Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zodat Max daar tweede rijder wordt?Het zou leuk zijn als Max naar Mercedes gaat en dan samen daar met Kimi rijdt. Ik denk dat het avontuur bij RB namelijk wel een beetje tot z’n einde is gekomen inmiddels.
Het lijkt me ook best een mentale dreun als zo'n jonge teamgenoot je vaak verslaat.George Russell zal het nooit toegeven, maar hij zal ook wel in de gaten hebben dat hij de 2de rijder bij Mercedes aan het worden is, Kimi Antonelli is een groot talent die het ver kan gaan schoppen.
Laat ze het de eerste 10 races uitvechten en dan kun je daarna bepalen wie er 1ste wordtZodat Max daar tweede rijder wordt?
Dat wordt geen succes denk ik. Max is goed maar Kimi is op zn minst aan hem gewaagd en heeft het niet te onderschatten voordeel dat-ie al helemaal onderdeel is van het team en gewend aan de auto uiteraard.Laat ze het de eerste 10 races uitvechten en dan kun je daarna bepalen wie er 1ste wordt![]()
Het zal ook niet makkelijk zijn om naar een ander top team te gaan, want elk top team heeft al minimaal 1 top coureur. Tenzij Lewis na dit seizoen stopt, wellicht gek dat Max dan naar Ferrari gaat? Mijn gevoel zegt dat Max niet heel erg lang meer voor RB rijdt…maar ik kan er naast zitten!Dat wordt geen succes denk ik. Max is goed maar Kimi is op zn minst aan hem gewaagd en heeft het niet te onderschatten voordeel dat-ie al helemaal onderdeel is van het team en gewend aan de auto uiteraard.
'Max is goed' lijkt me het understatement van het jaar. Vriend, vijand, concurrenten en kenners, iedereen vindt dat Max een van de allergrootsten is.Dat wordt geen succes denk ik. Max is goed maar Kimi is op zn minst aan hem gewaagd en heeft het niet te onderschatten voordeel dat-ie al helemaal onderdeel is van het team en gewend aan de auto uiteraard.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Misschien nog een paar Red Bull en dan houdt hij het voor gezien.Ik denk dat de kans groter is dat Max stopt dan dat hij overstapt naar een ander team.
Zeker, hij is een fantastische coureur, zonder meer. Maar Kimi is bijna 10 jaar jonger (19!!!), rijdt nu zijn 3e seizoen F1 en is gewoon keihard kandidaat voor het kampioenschap. Max ging ook heel hard vanaf het moment dat hij bij RB kwam, maar niet zo hard. Natuurlijk, er is de factor "auto" die op dit moment heel erg in het voordeel van Kimi is, maar hij rijdt zijn teamgenoot ook het snot voor de ogen. En hij gaat door zijn jonge leeftijd de komende jaren simpelweg meer groeien dan Max, dat kan niet anders.'Max is goed' lijkt me het understatement van het jaar. Vriend, vijand, concurrenten en kenners, iedereen vindt dat Max een van de allergrootsten is.
Kimi is zeker goed, maar komt net kijken. Te vroeg om conclusies te trekken over zijn kwaliteiten.
Nee dat snap ikIk bedoel de coureurs niet in de top 10 ; )
Dat gevoel had ik ook, het valt me nog mee dat ze podiumplekken hebben behaald, al is dat ook een groot deel van de verdienste van Max Verstappen, en dat andere topteams het soms laten liggen, zoals in Canada bij McLaren bijvoorbeeld.Het is wat mij betreft alsnog een huzarenstukje van RB. Ik had er rekening mee gehouden dat ze vooral buiten de top 10 zouden vallen dit eerste seizoen.
Daarom zijn de Belgen gemiddeld genomen allemaal zo rijkwinst aan het privatiseren, Jamaar op die winst wordt toch belasting betaald? Welkom in Wallonië zou ik zeggen waar de lievelingsgeur die van zwart geld is![]()
Dat haalt hij niet eens , hij is er al uitKom kom Frits79, als er niemand uitvalt eindigt onze vriend Stroll zeker al in de Top-20![]()