Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog twee keer de Phase 2 ook en in de mooiste kleur wat mij betreft.2 Clio V6. Poh dat is nog eens mooi.
Het kan nog gekker. Gisteren kwam ik een colonne van drie Renault 5 Turbo's tegen, in tegengestelde richting en op weg naar mijn dorp. Bizar.2 Clio V6. Poh dat is nog eens mooi.
Is hier een veiling voor, of waar kun je deze zaken kopen?Verder is het hele archief eerst door het museum uitgepluisd en alles wat het museum niet wilde hebben is verkocht of is te koop. Wil je de CAD tekeningen van de laatste 9-5 dan zijn die bijvoorbeeld gewoon te koop in digitale of papieren vorm. En ook kantoor meubels is al veel van verkocht.
Dit was bij het Saab festival een aantal weken terug (begin Juni). Er zal binnenkort via wat handelaren best wel wat te koop komen.Is hier een veiling voor, of waar kun je deze zaken kopen?
Bij die auto kickt de fan ook pas laat in. Ik overweeg dan ook om, net als @uwbuurman, een schakeling te bedenken om hem daarnaast handmatig te kunnen bedienen.De Corvette is erop gemaakt met heel hoge temperatuur te werken voor efficiëntie dus de fans komen ook niet zo snel aan om toch ventilatie te geven onder de motorkap. Bij 108 graden dacht ik dat de 1e fan pas inkomt en bij 112 de tweede.
De Alpine staat voor een onderhoudsbeurt vandaag. Altijd leuk om een beetje door de showroom te dwalen dan.
Daar stond nu een oranje. Ik zag een grijze in de werkplaats staan. Ze hebben een afgegrendeld parkeerplaatsje naast het pand (paaltjes die in de grond zakken) waar eigenlijk altijd wel minstens 1 auto buiten staat. Meestal is dat een proefrit / pers auto.Stond de zilveren/grijze met spoiler nog buiten? Laten ze gewoon de nacht overstaan buiten, volgens mij. In de ochtend zag ik de dauw er vanaf druppelen, vorige week. Als ze ermee naar de zaak zijn gereden was dat er wel afgeblazen door de rijwind, lijkt mij.
Daar stond nu een oranje. Ik zag een grijze in de werkplaats staan.
Helpt het als je de sleutel in je rechterbroekzak houdt zodat bewegingen van je been (gas/rem) de batterij wakker houden of is dat niet voldoende?dat de batterij van de sleutel bijna leeg is
Dat is nog best een aardige theorie. Maar zeker bij een sportwagen beweegt je dan vooral je enkel en verder niet al te veel. Maar ik moet zeggen dat ik in een maand tijd pas 1x die melding heb gezien.Helpt het als je de sleutel in je rechterbroekzak houdt zodat bewegingen van je been (gas/rem) de batterij wakker houden of is dat niet voldoende?
Leuke ontwikkelingen trouwens!
Het was overigens een laselektrode die eruit stak.