speedtouch
Wegverkenner
Ik heb afgelopen week in de nieuwe Toyota Hybrid gezeten, ziet er echt prima uit en maakt een goede kwaliteitsindruk. Of je van het uiterlijk houdt, dát geldt natuurlijk bij iedere auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Harm78 zei:Voor mijn leasebudget wordt 't dan een 114d met 32 pk en zonder rechter buitenspiegel en dagteller... buiten dat vind ik 't een lelijk hok!
§anitarium zei:Toch zou ik ook een proefrit gaan maken met de Mégane. Je vindt hem misschien niet mooi en hebt een hekel (?) aan Renault, het is kostentechnisch gezien een erg goede optie in de lease met de 14%, net als de Focus. En proefrijden kan nooit kwaad toch?
Rob076 zei:§anitarium zei:Toch zou ik ook een proefrit gaan maken met de Mégane. Je vindt hem misschien niet mooi en hebt een hekel (?) aan Renault, het is kostentechnisch gezien een erg goede optie in de lease met de 14%, net als de Focus. En proefrijden kan nooit kwaad toch?
Dat een dergelijk bericht op een autoforum wordt gepost...![]()
Gilletti zei:Kia en Hyundai heb ik beide niet echt ervaring mee maar mijn schoonzus heeft een tijdje een i30 als voorloper gehad maar deze weer gauw ingeleverd.
Stuurde en reed niet lekker volgens haar. En zij is geen autofreak of kenner, auto=vervoer.
§anitarium zei:Rob076 zei:§anitarium zei:Toch zou ik ook een proefrit gaan maken met de Mégane. Je vindt hem misschien niet mooi en hebt een hekel (?) aan Renault, het is kostentechnisch gezien een erg goede optie in de lease met de 14%, net als de Focus. En proefrijden kan nooit kwaad toch?
Dat een dergelijk bericht op een autoforum wordt gepost...![]()
Huh? Is het zo gek om, als je in de gelegenheid bent te gaan leasen, eens goed te kijken naar financieel voordelige auto's?
Harm78 zei:Misschien moet ik daar ook maar eens zo'n meenaarhuisneemproefrit mee maken.
Harm78 zei:Vanmiddag ook bij Opel geweest, zo'n Astra is eigenlijk ook wel erg leuk. Misschien moet ik daar ook maar eens zo'n meenaarhuisneemproefrit mee maken.
Davidoff zei:Een C4 e-HDi? Maar ja, wel weer die automaat..
Rood met beige leer ! Kan dat ook in de Focus?
Harm78 zei:Aanschafprijs is lager of gelijk, maar de leaseprijs zomaar even 140 euro duurder. Ik vrees dus toch dat dat 'm niet gaat worden...
Poekoek zei:@ Davidoff: schrijft een i30 niet nog steeds een stuk(je) harder af? Ik heb er geen weet van.
Nieuwe Mondeo komt pas eind 2014, nog bijna 2 jaar dus....ENTE zei:(Akkoord, over een paar maandjes komt de vernieuwde Mondeo, maar denk ik wel iets leuker dan zo'n saaie F*ckus)
Joël D. zei:Nieuwe Mondeo komt pas eind 2014, nog bijna 2 jaar dus....ENTE zei:(Akkoord, over een paar maandjes komt de vernieuwde Mondeo, maar denk ik wel iets leuker dan zo'n saaie F*ckus)
ENTE zei:Joël D. zei:Nieuwe Mondeo komt pas eind 2014, nog bijna 2 jaar dus....ENTE zei:(Akkoord, over een paar maandjes komt de vernieuwde Mondeo, maar denk ik wel iets leuker dan zo'n saaie F*ckus)
Kan je nagaan! Nog minstens 2 jaar voor-een-appel-en-een-ei op de eerste rij!
(Wel vreemd dat de 'nieuwe' er al wel een poosje is op deze aardbol....)![]()
Poekoek zei:Dat is inderdaad een beste aanbieding, ENTE![]()