Phoenixrood74
Net ingestapt
Ik sluit me hier volledig bij aan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:PS. Ik moet echt weer eens langskomen bij een EMW evenement. Helaas zit dat er met het voorjaarsevenement alweer niet in (...)
Het lot heeft ertoe geleid dat er veel anderen beschikbaar zijn waardoor ik alleen zondagochtend hoef op te draven. Dan kan ik precies nog langskomen! De BX slaapt dan nog (ga ik dit jaar extra lang zo laten ivm budgettaire redenen) dus ik heb alleen een lift uit/naar Enschede nodig... Guus?MWH zei:PS. Ik moet echt weer eens langskomen bij een EMW evenement. Helaas zit dat er met het voorjaarsevenement alweer niet in, verplichtingen voor een bijbaan waar niet onderuit te komen valt voor die dag.![]()
Dat was een prachtmuseum. Ik ben er 2 keer geweest.Pedigreepaul zei:@Stoterstangen90: Mocht je er niet uitkomen, staat hier wellicht nog wat tussen voor je?
Best wel EMWaardig spul!
Dat kan.MWH zei:Hm, ik heb nog steeds een lift nodig. Iemand die me ergens langs de lijn Enschede-Amersfoort op kan pikken? Daar kan ik nog makkelijk genoeg komen.
Ik heb inmiddels een afspraak met Paul in Deventer. Nog dichterbij. Maar bedankt voor het aanbod en tot het evenement!stoterstangen90 zei:Dat kan.MWH zei:Hm, ik heb nog steeds een lift nodig. Iemand die me ergens langs de lijn Enschede-Amersfoort op kan pikken? Daar kan ik nog makkelijk genoeg komen.
Amersfoort wordt het dan
stoterstangen90 zei:En toen had ik er ineens weer een automobiel bij.
Ik heb hem nog niet gezien, maar de papieren heb ik inmiddels al wel.
Ze heet DS 38 KF.
929V6 zei:Misschien is hij inmiddels een andere kleur bruin...![]()
Moderator
Durashift zei:Oh ja, wat is het geslacht voor jou nu eigenlijk.? . (hem vs ze)![]()
Stif zei:Wat ik me verder kan herinneren is het woord tailgate, of dat nu op de kleur of uitvoering sloeg weet ik niet meer.
Nee hoor, hij is echt te slecht om te redden.VSOP zei:Misschien ff op de yahoo nieuwsgroep van het 'AMRW register' posten.
Dit is nu ook allemaal geboekt.stoterstangen90 zei:Volgende week de Marina ophalen uit de UK.
Zaterdag op het vliegtuig naar Southampton