Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZEN zei:Ligt er maar net aan waar je woont. Voor sommige Nederlanders is Frankrijk dichterbij, je hoeft alleen maar België even door te steken...
Op zich heb je een punt. Aan de andere kant: Fiat biedt nu een vorm van design, luxe en mogelijkheid tot "customizen" aan een groot publiek aan, die anders voorbehouden zou blijven aan een compleet andere groep mensen.Ik vind het een leuk model, die 500, maar ik vind het concept een zwaktebod. Je schrijft geen geschiedenis met remakes, geschiedenis schrijf je door vernieuwend te zijn. Dit is een herhaling van wat geweest is.
Is nog schoner ookIk rijdt 30dkm per jaar, maar met bijna €5000 verschil kan ik volgens mij net zo goed in de benzine stappen.
Autoweek zei:[size=medium]Al 40.000 orders Fiat 500[/size]
De gekte rond de mediagenieke Fiat 500 is nog lang niet ten einde. In het weekend van 8 en 9 juli bezochten 600.000 Italianen de Fiat-showrooms om de kleine te zien en werden 46.000 proefritten gemaakt.
Europees gezien is de auto eveneens een succes: alhoewel de auto alleen Italië te zien is, zijn er wereldwijd al 40.000 orders geplaatst. Dat betekent dat de productie van 2007 al bijna uitverkocht is. Dit jaar rollen namelijk 58.000 exemplaren uit de fabriek in het Poolse Tychy, in 2008 zijn dat er 120.000.
De komende tijd wordt het 500-gamma snel uitgebreid. Eerst is er de 500 Abarth, later komt een superzuinige 0,9-liter turbomotor beschikbaar. Bij Fiat wordt bovendien nagedacht over meerdere nieuwe carrosserievarianten van de 500. De driedeurs stationwagen en de cabriolet komen er zonder meer aan.
In 2010 brengt Fiat de 500 ook naar de Amerikaanse markt, waardoor de jaarlijkse productie nog verder gaat stijgen. In Nederland moeten we nog tot november wachten tot de importeur de eerste 500 levert.
MCW zei:Ik denk dag de run op de oude 500 ook wel ietsjes zal oplopen