Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bimmert zei:Soms als ik wissel van FP naar dit forumgedeelte, laadt dat niet (Safari) en/ of moet ik opnieuw inloggen.
Opnieuw inloggen, niet kloppende username, traag, instabiel echt een rommel is het. Inloggen moet nu ook via een of ander DPG gedoe.Bimmert zei:Soms als ik wissel van FP naar dit forumgedeelte, laadt dat niet (Safari) en/ of moet ik opnieuw inloggen.
Niet iedereen, ik log al in met DPG en heb gewoon mijn aanmeld datum van 2021 staan. De gemelde problemen hebben gelukkig ook geen last van.Sjoerd 9131650 zei:Edit: iedereen heeft ook een aanmelddatum op het forum van 9 februari 2023 staan. Er is kennelijk een clean sweep gedaan. Tsjongejongejonge.
Volv0 zei:hoofdpagina doet het wel normaal bij mij,forum lastiger.wilde even checken!
haarr zei:Volv0 zei:hoofdpagina doet het wel normaal bij mij,forum lastiger.wilde even checken!
Het probleem is hier ook alleen op het forum en dan ook alleen op het tablet met Samsung browser. Op de laptop geen probleen.
Jan 7666490 zei:Naam, e-mailadres, dat soort dingen inderdaad
MCW 84 zei:Ik heb alle cookies verwijderd. Nu kan ik wel redelijk normaal op het forum.
ginkelvanmichiel zei:Het is een syntaxfout in de forumdatabase. Kennelijk hebben ze iets geüpdatet waardoor die syntaxfout erin geslopen is. Dat kan met beveiliging te maken hebben, maar ook een een PHP parseerfout zijn in de koppeling tussen de website en het forum. Hoogst irritant. Ik hoop dat er iemand naar kijkt.
Muddy Bandit zei:Een ander puntje: kan het niet zo ingesteld worden dat je na het plaatsen van een bericht automatisch weer in het betreffende topic komt?
Hansworst zei:Nee, dit is het einde der tijden.
Tim89 zei:Ik kan mijn verbruik niet meer invoeren in de verbruiksmonitor. Terwijl ik andere gebruikers nog wel zie met updates van met datum 10-2.
Ik kan wel op verbruik bekijken klikken ik zie dan in een fractie van een seconde tankbeurt toevoegen en al vrij snel ga je weer terug naar de pagina waar je weg komt
HarrieD zei:Ik moet iedere keer als ik de hoofdpagina open mij opnieuw inloggen. Ga ik vervolgens naar het Forum krijg ik eerst een foutmelding. Kan de pagina niet laden. Opnieuw verversen en dan lukt het wel.
D Elzinga zei:Muddy Bandit zei:Een ander puntje: kan het niet zo ingesteld worden dat je na het plaatsen van een bericht automatisch weer in het betreffende topic komt?
Er staat me ergens vaag bij dat dit vroeger ook altijd zo was. Reactie plaatsen was gewoon in het topic blijven ipv automatisch terug naar het forumoverzicht...
Dave R1517 zei:Ik heb de cookies ook verwijderd en dat lijkt het te verbeteren maar toch moet ik meestal de pagina een tweede keer laden.