Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Briljant!bellamacchina zei:Waarom voel ik me bij deze toch lichtelijk aangesprokenvoordat de RIO regulier werd aangeboden was hij al in Alfa-kringen bekend. Ik heb ernstig in dubio gestaan want zo'n apparaat zou prima in de collectie passen, maar ik zie op tegen het werk en de kosten om deze auto zo te krijgen als ik hem wens en hierbij nog een primeur: er is zojuist, ook met werk, een Fiat Argenta VX aan de collectie toegevoegd
ENTE zei:Voilà, een gloednieuwe uit '79. De tijd dat mijn pa een nieuwe Fiat 132 2000 kocht en wij een beetje meewarig naar dit gebakje keken.
Nu kijk ik er toch heel anders tegenaan![]()
simca1006 zei:ENTE zei:Voilà, een gloednieuwe uit '79. De tijd dat mijn pa een nieuwe Fiat 132 2000 kocht en wij een beetje meewarig naar dit gebakje keken.
Nu kijk ik er toch heel anders tegenaan![]()
Ooit ga je het begrijpen, ENTE!![]()

Moderator
Pedigreepaul zei:OpperEMW-sleutel-o-loog dhr Aupers
afentoe zei:Ik zag bij toeval dit topic voorbij komen, had net zondag een wagen gezien waar ik nog nooit van had gehoord. Mijn eerste bericht hier, geen idee of het een beetje bij dit draadje past... Onder het kopje onbekend (hij heeft twee jaar te koop gestaan, maar sinds kort niet meer, onbemind gaat hier minder op) presenteer ik een Plymouth Trail Duster uit 1980. Eigenlijk een Dodge Ramcaravan (als dat iemand iets zegt) met Plymouth-badge erop. Daarmee de enige SUV die het merk ooit heeft gemaakt.
afentoe zei:Dodge Ramcaravan
Zit hier geen Jikov op dan?Barri zei:@pedigreepaul: op Volksforum zag ik ooit eens een topic van iemand die (Pierburg) carburateurs helemaal schoonmaakt, opnieuw opbouwt en opnieuw afstelt. Een ware carburateur-kunstenaar dus. Woont in Delft dacht ik.
Mijn achterwielaandrijver, met hetzelfde blok als jouw Favorit, heeft een Jikov.PedigreePaul zei:Er zitten overal Pierburg merktekens op. Weet niet of die Jikov licentievariant dat ook heeft? Het is in ieder geval een 2e3 (of gebaseerd op).

Arman yildiz zei:Lada nadezha
Doen Twan!Twan238 zei:Wat een gaaf ding in een kekke kleur!