929V6
Asfaltkampioen
De ene na de andere 2CV4 stak hem onderweg voorbij.‘S morgens om 6 uur uit Amsterdam vertrokken heb ik mij laten vertellen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De ene na de andere 2CV4 stak hem onderweg voorbij.‘S morgens om 6 uur uit Amsterdam vertrokken heb ik mij laten vertellen.![]()
Dikke Chevrolet Nova vooraan.Zeg caravan, waar ga je met die Mini heen?
![]()
Van Facebook. "Open dag vliegbasis Soesterberg jaren 70".
Ja! Ik dacht al dat het een Chevy was, kon er alleen even geen type bij bedenken.Dikke Chevrolet Nova vooraan.![]()
Voor mij 3, en mogelijk meer als ik er tijd in steek.Ik voel me oud worden als ik foto's zoals de laatste zie.
Ik kan op die foto minstens 4 auto's aanwijzen die ik zelf nog gehad heb.![]()
Kenteken van de Niva begint met PV, dus dat lijkt me voor zover zichtbaar de nieuwste. Tenzij het kenteken van de witte Micra SN-07-DY is.En die Lada lijkt mij gloednieuw. De Golf daarachter met LZ kenteken heeft al een apk-sticker.
Ik kom op 5: een Golf 1 en vier Golfs 2. Mooi plaatje trouwens.Voor mij 3, en mogelijk meer als ik er tijd in steek.
EDIT: inderdaad, ook 4.
Het is inderdaad de SN-07-DY. Voor zover ik kan zien heb ik twee van de modellen op de foto gehad, de Visa (helemaal links een stukje neus) en de Starlet KP60 (helemaal rechts een stukje dak).Kenteken van de Niva begint met PV, dus dat lijkt me voor zover zichtbaar de nieuwste. Tenzij het kenteken van de witte Micra SN-07-DY is.
Erg leuke foto, de witte Lada is top.
Die rode Lancer ziet er wat gebruikt uit voor de jaren '80, ik vermoed een decennium later. Zonder kennis van dat busje.
Een Ascona B. In 1980 waren er ook nog geen Prisma's.Daar mag wel een set hulpveren onder ja. En staat daarachter een Prisma?
wat is dat toch met die oude foto's
Zeg caravan, waar ga je met die Mini heen?
![]()
Van Facebook. "Open dag vliegbasis Soesterberg jaren 70".
Die Mini eigenaar had een vooruitziende geest, toen al een BMW sticker erop....Erg leuke foto, de witte Lada is top.
Via Google Lens kwam ik nog een paar foto's tegen. Eén uit Oud-Beijerland.
![]()
Den Helder in 1985 volgens het bijschrift.
![]()
En in 1993.
![]()
Ergens begin jaren '80 vermoed ik, al ziet het Daihatsu busje er wel modern uit zo.
![]()
Mooie foto uit 1976 (staat erbij). De blauwe auto links achter de witte Peugeot, is dat een Audi/NSU?
![]()
Dat Daihatsu busje is volgens mij vrijwel ongewijzigd heel lang in productie geweest doormiddel van meerdere facelifts. Ik zie zelfs op Google nog exemplaren van 1999. Was dat niet de Hijet? En de donkere auto links, is dat een Peugeot 309? In dat geval zou het later geweest moeten zijn qua tijdsperiode. Verderop in de straat zie ik ook een Volvo 340/360.Ergens begin jaren '80 vermoed ik, al ziet het Daihatsu busje er wel modern uit zo.
![]()
Twee prachtige coupé's uit het land van de rijzende zon: een Corona Mark II hardtop coupé in de tweede foto en een Mazda 121 (of zou het een zeldzame RX-5 zijn?) in de derde foto!
Die Mercedes-bus (T1/TN), zou dat een taxi zijn of in ieder geval ingericht voor invalide vervoer? Met dat type ben ik tot 2003 ook nog wel regelmatig vervoerd naar school. (De YJ 83 LR en de GV RV 25) Vanaf 2003 werd het vervoer uitgevoerd door een ander taxibedrijf en vanaf toen tot aan mijn laatste jaar in 2008 ben ik dagelijks vervoerd in een Sprinter. (33 NF HD)
Zal wel gedoogbeleid geweest zijn, want bij mijn weten was dat altijd al illegaal.Toen je nog je auto op de stoep kon parkeren...
Gaaf die eerste generatie Charmant A10/A20!
Met een rolstoel of boodschappenkar voorbij die Rekord komen lijkt me geen plezier.
Ja inderdaad, hoewel ik de meeste wel kan plaatsen, die witte in het midden niet....Leuk behangetje voor thuis!Mooi zoekplaatje.
![]()
Lager. Die naast de honda civic.Naast de paal?
Dat moet hem zijn!Datsun 120Y?
Een Civic was heel klein. Deze Civic is trouwens de toen al vrij zeldzame tweedeursversie met kort klepje, waarvan er nu (in elk geval in Nederland) geen één meer bestaat.Dat moet hem zijn!
In mijn herinnering zijn die niet zo groot. Blijkbaar toch flink groter dan een civic.