Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Wegverkenner
top!Terence zei:Er is wat opgeschoond in accounts en wat personen geblokkeerd. Lekker weer gezellig keuvelen hier
Terence
Autoweek moderator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
top!Terence zei:Er is wat opgeschoond in accounts en wat personen geblokkeerd. Lekker weer gezellig keuvelen hier
Terence
Autoweek moderator
Terence zei:Er is wat opgeschoond in accounts en wat personen geblokkeerd. Lekker weer gezellig keuvelen hier
Terence
Autoweek moderator
Bofkont 350 zei:In het verleden idd onder verschillende namen wel actief geweest in 2018 toen mijn account werd gesloten door AW, wat ik overigens prima en terrecht vind tegenwoordig, nietszeggende langdradige zeur topics waar men hun eigen gelijk of mening door je strot blijft drukken tot in de eeuwigheid, waar ik overigens zelf ook goed in was
(Stukje zelf reflectie, zouden meer mensen moeten doen)
Ik zie het nog steeds op de frontpage.
Moet je toch geen zin meer in hebben.
Afgelopen 2 jaar enkel nog actief onder dit account.
Eenvrijeusernameiserbijnaniet zei:Daarbij zitten er een aantal neuroten die al die chaos niet zo goed kunnen behappen en volledig in de war raken.
Niet echt best voor de sfeer dus.
Rutger DC zei:Bofkont 350 zei:In het verleden idd onder verschillende namen wel actief geweest in 2018 toen mijn account werd gesloten door AW, wat ik overigens prima en terrecht vind tegenwoordig, nietszeggende langdradige zeur topics waar men hun eigen gelijk of mening door je strot blijft drukken tot in de eeuwigheid, waar ik overigens zelf ook goed in was
(Stukje zelf reflectie, zouden meer mensen moeten doen)
Ik zie het nog steeds op de frontpage.
Moet je toch geen zin meer in hebben.
Afgelopen 2 jaar enkel nog actief onder dit account.
Ik heb niets tegen je persoonlijk en tegen niemand die enige fatsoensnormen behoudt in discussies. Mijn topics nietszeggend noemen kan ik mee leven, mag je vinden.
Onder je eigen account was je een geliefd forummer en reageerde je vriendelijk in Mijn Auto-topics, de trollacounts zijn een ander verhaal. Ja, er heerst een sterk anti-VW-sentiment en nee, dat valt niet kapot te trollen, niet als Jan bosbakker (waarover destijds een moderator me benaderde om te onderbouwen waarom jij achter dit account zat), noch als Erik van Trigt. Ik waardeer je zelfreflectie ten aanzien van je eigen rol, ik vind het jammer dat je niet erkent dat je achter andere accounts zit. Wat mij betreft blijf je lekker reageren onder je eigen account en je mening geven over zaken, je auto, over PSA en over Volkswagen. Met discussiëren is niets mis.
Eenvrijeusernameiserbijnaniet zei:Daarbij zitten er een aantal neuroten die al die chaos niet zo goed kunnen behappen en volledig in de war raken.
Niet echt best voor de sfeer dus.
Ik had een korte reactie: account X is van forummer A en account Y is van forummer B. Orde in de chaos. Daarop reageer jij na drie dagen met een aantal verwensingen die alle fatsoensnormen overschrijden, waarschijnlijk omdat je mijn reactie in het Hyundai Ioniq 5-topic niet leuk vond. Gewoon jammer en onvolwassen.
Ondertussen neem ik en week vrijwillige forumvakantie, want ik heb er wel even tabak van. Voor wat betreft mijn eigen rol: ik zal proberen me wat vaker in te houden en me te concentreren op wat me op het forum meer voldoening oplevert.
Maar goed, de forumveteranen zijn weer aan zet.![]()
Lexarno zei:Bofkont is een legende
Dit is meer voor het taalneuzelaarstopic, maar hij kan alleen met 'bewijzen' komen, niet met 'bewijslast'.DeeTwee zei:En anders helpt het wel heel erg als je met bewijslast komt.
cassiopeia zei:Wat leuk zeg! Een topic uit 2009 waarin ik mezelf terug zie op de ledenlijst uit 2001. Ik ben benieuwd of er nog mensen van die lijst hier rondstruinen!
Was uw forumnaam E280?ook maar weer eens ingelogd, al 23 lid,
Selur Taes / SelurWas uw forumnaam E280?
leuk dat jullie het nog weten!Vooral qua kleur (Mondeo, S60).
Maareh, waarom niet onder eigen naam?
En wat kwam er na de Mazda CX5?
Moderator
@Joost Boers zou jij eens kunnen kijken?leuk dat jullie het nog weten!
Ik rij nu een bmw i4
Mijn oude account lijkt nog actief, maar gekoppeld aan een oud mailadres denk ik
Tips om mijn oude account weer terug te krijgen?
De i4 is ook mooi! Ook met een kleurtje?leuk dat jullie het nog weten!
Ik rij nu een bmw i4
Mijn oude account lijkt nog actief, maar gekoppeld aan een oud mailadres denk ik
Pak ik op!@Joost Boers zou jij eens kunnen kijken?
san remo grün met beige bekleding, ziet er smakelijk uitDe i4 is ook mooi! Ook met een kleurtje?
haha dat klinkt als een station wagen uit de toekomstKlinkt weer als een Selur-combi.![]()
Ik heb maar een nieuw account aangemaakt, zo ben ik weer herkenbaarleuk dat jullie het nog weten!
Ik rij nu een bmw i4