929V6
Asfaltkampioen
Pietzoveel zei:
Ontwikkelen Panda-rijd(st)ers zich tot voortreffelijke chauffeurs, omdat ze veel beter leren anticiperen dan in een vijfsterrenauto tjokvol rijhulpjes en plofzakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pietzoveel zei:
Voor Nederlands verkeer met straks een max van 100 meer dan genoeg . Ik herinner mij mijn golf 1,1 uit 1977 met 77 Nm waarmee ik nooit wat tekort kwam...Barri zei:92Nm, dat houdt niet echt over...
Maluch zei:Voor Nederlands verkeer met straks een max van 100 meer dan genoeg . Ik herinner mij mijn golf 1,1 uit 1977 met 77 Nm waarmee ik nooit wat tekort kwam...Barri zei:92Nm, dat houdt niet echt over...
De Panda was altijd al een prima auto die hier helaas veel verkopen mistte doordat de importeur veel trouwe dealers eruit gooide.... merken als Kia , Hyundai en Suzuki die in dezelfde vijver vissen namen graag de klanten over . Nog altijd is die Panda de meestverkochte A segmenter van Europa , een uitdaging voor FCA om klanten terug te winnen .ook in Nederland ! Prima ervaringen met de Panda Twinair maar niet met de dealers...prima ervaringen met Suzuki en ook met de dealers... kans voor FCA : laat ze mij overtuigen waarom de Panda Hybrid beter is dan de Ignis Hybrid !![]()
Inderdaad voordeliger
Door de lagere CO2-uitstoot en dus minder hoge BPM-boete zijn de Fiat 500 en Fiat Panda een stukje voordeliger geworden. De Fiat 500 Pop is zelfs 955 euro in prijs gedaald (van 16.690 naar 15.735 euro) en de Fiat Panda – die voorlopig alleen in een Cross-outfit gevoerd zal worden – is zelfs 2.500 euro goedkoper geworden – de City Cross kost 14.290 euro versus 16.790 euro voor de Waze 4×2 die hij opvolgt.
Vanafprijs Fiat Panda Hybrid
De vanafprijs van de Fiat Panda Hybrid begint dus bij 14.290 euro. Voor dat geld levert Fiat een vijfdeurs City Cross uitvoering. Je krijgt dan standaard handmatige airco, elektrische ramen vóór, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en een Uconnect radiosysteem met bluetooth, spraakherkenning en een USB-aansluiting.
Fiat Panda Hybrid Launch Edition
De Fiat Panda Hybrid Launch Edition begint bij 15.290 euro. Die heeft automatische airconditioning, een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, diverse Launch Edition-logo’s, Seaqual interieurbekleding en een matgroen dashboardpaneel. Deze variant heeft verder nog LED-dagrijverlichting, parkeersensoren achter en een met leder afgewerkt stuurwiel.
Barri zei:Ondanks de in mijn ogen forse prijs (dat ligt blijkbaar aan het feit dat ik niet kan accepteren dat auto's zo onwijs duur worden) is het één van de goedkoopste auto's die er nieuw leverbaar is![]()
Moderator
Geen idee wat een boomer reactie is, het klinkt in ieder geval niet heel subtiel...Lol, sorry maar dit is wel een enorme Boomer reactie.
Grande Punto, 500(e), 500X, Tipo, allemaal een groot succes. Ps: Europa is groter dan alleen Nederland.
Lol, sorry maar dit is wel een enorme Boomer reactie.
Grande Punto, 500(e), 500X, Tipo, allemaal een groot succes. Ps: Europa is groter dan alleen Nederland.