Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
grensrijder zei:
Micha D. zei:Dus toch.
Micha D. zei:Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee.
Guus Leferink zei:De Nachclubrit is een rit in het donker en elk jaar weer een groot succes
Voorbereidingen zijn al in een vergevorderd stadium en daar zal dit jaar niet van afgeweken (kunnen) worden
Het idee voor een Wek-de-klassieker-tocht spreekt me wel aan en zal dit in de eerstvolgende bestuursvergadering eens in de groep gooien
Leuk idee![]()
Moderator
Vijfentwintig zei:EMWeekers, leuk gevonden! Voert de route toevallig door een van onze buurlanden om even accijnsarm (EMWiebes) te kunnen tanken?
Moderator
Jan Bovendijk zei:Ik zou bijna lid worden van jullie club.![]()
Moderator
Jan Bovendijk zei:Ik zou bijna lid worden van jullie club.![]()
Moderator
Jan Bovendijk zei:Weet je wat: Ik word gewoon lid van EMW. Bij wie kan ik me aanmelden ?
Moderator
Eddy C zei:Je mag ook gewoon lid worden als je grootste auto een Bburago is.
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Eddy C zei:Je mag ook gewoon lid worden als je grootste auto een Bburago is.
Goed dat ik dat weet!![]()
omniradius zei:Nou, ik heb ook zojuist een mail gestuurd met hetzelfde verzoek!
Ben heel benieuwd, ik ben wel nog een beginneling op autoliefhebber gebied (of beter gezegd een laatbloeier haha), maar het lijkt me supertof om mee te doen aan leuke toertochtjes en eventuele andere leuke bijeenkomsten![]()
Moderator
Twan238 zei:ook hier een verzoek tot lid worden de deur uit! Ik zag het filmpje op facebook van Grensrijder en de EMWeekers rit kunnen we natuurlijk niet missenal is mijn wagenpark niet heel erg EMW..
citroen BX 16 TRS 1983 goud
Citroen GS club 1977
Moderator
Jan Bovendijk zei:Zo te zien hebben de leden van EMW een heel leuk gevarieerd auto bezit.
Jan Bovendijk zei:maar ook een zeldzame Hyundai Stellar die ik volgens mij een keer bij Voorburg heb zien rijden.