Guest
Wij Nederlanders kunnen misschien naar Duitsland om daar eentje te halen. Ik verwacht dat die uitrustingen ook Duitsland en Frankrijk bereiken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
;) zei:Wij Nederlanders kunnen misschien naar Duitsland om daar eentje te halen. Ik verwacht dat die uitrustingen ook Duitsland en Frankrijk bereiken...
skitmeister zei:Dinsdag op een APKtje bij Residentie te Den Haag.
Eindelijk kenteken ontvangen, en ook interieur foto's:
verlichting zei:Opvallend: op Marktplaats staat een Lada 112 uit 2010 te koop met een kenteken 58-RX-XP. Dat is een kenteken van ongeveer september/oktober 2005. Als je echter op RDW.nl kijkt zie je een datum eerste toelating van 10-06-2010. Vermoeden is dus dat die auto vijf jaar met kenteken te koop heeft gestaan om pas daarna te naam te zijn gesteld.
Kilometerstand is slechts 5300 kilometer en de prijs zit op 6.750 euro. Als die Lada echt van 2005 is moet de prijs maximaal liggen op 3500 euro, die lage kilometerstand is in deze veel minder van belang.
Bentley Arnage zei:Iemand dit topic al gezien?
TS heeft het erover dat ze een Priora station heeft aangeschaft:
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,4634645,4636526#msg-4636526
RENAULT LAGUNA II zei:Wauw @ skitmeister! Dit roept echt weer herinneringen op! Ik had precies dezelfde kleurencombinatie, weliswaar de 5 deurs. 3 deurs is toch eigenlijk net wat strakker! Ik ben benieuwd of jij ook een probleem hebt met de aanjager van de verwarming, dat had die van mij namelijk wel.
Veel rijplezier erin, maar dat gaat vast lukken!
greetz
R.L.
Moderator
Pero zei:Wat zou u kiezen;
Lada Kalina 1.6 sedan uit 2007 met 24126 km. Prijs; 4440,-
Lada Kalina 1.6 sedan uit 2007 met 38685 km. Prijs: 3999,-
Lada 112 16v uit 2005 met 58633 km. Prijs: 3950,-
Lada 111 16v uit 2005 met 73301 km. Prijs: 3950,-
Bentley Arnage zei:https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4wnzt3rwc24
Een zwarte Kalina?
Zwart is toch nooit leverbaar geweest in Nederland?
RENAULT LAGUNA II zei:Heren, mag ik jullie hulp nog even inroepen. Wat was nou ook alweer het probleem met de stuurinrichting bij de Lada Kalina vanaf 2007? In hoeverre mag je er eigenlijk vanuit gaan dat dit opgelost is bij elke lada kalina die je nu dus tweedehands te koop ziet staan?
greetz
R.L.
RENAULT LAGUNA II zei:Mede liefhebbers ik heb een vraag. Telkens weer ben ik op zoek naar Nederlands of duits talige tests van de Lada Kalina. Waar halen jullie je tests op internet van deze auto vandaan? Misschien even een idee om een overzicht te maken van Lada Kalina testverslagen?
greetz
R.L.
Lada Priora zei:Vanavond in Amsterdam Buitenveldert gezien, de Lada Kalina met kenteken 12-GNH-4.