Carfanatic
Wegverkenner
wat doen die italianen dat toch altijd goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Porsche Gek zei:Opzich ziet hij er niet verkeerd uit! Maar vind hem zoveel lijken op een Citroen Nemo, of ligt dat nou aan mij?!
Porsche Gek zei:Opzich ziet hij er niet verkeerd uit! Maar vind hem zoveel lijken op een Citroen Nemo, of ligt dat nou aan mij?!
---GT--- zei:Mi. ziet hij er niet uit, maar het lijkt mij wel het meeste auto in het A-segment.
De andere auto's in het A-segment zullen ook geen schoonheidswedstrijden winnen, dus pleit dat alleen maar voor de Panda.
Daewoo-Chevrolet zei:De Picanto welEn de ondergewaardeerde Splash, het mooiere broertje/zusje van de Agila.
Enzo Ferrari zei:De vanafprijs van de Panda is hoger dan dat van de concurrenten. Maar vergeet echter niet dat dit twee belangrijke redenen heeft:
- De oude Panda blijft nog een tijdje in productie
- Fiat komt in 2013 met een kleine stadsauto
meeuw zei:Dit lijken mij geen koopagumenten, dus is de nieuwe Panda niet behoorlijk kansloos?
SML zei:Had al geruchten gehoord dat hij ca. 11.000 zou gaan kosten, maar dat lijkt dus min of meer te kloppen. Niet best, in dit segment!
Enzo Ferrari zei:De vanafprijs van de Panda is hoger dan dat van de concurrenten. Maar vergeet echter niet dat dit twee belangrijke redenen heeft:
- De oude Panda blijft nog een tijdje in productie
- Fiat komt in 2013 met een kleine stadsauto
Joël D. zei:En ze maken nu ruimte voor een model onder de Panda.
Joël D. zei:En ze maken nu ruimte voor een model onder de Panda.
meeuw zei:Kan mij ook niet voorstellen dat de kofferruimte bij de Panda minder (gezien de behoorlijke ruimte in onze Panda).
Daewoo-Chevrolet zei:De kofferruimte ziet er wel veel forser uit dan die van de up! Volkswagen hanteert een wel erg optimistische rekenmethode voor het meten van het aantal liters.
JM_GP zei:Vind de prijs wel meevallen. Ik heb het idee dat je er een grote a klasse voor krijgt, groter dan de Up! en de drieling. Op de airco na zit alle belangerijke dingen er wel op, en een airco zal niet een hele forse meerprijs zijn. Fiat is nooit zo duur in de optie's.