Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

grensrijder zei:
Er zit weer een ludieke actie van EMW in de pijplijn! Noteer vast in je agenda: 1 maart, Nachtclubrit 'EMWeekers'. Gegarandeerd Nederlands allereerste toertocht na spertijd voor de klassiekers, want we beginnen vroeg. Héél vroeg. Meer info volgt!

Micha D. zei:

Inderdaad! En ere wie ere toekomt, dus dank je wel (y) :LOL:

Micha D. zei:
Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee ;).

Nog een tipje van de sluier: iedereen krijgt een aantal uur de tijd om zijn auto uit de stalling te halen en naar de startlocatie, heel centraal in Nederland, te rijden.

Guus Leferink zei:
De Nachclubrit is een rit in het donker en elk jaar weer een groot succes
Voorbereidingen zijn al in een vergevorderd stadium en daar zal dit jaar niet van afgeweken (kunnen) worden

Het idee voor een Wek-de-klassieker-tocht spreekt me wel aan en zal dit in de eerstvolgende bestuursvergadering eens in de groep gooien

Leuk idee (y)

De rit was toch iets minder vergevorderd dan gedacht kwam ik vanochtend achter :D

Ik heb er nu alweer zin an, maar eerst nog even kerst, dan een potje knallen en laten we vooral het EMWokken niet vergeten !

Van harte Guus met je aanstelling :LOL:.

Dit lijkt me trouwens een leuk evenement om aan deel te nemen, en een mooi moment om ein-de-lijk lid te worden!

Ik had het al eerder gezegd in dit topic, als ik mijn Ascona heb maar eens lid worden.

Ga van de week maar eens het lidmaatschap aanvragen!

EMWeekers, leuk gevonden! Voert de route toevallig door een van onze buurlanden om even accijnsarm (EMWiebes) te kunnen tanken?

Denken we dan aan 03:00h of toch meer richting de 08:00h......?
De langste dag of de kortste nacht......?

Wat een fantastisch idee en een geweldig filmpje. Leuke en grappige woorden ook zoals "bevrijdingsfeestje" en het winterse Weekers trauma verdwijnt als sneeuw voor de zon. Klasse gewoon. Ik zou bijna lid worden van jullie club.(y)

Tja, waarom wordt ik geen lid ? Eerlijk gezegd ben ik niet zo`n groepsmens en ga dus eigenlijk nooit naar evenementen. In oktober heb ik met de Sapporo voor het eerst meegedaan aan een toerrit in de omgeving van Apeldoorn/Deventer georganiseerd door Nippon Classic Cars, en dat was erg geslaagd. Misschien moet ik inderdaad wat vaker aan een toerrit deelnemen, want ik weet nu dat het erg leuk kan zijn. In ieder geval vind ik een niet merk gebonden club, waarbij ook "minder populaire voertuigen "welkom zijn een hele goede doelstelling. Weet je wat: Ik word gewoon lid van EMW. Bij wie kan ik me aanmelden ?

Jan Bovendijk zei:
Weet je wat: Ik word gewoon lid van EMW. Bij wie kan ik me aanmelden ?

Fantastisch :D (y) Je kan een mail sturen aan secretaris[at]elkmerkwaardig[punt]nl en dan komt het goed. Daar kan je ook terecht als je nog vragen hebt. En, er zijn meer leden die zich geen clubmens of groepsmens noemen maar het toch erg naar hun zin hebben bij EMW :)

De daad bij het woord gevoegd en zojuist een mailtje aan de secretaris van EMW gestuurd met het verzoek lid te mogen worden per 1 januari 2015.
Dus, wie weet tot ziens op 1 van de EMW evenementen.

Jan: hartelijk welkom bij Elk Merk Waardig! Een Sapporo is geweldig!(y)

Nou, ik heb ook zojuist een mail gestuurd met hetzelfde verzoek!
Ben heel benieuwd, ik ben wel nog een beginneling op autoliefhebber gebied (of beter gezegd een laatbloeier haha), maar het lijkt me supertof om mee te doen aan leuke toertochtjes en eventuele andere leuke bijeenkomsten :)

Fijn nieuwe aanwas!
Je mag ook gewoon lid worden als je grootste auto een Bburago is.

Wat een verrijking van de club, een Toronado, een Sapporo en een Horizon! En ongetwijfeld ook twee fijne personen erbij :LOL: (y)

Voor de nieuwkomers nog even de agenda van 2015:
10 januari: EMWokken, Lelystad.
1 maart voor dag en dauw: Nachtclubrit "EMWeekers", Leerdam.
11 maart: EMWoordwisselavond, Almere.
28 maart: EMWorkshop: technische meeting, locatie n.n.b.
25 april: Voorjaarsevenement, Noord-Brabant
20 juni: Zomerevenement, ‘t Gooi
26-27-28 juni: AutoWeek Live, Lelystad (deelname EMW)
24-25-26 juli: EMW goes UK! Festival of the Unexceptional, Silverstone, UK (deelname EMW)
25-26-27 september: EMWeekend, Zuid-Nederland
28 oktober: EMWoordwisselavond, Zoetermeer
21 november: ALV + binnenactiviteit, Zuid-Holland

Bij het wokken staat de auto niet echt centraal, maar het is een ideale avond om mensen te leren kennen. En dat tijdens een lekkere maaltijd in het beste wokrestaurant van Lelystad :)

Eddy C zei:

Goed dat ik dat weet! :) Mijn grootste is een van Pocher. (55 cm, schaal 1:8) :cool:
Ongeveer in deze staat...
Pocher%20Ferrai%20testarossa.JPG

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Eddy C zei:

Goed dat ik dat weet! :)

Serieus, het is geen punt als je geen auto hebt. Zo'n lid hebben we al. En die weet het telkens weer voor elkaar te krijgen om tijdens evenementen in de mooiste auto's te rijden :( :)

Maar leuker is natuurlijk om met een verrassende koop aan te komen tijdens een evenement.

Ik ving iets op over een evenement in Friesland? (ooit?)
Zo ja: als het in Drachten of Beetsterzwaag is kan ik misschien eens een kijkje komen nemen.
De meubelboulevard in Drachten heeft een ideale parkeerplaats voor een meeting. :cool:

Haha dat vind ik wel stoer, gewoon ook lid worden als je geen auto hebt. Ja ach, why not toch?

omniradius zei:
Nou, ik heb ook zojuist een mail gestuurd met hetzelfde verzoek!
Ben heel benieuwd, ik ben wel nog een beginneling op autoliefhebber gebied (of beter gezegd een laatbloeier haha), maar het lijkt me supertof om mee te doen aan leuke toertochtjes en eventuele andere leuke bijeenkomsten :)

ook hier een verzoek tot lid worden de deur uit! Ik zag het filmpje op facebook van Grensrijder en de EMWeekers rit kunnen we natuurlijk niet missen :D al is mijn wagenpark niet heel erg EMW..
citroen BX 16 TRS 1983 goud
Citroen GS club 1977

Vanmorgen stond opeens naast mijn slapende Toronado in de garage een heel leuk autootje! Een Mazda MX-5 uit 1990

Grappig hoe lomp en groot de Toronado opeens lijkt naast zo'n bakkie, terwijl ie voor Amerikaanse begrippen helemaal niet zó groot is :p

toronado_plus_mx5_twee.jpg

toronado_plus_mx5.jpg

De MX-5 had wel errug slechte lak, kan je op de tweede foto misschien een beetje zien. Het bladderde er echt aan alle kanten vanaf.

Twan238 zei:
ook hier een verzoek tot lid worden de deur uit! Ik zag het filmpje op facebook van Grensrijder en de EMWeekers rit kunnen we natuurlijk niet missen :D al is mijn wagenpark niet heel erg EMW..
citroen BX 16 TRS 1983 goud
Citroen GS club 1977

Geweldig! En dat zijn erg leuke auto's (y) :)

voor de liefhebbers er staat een sado 550 te koop in portugal

https://home.standvirtual.com/joseluizesteves_visualizar_8038234_carros.html

Zo, het filmpje van grensrijder op facebook heeft dus 4 nieuwe leden opgeleverd. De secretaris en penningmeester van EMW krijgen het nog druk. Leuk resultaat. Zo te zien hebben de leden van EMW een heel leuk gevarieerd auto bezit. Veel Franse auto`s, maar ook een zeldzame Hyundai Stellar die ik volgens mij een keer bij Voorburg heb zien rijden.

Jan Bovendijk zei:
Zo te zien hebben de leden van EMW een heel leuk gevarieerd auto bezit.

Dat klopt en vind ik zelf ook een van de leuke aspecten van EMW, de grote variëteit aan voertuigen :)

Jan Bovendijk zei:
maar ook een zeldzame Hyundai Stellar die ik volgens mij een keer bij Voorburg heb zien rijden.

Zou zomaar kunnen, ik woon in Den Haag :)

Ok een Hagenees.Ben ik ook van oorsprong, maar ik woon al jaren in een Westlandse randgemeente van Den Haag.

Ik zou toch bijna een EMWeekers-mobiel kopen voor die rit! Mijn wagenpark kent bouwjaren van 1973, 1988 en 2002. Allen dus jonger of ouder dan de Weekers-leeftijd.

Dat probleem is goed op te lossen Barri, zo bijvoorbeeld :) Maar ook met een van je andere auto's ben je welkom hoor ;)

Edit, hij heeft al je interesse :)

Terug
Bovenaan