren , maar ik wil dat helemaal niet. Ik vind de iDrive die ik heb juist zo onwijs fijn werken..Is bij mijn Zoe al gebeurd. Echt stom inderdaad!
Pff… en jouw Fünfer is ‘pas’ 10 jaar oud, toch?Ja ik kan wel gewoon Apple CarPlay hardware installeren , maar ik wil dat helemaal niet. Ik vind de iDrive die ik heb juist zo onwijs fijn werken..![]()
Inverness is wel leuk, en als het een road trip word kun je via Oban weer terug naar Edinburgh, heb je een mooi ‘rondje’
Nee, echt 12 maximaal. 20 dagen zou mij een compleet maandsalaris kosten...
Random zijstapje:
Ik heb het 2G/3G stuk niet echt gevolgd maar werd getriggerd door review van een Audi S5 hier.
BMW zit bij Vodafone en die zetten het per 1/1/27 uit.. man man man.
Gewoon perfect functionerend infotainment systeem wat nu de nek wordt omgedraaid.
Inderdaad. Ach wen ik vast aan deinkomensdaling als ik met pensioen gaNee, echt 12 maximaal. 20 dagen zou mij een compleet maandsalaris kosten...
anders even contact opnemen met Hans Bol, via LI of whisky import nederland (WIN, zn broer en compagnon).Check
Heb vanaf Edinburgh huurautootje dus kan wel route maken
Heb nu alleen nog tickets vlucht en auto reservering
En een macallan experience Dinner gereserveerd.. heel benieuwd daarnaar
Misschien komt er iemand met een 4G oplossing voor BMW, zou mooi zijn! Veel grotere markt dan Renault natuurlijk, met een oud systeem.Ja ik kan wel gewoon Apple CarPlay hardware installeren , maar ik wil dat helemaal niet. Ik vind de iDrive die ik heb juist zo onwijs fijn werken..
En ecall doet het dus ook niet meer dan.
Hoezo kan dat dan niet simpel met een nieuw 4G kaartje denk je dan hè..
Waaaat? Geen verwarmde veiligheidsgordels en pook / pedalen?Vandaag eens de stoelverwarming aanzetten en was aangenaam verrast toen de armsteunen in de deur en de middenconsole ook warm werden. Das Beste oder Nichts![]()
Haha! Verwarmde ruitenwissers heb ik wel, verwarmde gordels lijkt me ook wel fijn, maar helaasWaaaat? Geen verwarmde veiligheidsgordels en pook / pedalen?![]()