Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Een Mercury Comet Wagon uit 1960. Ik betwijfel echter of die wel verkocht zijn in Nederland, er zijn er maar weinig van gebouwd.
De achterkant, volgens mij. Voor een koplamp is de lamp te klein en het stuk ernaast lijkt meer op een alu sierplaat dan op een grill.929V6 zei:Die heeft me ook lange tijd beziggehouden, maar ik ben niet verder gekomen dan dat het idd haast wel een Amerikaan moet zijn als die kentekenplaat in het midden zit. Maar kijken we nu naar een voorkant of een achterkant?![]()
Even Googlen levert het antwoord 'nee' op.D. Elzinga zei:Lijkt wel heel erg op een Ford Falcon Futura.
De Gegooglede foto zijn van een bouwjaar 63/ 64. Van de 68 kan ik geen achteraanzicht foto's vinden.D. Elzinga zei:Ik bedoelde modeljaar '68, die heeft achterlichten en een bumper die er erg op lijken. Maar de chromen strip is dan weer anders...
Precies die minuten die ik nodig had om de foto te zoeken op mijn computer. Ik kon hem na opslaan niet meer terugvinden.geit zei:Hey D.E.N.N.I.S. ,
3 minuutjes te laat![]()