Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het Lando-eraEn dat allemaal in de Lando era![]()
Eerste kwart van de race was toch wel leuk, aardig wat inhaalacties alleen toen stagneerde het en gebeurde er weinig t/m de safety car.Tot aan de safetycar was het wel ontzettend saai hoor, daarna werd het eigenlijk pas leuk.
Ja, zeker op mijn dag...Er lijkt wel een vloek op te rusten vandaag..
Foi..jij bent aan de beurtJa, zeker op mijn dag...
Er duikt een slechtgezinde warrige haardos waaronder ik mijn lief ontwaar op in de woonkamer. Waarom moet dat zo luid staan, ze rijden niet eens? En je moet nog boodschappen gaan doen hé schat, hadden we afgesproken... (winkels gaan hier dicht 12h30) Subtiele manier van wraak nemen heet dat![]()
Ja, had 3e kunnen worden maar opeens gang gang meer. Iets met onderstuur.Zeker alleen jammer dat Hadjar nog wat plaatsen verloor in de laatste paar ronde.
Dan zit je mooi kort bij de super!(asap na de aankomst van de Top-3 vertrokken en tegen het Wilhelmus was ik weer thuis #boodschappen doen in de buurt als een tornado)
2de is denk ik te hoog gegrepen, 3de of 4de lijkt mij het meest realistisch als het zo door blijft gaan.Ik voorspel Max als nummer 3 of 2 einde van dit seizoen.
Goh, lekker sportief van jou.De overwinning van Max is leuk. Maar het enige dat echt telt, is dat prinses Russell geen punten heeft.
![]()
Met een V8 was de technische ontwikkeling dan weer gestopt. En dat is toch 1 van de belangrijke redenen waarom F1 bestaat.Wat een heerlijk zootje.
En een mooie opmerking ‘met de V8 was dit niet gebeurd’
![]()
Dank je.Goh, lekker sportief van jou.
Goede ontwikkeling dat je niet meer kunt rijden als het regentMet een V8 was de technische ontwikkeling dan weer gestopt. En dat is toch 1 van de belangrijke redenen waarom F1 bestaat.
Hij heeft idd behoorlijk wat pech, maar het is ook helder dat Antonelli hem op alle fronten aftroeft (al scheelt het op pole positions niet veel).Geen fan van Russell, maar vond het toch sneu zo dicht bij het einde. En Red Bull doet weer mee voor de knikkers tot het eind van het seizoen hoop ik.
Denk het niet, er is een keuze gemaakt deze weg in te slaan. Ontwikkeling zou ook door blijven gaan in conventionele blokken, maar op een andere manier.Met een V8 was de technische ontwikkeling dan weer gestopt. En dat is toch 1 van de belangrijke redenen waarom F1 bestaat.
Ik kreeg er juist een beetje een negatief gevoel bij. Bahrein is het centrum van islamitisch bankieren. Ik vertrouw het daar voor geen meter. Dat ze zoveel poen hebben om hun feestje dan maar op Sepang te doen is toch een soort van arrogant.Waar ik wel moeite mee heb... hoe gaat dit de boeken in? Heeft Verstappen nu de grand prix van Bahrein gewonnen? Op Sepang?
Overigens wel gaaf dat ze toch nog een race hebben georganiseerd op deze manier.