Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erwin Wijman zei:De Fiat Multipla legt al zeventien jaar een scheiding der geesten bloot. Tussen de mensen die zich verdiepen in wat op het eerste gezicht anders is dan wat zij gewend zijn. En mensen die dat zonder meer en domweg afkeuren.
Zeker in deze tijd van maatschappijbrede onrust, vluchtelingencrises, terroristische aanslagen en opkomende xenofobie en PVV-populisme is het zinnig om een uitspraak aan te halen van filosoof en kunsthistoricus Steven ten Thije: 'Het leren genieten van uitdagende kunst versterkt de samenleving doordat het ons helpt open te staan voor het publieke, voor de ander'. Je verdiepen in een auto, in openbaar kunstbezit, voorkomt oorlog en tweespalt.
turbod12 zei:Eigenlijk bezit ik zelf ook wel de wens om eens zo'n Multipla te bezitten.
Bram91 zei:Ja, is allemaal Mazda 323 spul. Ben inmiddels een stuk verder qua onderdeelnummers en ga morgen vragen wat de auto moet kosten zo. Misschien zelf de auto weer in orde maken![]()
Soloman zei:Ik ga kijken of ik er bij kan zijn bij het wokken.
braadslee zei:turbod12 zei:Eigenlijk bezit ik zelf ook wel de wens om eens zo'n Multipla te bezitten.
Je koopt ze al (met APK) Voor 800 euro, dat is vrij weinig. Volgens mij rijd het nog best aardig en je hebt natuurlijk een zee van ruimte binnen in. En het allerbelangrijkste: Je ziet niet hoe de auto er aan de buitenkant uitziet als je er inzit![]()
stoterstangen90 zei:Een BX update.
stoterstangen90 zei:Auto rijdt verder prima.
Wat jij omschrijft met de choke is ook weer teruggekomen. Ik zet er binnenkort een andere carburateur op, die ik nog heb liggen. Maar niet bij huis.
Die slangerij komt ook wel goed.
Ik ga binnenkort ook de koppakking maar eens aanpakken, dan ben ik dat gelek op die slang ook kwijt.
koelsysteem spoelen om alle bruine rotzooi eruit te krijgen gaan we ook snel eens doen.
ANWB water moet er ook snel uit.
stoterstangen90 zei:Voorraadbol is niet zo veel mis mee. Tikt mijns inziens zeker niet te vaak.
stoterstangen90 zei:De witte is vandaag weer de weg op geweest en heeft zijn koelmiddel binnengehouden.
Geen tijd gehad hem even op de brug te zetten.
Komt een ander keertje wel.