Total Loss
Kilometervreter
Mooie upgrade zeg, lekker dikke diesel i.c.m. automaat en met deze kilometerstand kan die echt nog jaren mee lijkt me ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Harm78 zei:Eigenlijk vind ik oranje knipperlichten ook wel mooi, maar hier zitten al witte op dus is het origineel en mag het![]()
Ik vind de velgen van je 320d overigens nog fraaier
Harm78 zei:Ik vind de velgen van je 320d overigens nog fraaier
Volgens mij moet een 330d minimaal 17 inch hebben om over de remschijven te passen, de 320d heeft 16 inchMaar die heeft inderdaad erg mooie velgen!
s velthuis zei:Een 330d met 15k/jaar? Opvallend, da's niet veel.
Moderator
Harm78 zei:Ik zal eens een setje oranje ritselen... omdat iedereen juist witte wil, zijn de oranje exemplaren goed verkrijgbaar voor weinig![]()
Harm78 zei:Ik zal eens onderzoeken wat er eigenlijk op hoort, dit zit er nu op. De banden die op die velgen zitten kan ik weggooien, die zijn echt goed op.
Mijn plan is om eerst eens te kijken hoe de banden zijn die nu op de 330d liggen. Als die aan vervanging toe zijn kan ik nieuwe banden kopen voor die nieuwe velgen, en de originele velgen gebruiken voor winterbanden. Die zijn in de winter best wel nuttig heb ik gemerkt
Edit: zo zou dat er uitzien onder een zilvergrijze berline:
![]()
![]()
![]()
Als ik deze foto's zo zie zou ik haast de witte knipperlichten vervangen voor oranje... maakt 'm wat minder grijs!
Dat wordt toch eens een (mini)meet met een zwarte 330d