Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Die pickup was alleen geen lifestyle-apparaat, zoals alle Rams die je tegenwoordig ziet. Dat was hoogstwaarschijnlijk een hovenier, een stratenmaker of soortgelijk en die pickup was gewoon een werkvoertuig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die Baleno Wagon is het meest recente wat ik op de foto zie, dus het zal in elk geval niet eerder dan 1996 zijn.Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben gezien de Nissan Almera en Suzuki Baleno.
Die heeft altijd witte knipperlichten gehad.Die Alto lijkt met de witte knipperlichten van na de facelift, dus 98 of 99?
Hier bracht de naam me op een dwaalspoor. Bestaat nog steeds maar zit in Zutphen, niet in Lochem.
Lochem ken ik vrij goed!
Geschiedenis! Wel begonnen in Lochem, maar al een tijdje in Zutphen. Zo zit het dus.
Ik denk dat het op de foto dan toch iets vertekent en de oude achterlichten zijn. Op de foto's in de autojaarboeken van 1995 lijken ze ook behoorlijk helder. De situatie op de foto is onmogelijk 1998/1999, dan moet er toch echt wel ergens een Golf IV, Astra G, Focus, Mégane Scénic, 206 of ander populair model vanaf 1997 te zien zijn.Nee eerst grijs/rookglas. Daarna helder wit.
Leuk die rode Innocentie Mini en de Ford Taunus "Turnier" op de zwartwit foto ziet er ook bijzonder uit.
Van Beethovenlaan, RoosendaalIk heb ook wel eens its proberen op te zoeken met AI, maar helaas werkt dat nog niet altijd even goed. Zou anders een mooie uitkomst zijn. Zo was ik wel benieuwd naar de Opel-dealer.
Oké! Ook die deed me wel denken aan de ligging van het (voormalige) pand van de Opel-dealer bij ons in Drachten.Van Beethovenlaan, Roosendaal
Dat klopt, Bas van der Heijden was een begrip in regio Rotterdam.Was wel benieuwd naar de supermarktketen omdat ik het niet kende, maar schijnt in of rondom Rotterdam te zijn, later overgenomen door Dirk v/d Broek.
Oké.Dat klopt, Bas van der Heijden was een begrip in regio Rotterdam.
Google Lens heeft het goed, het is een Datsun 100A F-II (of 120A afhankelijk van de motorisering). Het is geen coupé maar een tweedeurs sedan.Google Lens denkt dat die coupe een Datsun 100A is maar lijkt me toch wat anders. Japans of toch een Fiat?
De echte coupé was deze:Ahja hij liet alleen de eerste 100A zien, vandaar. Thanks. Leuke coupe![]()
Leuke Fiats Ritmo en Mitsubishi Colt. Is die witte een Nissan Stanza?
Yep. Of Datsun, afhankelijk van het bouwjaar.Is die witte een Nissan Stanza?
Met de voorbumper van een Manta.
![]()
Inmiddels alweer aardig wat jaartjes terug schreef Luc Vrancken er nog een blogje over.
klopt, die 2cv is zo te zien een AZL3. Ofwel, een AZ Luxe met 3e zijruit. Inderdaad Belgische productie.Die 2CV op de vierde foto is er volgens mij een uit Belgische productie. Die achterschermen met uitsnede zijn vrij bijzonder. De R4 erachter is ook een aparte uitvoering, ik vraag me af of het er een is met een tweedelige achterklep.
Nee, het is een gewone vroege R4 L dus geen Super (die met de tweedelige achterklep en grotere achterruit). Vroege Viertjes in de L-uitvoering hadden nog uitklapbare achterste zijruitjes in plaats van de latere schuifruitjes in de achterportieren.De R4 erachter is ook een aparte uitvoering, ik vraag me af of het er een is met een tweedelige achterklep
Komt deze foto toevallig uit Leiden? Gebouw lijkt op het glazen gebouw aan het Levendaal, naast de fietsenwinkel van Huisman.