Fiat 500 (facelift p.43)

Helaas, de hoes kreeg ik er niet bij maar wel een mooi 1:18 schaalmodel.
En de onvermijdelijke bloemen natuurlijk. :D

Oké, hier is ie dan:

500zijkant.jpg

500schuinachter.jpg

500schuinvoor.jpg

500interieur.jpg

*Speedlover is even sprakeloos*

SUPERmooi! Velgen zijn goed en ja, wat is er eigenlijk niet goed aan? Gefeliciteerd met je aanwinst!

Prachtige auto!!! (y)
Mijn zwarte 1.4 sport kan ik volgende week ophalen! :D

Greetzzzz Nick

Iedereen vind hem geweldig, maar het is niet zo mijn ding.
Ik zag vandaag ook nog een zwarte rijden. Ik vind zwart hem te sterk verkleinen (hij is al zo klein:)). Wel mooie velgen inderdaad!
Ik wens je wel heel veel plezier met deze reïncarnatie van een icoon!!:D

Ziet er heel vet uit Giletti, veel plezier met je nieuwe auto!

Het enige wat ik mis zijn rode remklauwen, maar dat is een kwestie van smaak.

Bedankt voor de reacties!
Ik ben best in voor leuke opties maar hou niet zo van optische fratsels.
Dus vandaar geen extra chromen dingetjes of gekleurde remklauwen e.d..

En wat betreft de kleur. Inderdaad smaak. Ik heb nog getwijfeld over een knal oranje maar de ratio heeft toch gewonnen. Ben zelf vrij groot en het moet natuurlijk wel een beetje stoer blijven. ;)

Giletti: hij is GAAF !!!! Ik stap er net uit !! Hebben een huurauto staan van een spuiterij hier in de buurt. Een witte... Ik kon het niet laten. Heb gelijk de sleutels ingepikt. WAT EEN SUPER AUTO !!!! Men..... Geweldig ! Echt een auto om verliefd op te worden.

Je mag trots zijn op je nieuwe aanwinst.

MJP

Shady Schreef:
-------------------------------------------------------
> En de spoiler dan...:)

Dat is een ander soort fratsel. Net als de stootstrips en 16" lichtmetaal. :D

Bedankt voor de reacties. Leuk!

Wauw, wauw, wauw! WAT een snoepje!! Zo moet ie precies zijn! Persoonlijk had ik 'm van binnen wel met bruine bekleding genomen, maar dit staat ook goed! En inderdaad, geen frutsels op een auto. Hij is van zichzelf al hartstikke mooi. Die stickers en dergelijke laten we maar aan de Twingo over:p.
Héél veel plezier ermee!

Echt een leuk ding! Had zelf een andere uitvoering gekozen (Beige, bruin leer, veel chroom en van die mooie spaakvelgen) Ik wens je veel plezierige km's toe!

Ja, waar blijft eigenlijk het Nederlands (nieuwe) Fiat 500 forum en de club?
Andere landen zijn al druk bezig.

Gefeliciflapstaart Gilletti! Fijne strakke combinatie's. Dat houdt het voor het oog rustig en dat doet 'm goed.:D
Nu nog de foto's van Nick...:)

peu304 Schreef:
> Ja, waar blijft eigenlijk het Nederlands (nieuwe)
> Fiat 500 forum en de club?
> Andere landen zijn al druk bezig.

Er is nog geen forum/club voor de nieuwe 500.. En op de oude 500 club zijn we niet welkom met onze nieuwe bolide's.
Ik wil eigenlijk wel een club/forum opzetten maar zoek eigenlijk nog iemand die me daarbij komt helpen..

porsche997-turbo zei:
Het enige wat ik mis zijn rode remklauwen, maar dat is een kwestie van smaak.

FLYING DUCKMAN zei:
Geen leuke striping er bij op gedaan?

Lancia Lover zei:
Persoonlijk had ik 'm van binnen wel met bruine bekleding genomen

:D

2001388582609010234_rs.jpg

2001380221547119219_rs.jpg

2001329241727837911_rs.jpg

Helaas is de 500 niet van mij zelf, maar we hadden hem twee weken lang te leen van de importeur, vandaar ook de 'car of the year' sticker.

Maar je 500 is in elk geval supergaaf Giletti!

Ik vind die rode streep op de vlank toch iets te veel van 't goede (wél mooi op een witte). Fijne velgjes!
Verder blijft zwart wel een fijne en nette kleur voor de 500!:D

Mooi, mooi! Ik had zag vandaag ook nog een 500, een licht blauwe. Weet niet hoe deze kleur heet, maar hij was erg mooi!

Dit is de eerste met reclame bestickerde 500 die ik heb gezien. Wel een schatje!
500bijIJkantine.jpg

Die zwarte hierboven is ERG vet. Die witte daarboven ook, maar naar mijn smaak kun je zo'n 500 niet verlagen: 't ziet er niet uit. Die achterbumper met twee pijpjes ziet er dan wel weer goed uit:D

Ik heb een aantal mensen een PB gestuurd, aangezien je op het forum geen melding krijgt graag even kijken of je een bericht hebt ;)

sandy vercoulen Schreef:
> @ Gilletti .... maar deze 1.4 sport is net wat
> mooier
>
> https://i109.photobucket.com/albums/n42/Sandyvercou
> len/fiat_500_01.jpg

Neh, chromen bumperdingen en spiegelkapjes...nee liever niet. (n)
En die gezochte stickerzooi hoeft voor mij ook niet.

Maar verschil moet er zijn natuurlijk! :D

@ Swing: Dat is toch nog redelijk subjectief beschreven allemaal, bij die internetcowboys. In ieder geval blijft 't een fijne verschijning. Ik zag vandaag een zwarte (met wieldoppen) en een lichtblauwe (Beiden in A'dam Oud-Zuid)
@ Swing: Leuk dat je zo zeker van jezelf bent dat je veel over jezelf schrijft in je profiel;)

Jij hebt 't telkens over meiden in 'n 500, daar gaat 't me om! 't Is toch niet per definitie zo'n wagentje als een Ka, Y of Twingo?

50 jaar geleden toen de 500 op de markt kwam was er nog geen sprake van mannen - of vrouwen auto's. Jammer dat tegenwoordig alles in hokjes geduwd moet worden. Als je dan aan die mensen vraagt wat ze een echte mannenauto vinden zijn het ofwel foute johnnybakken ofwel onbetaalbare auto's die ook nog eens veel verbruiken. Van mij mag iedereen het een vrouwenauto vinden, ik vind 'm leuk, dat is wat telt toch. Ik laat ze lachen, ik lach ook terug als zij aan de pomp 3x zoveel moeten betalen ;)

Vertel mij eens welke kleine auto dan NIET voor vrouwen is?? Ze worden óf als vrouwenauto óf als bejaardenbak bestempeld. Een man moet dus blijkbaar in een dikke, dure bak rijden? Kom op zeg.. Ik heb een Twingo, so what? Ik lach aan de pomp wel terug naar de SUV-rijders die hun ego moeten compenseren.

ik vind 'm te duur voor wat je krijgt, net als de Mini. wil je een 1.4 met airco ben je minimaal 17 mille kwijt en dan heb je een nogal kleine auto met een kleine tank (35 liter) die er wel mooi uit ziet, maar ik heb geen zin om elke 500 km te tanken. dan wacht ik wel op de Ka die veeeeel goedkoper word. maar dat wil niet zeggen dat ik het geen leuke auto vind integendeel. Ik heb overwogen om de 1.2 te kopen, maar ik hou van snelheid dusss.

M'n Fiat 500 1.4 Sport is binnen bij de dealer!!
Onderstaand alvast een paar foto's. Wat vinden jullie er van? :D
Hij wordt ook nog een klein beetje verlaagd (3 cm)

Nu nog wachten op het kenteken. o_O

Greetzzz,Nick

Foto-OVK7PAWE.jpg

Foto-8IQTX6NK.jpg

Foto-VQQFQDI8.jpg

Mooi hoor, maar verlagen?
Sport uitvoering + 16" lichtmetaal + korte wielbasis vind ik al stuiterig genoeg. :LOL:
Liever nog wat comfort dan extra stoere (subjectief) looks.

Terug
Bovenaan