Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ik heb sterk het idee dat af en toe een ander lettertype de indruk moet wekken dat er iets gebeurt, de echte problemen zijn te duur om aan te pakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@PM zei:Wordt dit topic eigenlijk wel gelezen door de beheerders? Of fungeert het slechts als klaagmuur voor de gebruikers en zijn de beheerders te druk bezig met speeltjes als een nieuw lettertype i.p.v. problemen op te lossen zoals het niet schalen van foto's?
Moderator
British Racing Green zei:Op mijn iPhone is het vrijwel onmogelijk geworden om een reactie in te tikken door de massieve menubalk die prominent boven het tekstvak blijft staan.
Ah, dacht al even dat ik de enige was, omdat er niemand reageerde op mijn post van 23-12-2015 14:32 . Heb het hier met FF overigens ook.Rembrandt zei:IE 11: zodra die (vaak irritante) achtergrond-reclame erin komt (zo'n 1-2 seconden na start pagina) wordt het erg moeilijk om het forum te lezen.
https://i120.photobucket.com/albums/o199/Rembrandt_C5/Autoweek forum_zpswqertrka.jpg
Alle tekst verdwijnt. Pas na een paar refreshes blijft het staan en is de achtergrond reclame ook verdwenen. Daar zit dus een link tussen.
Kun je hier ook requests kwijt?
Ik zou heel graag de datum&tijd van de reactie die wordt gequote in de quote terug willen zien. Dat maakt het een stuk duidelijker welke reactie er wordt gequote. Nu staat er enkel de username van degene die de reactie heeft gepost.
British Racing Green zei:Kun je hier ook requests kwijt?
Ik zou heel graag de datum&tijd van de reactie die wordt gequote in de quote terug willen zien. Dat maakt het een stuk duidelijker welke reactie er wordt gequote. Nu staat er enkel de username van degene die de reactie heeft gepost.
Dan krijg je m.i. meer quotes met knippen en plakken, en staat zelfs die username er niet...
Wat bedoel je?
JP2010 07-01-2016 13:49 zei:Kun je hier ook requests kwijt?
Sarcast zei:Nope. Ik kan het zelfs nog zonder het "gewijzigd" bericht: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,4562816,5524451#msg-5524451
Ik heb daar zojuist de ?A toegevoegd.
Nu moet er alleen nog even een line-break ingevoegd worden na elke foto: nu begint de tekst vaak naast de foto in plaats van er onder... :-(British Racing Green zei:De grote foto's resizen nu eindelijk...
JP2010 zei:Hoe doe je dat? Via die dosprompt editor oid waar jij in surft?
Wouter82 zei:Ligt het aan mij of loopt de tijd van de AW-software een paar minuten voor? Bij andere fora lijkt de tijd wel te kloppen...
Moderator
Soloman zei:Het lijkt op die jongens in Spanje in glimmende overhemden die je in een discotheek willen lokken.
Ben ik de enige?stoterstangen90 zei:Het vijfnuldriet ook weer behoorlijk vandaag.
Ik heb er de laatste dagen vaak last van. Alternatief is het wegvallen van de lay-out, dat gebeurt ook regelmatig.stoterstangen90 zei:Ben ik de enige?stoterstangen90 zei:Het vijfnuldriet ook weer behoorlijk vandaag.
Veel last van op het moment.