Forummers van het eerste uur

26 september 2002

Lang genoeg?

Nu ben ik een grote lezer, eigenlijk alleen voor het nieuws en de scoops. Vroeger nog actief geweest in de knutselhoek maar die tijd is voorbij sinds daar extreme regeltjes zijn.

24 april 2001 zie ik net...

Dus net voor de grote storm met nieuwe aanmeldingen volgens mij...

Da's trouwens alweer bijna 8,5 jaar bedenk ik me nu net... :)

Ik ben hier niet welkom. Ik ben van 19-10-2005 (een maand na mijn 13e verjaardag...).

Ik ben van lang vóórdat Autoweek in het leven werd geroepen.
In 1986 had ik mijn eerste pc thuis.
En ik ben al online sinds sinds maart 1995, vóórdat www.autoweek.nl of dit forum bestaat.
Sinds oktober 2003 zit ik op dit forum (eerst onder andere naam). Kijk elke dag. Schrijf niet elke dag.

Ik ben hier pas sinds 28 februari 2009, dus ik ben een forummer van het tiende uur of zo. Overigens geef ik meer reacties op nieuwsberichten dan op het forum. Overigens is het algemene niveau qua reacties op het forum vaak hoger dan het niveau van de reacties op de nieuwsberichten, daar lopen een paar zielige figuren tussen zeg. Gelukkig hebben zij het forum nog niet ontdekt:)

Henk-Jan zei:
Ik ben hier niet welkom. Ik ben van 19-10-2005 (een maand na mijn 13e verjaardag...).

Ik denk dat iedereen welkom is nu het forum aan het leeglopen is...

Ik ben aangemeld sinds 13 januari 2005, nadat ik eerst vooral meelas.

Gemiddeld zo'n 100 posts per jaar, 7 jaar lang. Niet veel dus, maar lees het forum dagelijks. Nog steeds met plezier! :)

Sinds 15-08-2002 aanwezig hier.. Damn, ook alweer 7 jaar.. :eek:

Hoop gebeurd sinds toen!

Ik sta hier geregistreed sinds 1 september 2003, en op het forum 7 mei 2007. Hoewel het in het begin drukker en soms leuker was, is dat nu een beetje gezakt. Al met al zit ik hier met plezier bijna elke dag te forummen.:)

In het begin las ik vooral mee, maar toen ik in de meivakantie van 2007 de nieuwe Peugeot 207 SW naakt spotte, heb ik mezelf ook hier maar aangemeld.

Ben lid sinds sinds 23-3-2003
Ook al een internetter van het eerste uur denk ik. In 1997 mijn vrouw hier in Amerika op het internet tegengekomen (ook Nederlands en ook woonachtig in de USA). Over twee weken al weer 11 jaar getrouwd

Ik volg het forum al jaren maar heb me pas onlangs aangemeld. Namen als MCW heb ik dus eerder voorbij zien komen. Maar die is permanent op vakantie dus?

Geregistreerd sinds jan 2006, wil nog wel eens van naam veranderen ook o_O Maar lees ook al langer mee.

gearhead zei:
Ik volg het forum al jaren maar heb me pas onlangs aangemeld. Namen als MCW heb ik dus eerder voorbij zien komen. Maar die is permanent op vakantie dus?

Niet dat ik weet, hij komt incidenteel langs, nog steeds onder 'MCW'.

De topics van VieVie mis ik wel..... :)

Vroegah was alles beter.

Grtz,

Ralf_GTS aka Ralf_TTT aka Ralf///M

04-03-05, zoals ik al eerder heb gezegd. Was benieuwd naar het aantal posts...2872 !
Das toch veel meer dan ik dacht.
4x365 + 1 (schrikkeldag) + 202 = 1663 dagen, maakt 2872/1663 = 1,727 posts per dag...mwuahh..valt nog mee...o_O

Ik ben dus ook van de second wave: 2 maart 2003.

En in korte tijd ben ik veelpleger geworden. Eenmaal een eendags ban gekregen, dat was in een opstandige periode. Ten tijde van het sluiten van het roemruchte Mercedes-topic. Ik noemde me even Muad'Dib, de good guy en hoofdpersoon uit de Duin boeken. Maar de mod-van-dienst dacht dat dit een extremistische uiting was... Nee dus...

En toch... al jarenlang wil ik van die naam ZEN af, maar vind niets dat beter is....... :cry:

@Rolf-Golf: misschien komt het wel door jouw ietwat aparte entree hier. Maybe it's not me, maybe it's you... :D

ZEN zei:
dat was in een opstandige periode.
Periode? :confused:
:)

ZEN zei:
En toch... al jarenlang wil ik van die naam ZEN af, maar vind niets dat beter is....... :cry:
Fudd, met dit als avatar:
elmer-fudd.gif

:)

Total Loss zei:
Neem aan dat je 235 bedoeld.

Ben hier vanaf April 2001.
precies, die was het!

grappig te zien dat mensen hier dus al lang komen. Ik dacht dat ik met september 2003 bij de eersten was, niet dus.

ZEN zei:

Tja, had je die 507 maar niet weg moeten doen... ;)

Wat vind je van ph1963, die is beschikbaar.... :p

Kan niet Ralf, ik ben van een ander bouwjaar... werd er toen geen 507 gebouwd? ;)

Erg verwarrend voor me, dat jij en ik allebei in een BMW rijden... :eek::D

Aangemeld op 3 december 2001. Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste geregistreerde gebruiker was die hier regelmatig komt, maar dat blijkt nog hard mee te vallen als ik het topic zo doorlees.

Op het moment post ik niet zo heel veel meer, dat is wel eens wat meer geweest. Maar ik lees wel regelmatig wat hier op het forum, vooral de topics over Italiaanse auto's.

Volgens mijn gegevens 11 september 2001. Maar dat klopt zover ik weet niet (er zijn er erg veel met die aanmelddatum, toen heeft Autoweek blijkbaar met de datums zitten rotzooien). Maar nine-eleven klinkt wel lekker dramatisch...

Zover ik weet heb ik me een aantal maande eerder aangemeld, ergens mei 2001. Kan me wel herinneren dat het toen nog errug rustig was op dit forum. Op alle forums nog trouwens, wat heeft dat een vlucht genomen.

In 2001 'dreef' het forum nog op een paar fanatiek gebruikers met "de broers" voorop (MCW en Anton! die toen nog KANE heette). Maar zo zijn er nog wel een aantal (sommige legendarisch) te noemen die ook al lang weg zijn hier, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.

Ik vind wel dat ten opzichte van toen er veel, heel veel meer one-liners worden gebruikt. Met name om elkaar 'af te zeiken'. In het begin was de tolerantie onder elkaar een stuk groter. Goh, het lijkt hier soms wel de echte maatschappij...

Groetjes,
Jan

27 november 2001

daarvoor geruime tijd op internet aan het zoeken geweest naar info over Audi A3. dus heel veel gelezen. na aflevering van die auto, eindelijk maar eens aangemeld.
velen zien komen, ook velen weer zien gaan... en zelf veel beperkter gaan forummen; lees nog veel maar reageer in klein aantal topics. tsja, carrière maken kost tijd :) dus minder over voor forum.

Wat is vakantie....?Kun je dat eten? Dit jaar pas 1 weekje opgenomen, en dat waren nog dagen over van vorig jaar.....

Weide1 zei:
Heeft de Bond daarom zo hard voor het vakantierecht gestreden.

Hebben ze goed gedaan, maar in deze tijd, in een branche waar harde klappen vallen, kun je (als firma) geen werk weigeren. Dus 'wij' hebben het stervensdruk...

Same here, ondanks dat de staalindustrie op zijn gat ligt, moeten wij van 2 naar 3 diensten gaan, en waarschijnlijk zelfs naar volcontinue.

Kejje nagaan hoe druk het in de kindervoeding is. Werk sinds 1993 in de volcontinu. Vanavond nachtdienst.

Dat is het voordeel met voeding he, dat zullen we altijd nodig hebben. (Nutricia????)

Ach zolang jij maar tv's, dvd spelers, koelkasten, auto's, enz. koopt, houd je mij ook van de straat.................;)

Lees hier dat er aardig wat mensen al sinds half jaren 90 op internet vertoeven. Dat zette me aan het denken...

Ik kwam voor het eerst in contact met internet ongeveer... begin '91 denk ik... Met zo'n gigantisch groot externe herriemakende modem. Iets van 400 baudrate ofzo... Nog voor dat de 286 pc uitkwam... damn, wat voel ik me oud. En ben nog maar (bijna) 31.... :T

Terug
Bovenaan