Gilletti
Startmotor
ENTE zei:@Gilletti: van die Bimmer geen foto’s hier?:T
Nee, geen foto's. :T
Nou vooruit, eentje dan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:@Gilletti: van die Bimmer geen foto’s hier?:T
Gilletti zei:Voor de liefhebbers even wat plaatjes van mijn recent verworven 'Classic Electric'.
![]()
![]()
herman78 zei:
Gilletti zei:Die DS3 kan ik op de plaatjes afgaande op geen enkele manier mooi vinden.
Maar misschien valt de praktijk nog mee.
Leuk Niko, zo'n 127. Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken.
Je mag best een plaatje posten hoor.
Zelf heb ik de 106 Electric en GTI van de hand gedaan. Die laatste had ik hier volgens mij helemaal nog niet gemeld.
De eerste is in Nederland gebleven maar de GTI is terug naar Frankrijk. Het schijnt dat ze daar al weer meer op waarde geschat worden dan hier.
Vandaag een leuk 106 automaatje aangeschaft voor de handel. Beetje vies maar slechts 33.000 km. gelopen.
O ja, en ik heb tegenwoordig ook twee E46's in mijn garage staan. :T
Gilletti zei:O ja, en ik heb tegenwoordig ook twee E46's in mijn garage staan. :T
FLYING DUCKMAN zei:Iedereen een goed 2019 gewenst!
Hier verwacht ik weinig veranderingen komend jaar, een Zweed, Italiaan en twee Fransen is prima ;-)
Voiture, wat voor Zweed? Vast geen Koenigsegg....
Gilletti zei:De 3008 loopt er in juni uit. Maar ik heb geen idee wat dan?
Er is naar mijn smaak nieuw helemaal niks leuks (of betaalbaars) momenteel.
Wellicht dat ik een tijdje met de 320Ci ga rijden of een bijzondere tweedehands opscharrel.
Gilletti zei:Nieuwe Jimny al uitgeprobeerd?
herman78 zei:Na dik 19000 km in 4 maanden is de peugeot ingeruild.
(...)
Nu dus een fiat doblo 1.6 malibu aangeschaft.
Net wat ruimer voor de scootmobiel
En alle opties wat voor de vriendin nodig is door haar ziekte
Bossinkje zei:Hier staat sinds enkele weken Een Citroën C5 2.0 HDiF Comfort Tourer uit 2008 voor de deur..
De XM helaas weg moeten doen afgelopen zomer, enkele weken voor de vakantie begon hij zo hard motorolie te lekken, dus daarmee naar Denemarken leek me niet verstandig. Het nog repareren voor die tijd zag ik ook niet meer zitten.. Daarna een C5 2.0 16V uit 2003 oogescharreld als tijdelijke auto, en nu deze Phase III voor de deur.![]()
FLYING DUCKMAN zei:BlueZNL> Tja zo'n 206 is natuurlijk ook alweer bijna 20 jaar oud. Tijd vliegt! dus de auto wordt niet per se beter inderdaad.
Wel goed om de Clio in de gaten te houden. Voor mijn gevoel heb ik nog altijd iets, maar dat is toch nog een jonge auto, waarom lekt die zoveel olie? Maar aan de andere kant, ook alweer 10 jaar oud, dus dan komen bepaalde gebreken ook echt wel bovendrijven.
Nico GTR zei:Minder van de koppeling Bleuz! Ik vrees met mijn huidige woon-werk ook wel eens voor het leven ervan maar het gaat nog steeds goed. Overigens heel apart die die olielekkage bij die 1.4 als ik het goed zie? Weet je al wat dat is?