Harm78: Citroën BX 19 GTi 1987: Weer te koop!

We moeten daar nog eens een puzzeltocht uitzetten, in dat doolhof. Kun je lachen! :D

goed idee:), valt op zich wel mee, typ maar is in bij google breda en bekijk de kaart:p, dan kun je zien dat alles rond loopt, smal is, en klote straatjes zijn:LOL:, ze wouden niet da het techtoe rechtaan zou worden, stippellijntjes zijn trouwens fietspadeno_O, voetpaden stana niet aangegeven(n)

De gemeente is zeker in zijn opzet geslaagd. Heel milieuvriendelijk ook, al die mensen die tig rondjes rijden voordat ze hun bestemming gevonden hebben.

kqaartje7ou.png

Hehe, ik weet beide BXen te staan, ons bedrijfje staat ook op de kaart:D
Ik heb volgens mij jullie nieuwe corolla zien staan in dezelde straat waar ons bedrijf is, erg toevallig.

Puzzeltocht in een 'nieuwbouw'wijk. Opzoek naar de BX-en en 360's!

Doe je mee!? Ik weet als troost ook nog wel een paar kevers te staan:D

gloep, bedrijf, je bent toch geen tandarts of visagiste ofzo, als de corolla bij ene wit huis staat? begin van de brandebeemd:confused:, slik betrapt(niet op de lelijke spatlappen letten)(n)

volvo for life™ schreef:

Hehe, ik weet beide BXen te staan, ons bedrijfje staat ook op de kaart
Ik heb volgens mij jullie nieuwe corolla zien staan in dezelde straat waar ons bedrijf is, erg toevallig.

QuotePuzzeltocht in een 'nieuwbouw'wijk. Opzoek naar de BX-en en 360's!

Doe je mee!? Ik weet als troost ook nog wel een paar kevers te staan

ik weet alleen die orangje kever automatic trouwens, staat altijd tegenover de bx, trouwens had jij gebelt toen dat topic er was van auto's die allang er stonden, die rode toyota was in eens weg:T

gloep, bedrijf, je bent toch geen tandarts of visagiste ofzo, als de corolla bij ene wit huis staat? begin van de brandebeemd, slik betrapt(niet op de lelijke spatlappen letten)

Geen tandarst en geen visagiste(die zit toch naast jullie?).

Ik heb die corolla gezien, ziet er nog goed uit hoor, niet goed gekeken, maar toen ik uit school kwam zag ik hem staan
Die spatlappen zijn idd niet echt mooi, dat maakt de corolla nog suffer, kan je ze er zelf niet afhalen?

ik weet alleen die orangje kever automatic trouwens, staat altijd tegenover de bx,

Die kever en die bx horen bij hetzelfde adres;)

klopt horen bij dezelfde, en neej der is nog ene visagiste(onze buren hebben een voetenpedicuren), en die spatlappen mijn moeder hat belooft dat ze zou vragen ze der af te halen, vergeet ze het, hij heeft wle lichtmetaalo_O, staat dus echt niet bij spatlappeno_O, weet je nog meer kevers of bx en even denken, ik ken alleen nog ene oude mercedes en ene fiat 600o_O

Er staat in de straat ook nog een oude amazone.

Maar ik denk dat we beter ontopic kunnen gaan, het is het immers een bx topic, je kan me ook evt toevoegen op msn, zie m'n profiel;)

O.k. We gaan on-topic. Als iedereen maar eens stopt met plaatjes van koplampsproeiers posten.

ok:T, een bx rijd lekker maar is ... lelijk, die amazone klopt, vind de klassieker

Wie wil er nou geen Sport! 125 pk maar dan met dikke carburateurs... lekker lomp en bruut. En een verbruik van 1 op 8... en het ziet er bruut uit ook nog

Wie wil er nou geen Sport! 125 pk maar dan met dikke carburateurs... lekker lomp en bruut. En een verbruik van 1 op 8... en het ziet er bruut uit ook nog

Ik, ik koop liever een dikke snelle zweed:cool:

ooit truckraces gezien? enne een Scania zonder oplegger kan behoorlijk hard optrekken heb ik eens gezien.... :p

Harm78 schreef:

nou leg een tijdje wat geld opzij en ga er eens voor kijken naast je gti(y)

nou leg een tijdje wat geld opzij en ga er eens voor kijken naast je gti

Geld is niet het probleem, duur zijn ze niet echt. Maar 't is wel een klassieker die je zo moet behandelen... en 2 auto's vind ik een beetje te gek

Ik denk dat dat bij een 4TC toch iets anders ligt...

Die moet je eerst maar eens zien te vinden, en jezelf de vraag stellen, wil ik zo'n gedrocht op de oprit hebben staan?

Een bx 4x4 is veel leuker, omdat die er wel redelijk fatsoenlijk uitziet.

er staat trouwens een "mooie" bx sport te koop[www.autostot1000euro.nl]
Die wieldoppen! :D:D

Interessante site trouwens, deze kende ik nog niet, terwijl ik alvast fanatiek aan het rondkijken ben voor een goedkoop autootje!

Interessante site trouwens, deze kende ik nog niet, terwijl ik alvast fanatiek aan het rondkijken ben voor een goedkoop autootje!

Misschien doet harm z´n bx wel weg, en koopt ie die sport, kan je die bx misschien overnemen:D

Aan mijn BX valt weinig op te knappen, ik heb er trouwens ook al zo veel geld in gestopt dat ie nooit meer weggaat

Voor dat geld had je een mooie ***** kunnen kopen:p

Je zou ook 'ns een Grand Scenic kunnen proberen. Naar het schijnt zijn deze zeer betrouwbaar. Heb ik uit betrouwbare bron vernomen. De moeder van een bekende heeft er 1.

Schei maar uit over de betrouwbaarheid van Scénics. Een willekeurige wegenwachter vertelt je wel anders.

Misschien doet harm z´n bx wel weg, en koopt ie die sport, kan je die bx misschien overnemen
Liever geen BX. Ik kijk voor een nette Golf II of evt. een AX.

Je zou ook 'ns een Grand Scenic kunnen proberen. Naar het schijnt zijn deze zeer betrouwbaar. Heb ik uit betrouwbare bron vernomen. De moeder van een bekende heeft er 1.
:) Jij moet cabaretier worden!!! :)

Terug
Bovenaan