A
Anoniem
Guest
erg leuk om te zien wat er toen zoal rond reed...
wat me wel opvalt....weinig zwarte wagens in vergelijking tot deze tijd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Radar zei:erg leuk om te zien wat er toen zoal rond reed...
929V6 zei:Op de onderste foto zie ik maar één Alfa...
C70 zei:Uit 1979, toen kon je nog op straat schaatsen (via facebook):
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10891855_779174032169672_6165376572994493860_n.jpg?oh=c3fdf30ed793f66379827da6cb888461&oe=553338DE&__gda__=1430215426_e5f22123140d816a1be9add0aa63619e
AlbertsH zei:929V6 zei:Op de onderste foto zie ik maar één Alfa...
Ik was in de veronderstelling dat de auto uiterst links ook een Alfa was, maar bij nader inzien lijkt het toch meer op een Lancia.![]()
Wat voor een auto is de donkerblauwe aan de rechterkant?
Guus Leferink zei:Wij hadden vroeger een zilveren Flash uit 1983, de JT-12-ZV, met een rode en zwarte streep
Brings back memories! Ik zal eens gaan graven ofdat ik een foto kan vinden
Astrawez zei:Guus Leferink zei:Wij hadden vroeger een zilveren Flash uit 1983, de JT-12-ZV, met een rode en zwarte streep
Brings back memories! Ik zal eens gaan graven ofdat ik een foto kan vinden
GRAAG!!Het kenteken is trouwens nog bekend als slapend kenteken.
![]()
929V6 zei:AlbertsH zei:929V6 zei:Op de onderste foto zie ik maar één Alfa...
Ik was in de veronderstelling dat de auto uiterst links ook een Alfa was, maar bij nader inzien lijkt het toch meer op een Lancia.![]()
Uiterst links is een Peugeot 304...
Wat voor een auto is de donkerblauwe aan de rechterkant?
Volgens mij een Allegro van 1979. Het enige jaar met (op exportmarkten) een combinatie van chromen bumpers en dubbele ronde koplampen. Ook het enige jaar dat de merknaam Austin er niet voor werd gebruikt.
https://img.favcars.com/austin/allegro/austin_allegro_1979_photos_1_b.jpg
Daar heb ik ook aangedacht, maar daarvoor zitten de koplampen te dicht bij elkaar.leeuw406 zei:@AlbertsH.
De Blauwe auto aan de rechterkant lijkt me een Triumph 2500, al is het niet goed te zien.
Wouter82 zei:Uit de Haagse beeldbank: een Seat Ronda
https://i.imgur.com/1A757Vf.jpg
Op het origineel is ook een Japanse coupé te zien die ik niet kan benoemen. Overigens is de foto ook wat ouder dan 1990 denk ik, ik zie geen van de auto's apk-stickers hebben.
Ja dat vond ik ook al. Het lijkt wel of er een iets kleiner lettertype is gebruikt ofzo.. En de achterste plaat zit er scheef op.Micha D. zei:Die eerste Kadett heeft wel een vreemd kenteken of ligt dat aan mij?
rzasa zei:Geen trolleybus te zien!
Wouter82 zei:Wat veel stationcars in Dieren![]()
Austin A35?Wouter82 zei:Links vooraan naast de donkere Kever staat een autootje met een opvallend gebogen achterruitje. Wat is dat?
Zou kunnen, lijkt ook een beetje op een Vauxhall Viva, maar die hebben van deze versie geen Estate gemaakt dacht ik...929V6 zei:Wouter82 zei:Wat veel stationcars in Dieren![]()
die rode stationcar links naast de groene Fiat 124 lijkt me een zeldzame Bedford Beagle!
Wouter82 zei:Links vooraan naast de donkere Kever staat een autootje met een opvallend gebogen achterruitje. Wat is dat?
AlbertsH zei:met op de eerste foto links een auto, vermoedelijk van Italiaanse makelij, met de motorkap open.
929V6 zei:AlbertsH zei:met op de eerste foto links een auto, vermoedelijk van Italiaanse makelij, met de motorkap open.
Een Simca 1000 met geopende bagageklep (motor achterin).
AlbertsH zei:Geweldige foto's van het winkelcentrum in Dieren, met op de eerste foto links een auto, vermoedelijk van Italiaanse makelij, met de motorkap open.
Nog wat plaatjes:
![]()
![]()
(Vermakelijk zoekplaatje)
![]()
![]()
Stefan-V6 zei:Die witte auto is een Datsun 120Y volgens mij.
De gele is een Renault 12, de auto ernaast een Olympia A, te zien aan het vinyl dak, de Kadett B had dat nooit.
Olympia A, te zien aan het vinyl dak, de Kadett B had dat nooit.