A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had dat te maken met de utkomst van de AW-keuring?
Overigens vind ik je avatar niet echt gelijkend
Harm78 zei:Ik vind de ondergrille juist echt prachtig, elke keer als ik 'm zie staan![]()
Rob013 zei:Als je in de buurt woont dan wil ik 'm zelfs bij je in de brievenbus doen.
Harm78 zei:...
Dit keer kreeg ik een fijne leenslet mee, een echte 316i e36. Had ik de vorige keren ook, alleen had ik toen een crisisuitvoering die zelfs geen toerenteller had. ...
Harm78 zei:Mwah ik vind de e36 niet direct mooi, de e46 vind ik de enige écht mooie 3-serie![]()
BMW-POWER4ever! zei:Tja maar met zoveel rijplezier van een BMW vliegen de kilometers op de teller! Mooie BMW heb je trouwens. Het blijven nog steeds elegante verschijningen die E 46's.
Donatello zei:BMW-POWER4ever! zei:Tja maar met zoveel rijplezier van een BMW vliegen de kilometers op de teller! Mooie BMW heb je trouwens. Het blijven nog steeds elegante verschijningen die E 46's.
Kan idd ook nog steeds genieten van een nette e46, mijn vriendin verklaard me voor gek![]()