Forummers van het eerste uur

Bofkont 350 zei:
In het verleden idd onder verschillende namen wel actief geweest in 2018 toen mijn account werd gesloten door AW, wat ik overigens prima en terrecht vind tegenwoordig, nietszeggende langdradige zeur topics waar men hun eigen gelijk of mening door je strot blijft drukken tot in de eeuwigheid, waar ik overigens zelf ook goed in was :D
(Stukje zelf reflectie, zouden meer mensen moeten doen)
Ik zie het nog steeds op de frontpage.
Moet je toch geen zin meer in hebben.
Afgelopen 2 jaar enkel nog actief onder dit account.

Ik heb niets tegen je persoonlijk en tegen niemand die enige fatsoensnormen behoudt in discussies. Mijn topics nietszeggend noemen kan ik mee leven, mag je vinden.

Onder je eigen account was je een geliefd forummer en reageerde je vriendelijk in Mijn Auto-topics, de trollacounts zijn een ander verhaal. Ja, er heerst een sterk anti-VW-sentiment en nee, dat valt niet kapot te trollen, niet als Jan bosbakker (waarover destijds een moderator me benaderde om te onderbouwen waarom jij achter dit account zat), noch als Erik van Trigt. Ik waardeer je zelfreflectie ten aanzien van je eigen rol, ik vind het jammer dat je niet erkent dat je achter andere accounts zit. Wat mij betreft blijf je lekker reageren onder je eigen account en je mening geven over zaken, je auto, over PSA en over Volkswagen. Met discussiëren is niets mis. :)

Eenvrijeusernameiserbijnaniet zei:
Daarbij zitten er een aantal neuroten die al die chaos niet zo goed kunnen behappen en volledig in de war raken.
Niet echt best voor de sfeer dus.

Ik had een korte reactie: account X is van forummer A en account Y is van forummer B. Orde in de chaos. Daarop reageer jij na drie dagen met een aantal verwensingen die alle fatsoensnormen overschrijden, waarschijnlijk omdat je mijn reactie in het Hyundai Ioniq 5-topic niet leuk vond. Gewoon jammer en onvolwassen.

Ondertussen neem ik en week vrijwillige forumvakantie, want ik heb er wel even tabak van. Voor wat betreft mijn eigen rol: ik zal proberen me wat vaker in te houden en me te concentreren op wat me op het forum meer voldoening oplevert.

Maar goed, de forumveteranen zijn weer aan zet. :)

Rutger DC zei:
Bofkont 350 zei:
In het verleden idd onder verschillende namen wel actief geweest in 2018 toen mijn account werd gesloten door AW, wat ik overigens prima en terrecht vind tegenwoordig, nietszeggende langdradige zeur topics waar men hun eigen gelijk of mening door je strot blijft drukken tot in de eeuwigheid, waar ik overigens zelf ook goed in was :D
(Stukje zelf reflectie, zouden meer mensen moeten doen)
Ik zie het nog steeds op de frontpage.
Moet je toch geen zin meer in hebben.
Afgelopen 2 jaar enkel nog actief onder dit account.

Ik heb niets tegen je persoonlijk en tegen niemand die enige fatsoensnormen behoudt in discussies. Mijn topics nietszeggend noemen kan ik mee leven, mag je vinden.

Onder je eigen account was je een geliefd forummer en reageerde je vriendelijk in Mijn Auto-topics, de trollacounts zijn een ander verhaal. Ja, er heerst een sterk anti-VW-sentiment en nee, dat valt niet kapot te trollen, niet als Jan bosbakker (waarover destijds een moderator me benaderde om te onderbouwen waarom jij achter dit account zat), noch als Erik van Trigt. Ik waardeer je zelfreflectie ten aanzien van je eigen rol, ik vind het jammer dat je niet erkent dat je achter andere accounts zit. Wat mij betreft blijf je lekker reageren onder je eigen account en je mening geven over zaken, je auto, over PSA en over Volkswagen. Met discussiëren is niets mis. :)

Eenvrijeusernameiserbijnaniet zei:
Daarbij zitten er een aantal neuroten die al die chaos niet zo goed kunnen behappen en volledig in de war raken.
Niet echt best voor de sfeer dus.

Ik had een korte reactie: account X is van forummer A en account Y is van forummer B. Orde in de chaos. Daarop reageer jij na drie dagen met een aantal verwensingen die alle fatsoensnormen overschrijden, waarschijnlijk omdat je mijn reactie in het Hyundai Ioniq 5-topic niet leuk vond. Gewoon jammer en onvolwassen.

Ondertussen neem ik en week vrijwillige forumvakantie, want ik heb er wel even tabak van. Voor wat betreft mijn eigen rol: ik zal proberen me wat vaker in te houden en me te concentreren op wat me op het forum meer voldoening oplevert.

Maar goed, de forumveteranen zijn weer aan zet. :)

Volgens mij neem jij jezelf en dit forum veel te serieus. Ik zou niet eens meer direct weten wat jij in dat Ioniq topic hebt gezegd. Daarbij: je langspeelplaat blijft hangen met betrekking tot Bofkont. Het wordt nu wat lichtelijk komisch.

@Rutger D-C: Nou schiet je ff door. Bofkont heeft gewoon een open en eerlijke reactie gegeven, als hij zegt dat hij niet achter die recente accounts zit dan heb jij geen reden om hem toch te blijven verdenken. Prima als jijzelf overtuigd bent dat hij in de avonduren zich als Henk Gommers of Erik van Trigt uitgeeft, maar die stelligheid waarmee je hem nu probeert te confronteren neigt meer naar laster, dus moet je dat wellicht voor jezelf houden. En anders helpt het wel heel erg als je met bewijslast bewijs komt.

edit: taalkundige correctie, dank @louisz :)

Wat leuk zeg! Een topic uit 2009 waarin ik mezelf terug zie op de ledenlijst uit 2001. Ik ben benieuwd of er nog mensen van die lijst hier rondstruinen!

cassiopeia zei:
Wat leuk zeg! Een topic uit 2009 waarin ik mezelf terug zie op de ledenlijst uit 2001. Ik ben benieuwd of er nog mensen van die lijst hier rondstruinen!

Als je maar lang genoeg rondloopt is er altijd wel iemand die je herkent.
Blijf dit een leuk topic vinden.

Zag net een topic van D.E.N.N.I.S., ook die loopt alweer een tijdje rond op het forum. Leuk dat het nog steeds bestaat.

Vooral qua kleur (Mondeo, S60). :cool:
Maareh, waarom niet onder eigen naam?
En wat kwam er na de Mazda CX5?
leuk dat jullie het nog weten!
Ik rij nu een bmw i4
Mijn oude account lijkt nog actief, maar gekoppeld aan een oud mailadres denk ik
Tips om mijn oude account weer terug te krijgen?

Terug
Bovenaan