Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de strategie bij Ferrari is nog steeds niet in orde.Wat een blunder weer van Ferrari om Hamilton niet naar binnen te halen tijdens de VSC.
Tsja, double stack-en ging waarschijnlijk niet, dus degenen die zeker nog moest wisselen van banden kreeg de kans om te stoppen. Russell zal er niet blij mee zijn.Over de VSC heb je zeker een punt Frits, maar geldt denk ik ook voor Russell en de Mercedes strategie. Nu ja, ze haalden 1 en 2 dus behaalden maximale punten.
Ja George is gewoon niet zo heel erg goed als dat hij zelf denkt dat hij is. Hij krijgt dit jaar een cursus Formule 1 rijden van een 19/20 jarige.Russell heeft verstandig gereageerd:
George Russell zet titelstrijd uit zijn hoofd: ‘Kimi Antonelli heeft dit verdiend’
Eerlijk wel ja, maar de wedstrijdleiding moet juist niet kijken hoe het de race beïnvloedt.
Dat snap ik, maar in mijn opinie mag de wedstrijdleiding daar niet naar kijken. Ze moeten de VSC zo kort mogelijk gebruiken, totdat het veilig is, ongeacht waar de verschillende coureurs zich bevinden. Anders is het einde zoek.Nu was het juist beïnvloeding, want men had kunnen weten dat met dit type circuit degene die onder VSC gepit hadden, voordeel hadden. Zo hoorde ik het Bleekemolen ook zeggen.
De baan ziet er op zich best mooi uit, maar racen is niet te doen.Circuit zelf mogen ze per direct weer van de kalender halen wat mij betreft.
Ik heb liever een lelijke baan waar geraced kan worden dan een mooie baan waar dat niet kanDe baan ziet er op zich best mooi uit, maar racen is niet te doen.
Ik ook hoor...Ik heb liever een lelijke baan waar geraced kan worden dan een mooie baan waar dat niet kan![]()
Inderdaad, ik vind Nicolás Maduroring beter, een passend eerbetoon aan een democratisch verkozen staatshoofd in een Spaanssprekend landIk krijg trouwens al jeuk van de naam... "Madring"![]()