Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Harm78 zei:Zou dat iets uitmaken qua APK eisen/verkeersreglementen?
Nee hoor, zolang het maar oranje of wit knippert maakt 't geen bal uit hoe het er uitziet!
voiture zei:Hm, dat haal ik ook met mijn benzinemotor. Had eerlijk gezegd beter vewacht.
voiture zei:Nee. Maar van een diesel mag je wel iets beter verwachten.
Harm78 zei:Gisteren een nieuw verbruiksrecord gehaald... 1 op 13,9! Joepie! En dat bij een fabrieksopgave van 1 op 12,5. Niet slecht lijkt me...
Ik geloof wat ik wil gelovenHarm78 zei:Mijn boordcomputer is helemaal niet nauwkeurig. De laatste tank gaf ie aan dat ik gemiddeld 1 op 16,1 had gedaan, in werkelijkheid was het dus 1 op 13,9... die moet je dus niet echt geloven.
BMdoubleyou zei:Leuke 330d meeting! Dan zie je toch wat een paar details een auto totaal anders doen ogen. Dezelfde auto maar die van Carb oogt wel moderner door de combinatie van achterlichten, witte knippers en andere velgen. Ik krijg bijna zin in een e46 als ik 'm zo zie.
Niets ten nadele van jouw 330d overigens, Harm. Want die mag er ook absoluut zijn maar hij heeft meer een youngtimer-uitstraling, mede vanwege die oranje knippers.
Icebrain zei:Bij het zien van de 2 zou ik voor het model van Harm gaan, de facelift van carb zijn E46 vind ik 1 van de minst geslaagde van BMW
Harm78 zei:Misschien maar eens een polletje welke men het mooiste vindt?![]()
1) Hoeveel verschillen de interieurs van pre- en postfacelift? Ondanks dat de navigatie van Harm uit een post komt, zijn er misschien andere zaken anders?
alleen jammer van die achterlichten
- andere aircounit (knopjes)
Harm78 zei:- andere aircounit (knopjes)
Die van Carb heeft volgens mij dezelfde als die ik heb, dat zou me anders wel opgevallen zijn. Sommige dingen zijn ook pas in 2003 ofzo ingevoerd terwijl de facelift geloof ik in 2001 was.
Harm78 zei:1) Hoeveel verschillen de interieurs van pre- en postfacelift? Ondanks dat de navigatie van Harm uit een post komt, zijn er misschien andere zaken anders?
Mijn navigatie komt gewoon uit China hoor![]()
De bekledingsstoffen van de standaardstoelen zijn anders, voor de rest is het interieur volgens mij niet echt verschillend.
Die platen zitten met dubbelzijdige tape vast, misschien toch net niet helemaal recht![]()
alleen jammer van die achterlichten
Die zijn origineel van na de facelift, ik vind ze nog best aardig!
Twix zei:Harm78 zei:Misschien maar eens een polletje welke men het mooiste vindt?![]()
Dat is niet eerlijk voor Carb... zonder gekheid, ik vind de pre-facelift het mooist. Ikzelf heb een 318 executive gehad in dezelfde kleur als jij. Ik vind dat nog steeds een van de mooiste combi's. Ik was op zoek naar een zwarte, maar vond uiteindelijk zilver het mooist.