Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
TéDé-I zei:Volgens mij heb ik vandaag Wouter82 gespot in de XR4i op de A2 vanuit Amsterdam richting Utrecht in een enorme hoosbui op de meest rechterbaan. Wat stond er op de sticker die voorop de motorkap was geplakt?
Wouter82 zei:TéDé-I zei:Volgens mij heb ik vandaag Wouter82 gespot in de XR4i op de A2 vanuit Amsterdam richting Utrecht in een enorme hoosbui op de meest rechterbaan. Wat stond er op de sticker die voorop de motorkap was geplakt?
Dat was ik niet
Al was het maar omdat ik geen stickers plak die niet horen-
TéDé-I zei:Volgens mij heb ik vandaag Wouter82 gespot in de XR4i op de A2 vanuit Amsterdam richting Utrecht in een enorme hoosbui op de meest rechterbaan. Wat stond er op de sticker die voorop de motorkap was geplakt?

Moderator
https://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/23028419/__Tegenvaller_voor_kabinet__.html[size=x-large]Kabinet verrekent zich met oldtimerregeling[/size]
DEN HAAG - Een flinke tegenvaller voor het kabinet: de oldtimerregeling levert veel minder op dan was voorzien. En dat is niet de eerste keer dat het kabinet belastingeffecten uit de duim zuigt, zegt CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt bij BNR. „Ze zitten er zowel bij de accijnzen als bij de oldtimerregeling een factor drie tot vier naast.” Van de 120 miljoen euro die de regeling zou moeten opleveren, komt dit jaar slechts 35 miljoen euro binnen. Minder dan een derde van de oorspronkelijk begrote 140 miljoen euro, blijkt uit onderzoek van Stichting Autobelangen. Dat kan geen verrassing zijn, zegt Omtzigt. „Dat roepen we in de Kamer van tevoren: als je dit doet, weet je dat mensen die zomaar drieduizend euro per jaar moeten betalen terwijl ze nog geen duizend kilometer per jaar rijden hun auto gaan schorsen, want dan word je hobby onbetaalbaar. En daar is niet naar geluisterd.”
Per 1 januari dit jaar moeten oldtimers weer wegenbelasting betalen als ze onder de 40 jaar oud zijn, in plaats van de 25 jaar die daarvoor gangbaar was.
Moderator
Moderator
Barri zei:Valt me wel op dat ik nu het EMW-lid ben met het meest doorsnee wagenpark: de 'standaard' klassieker, een veelverkochte en nog lang niet zeldzame youngtimer en een redelijk gangbare middenklasse stationwagon :T
Moderator
Je hebt altijd baas boven baas!Wouter82 zei:Barri zei:Valt me wel op dat ik nu het EMW-lid ben met het meest doorsnee wagenpark: de 'standaard' klassieker, een veelverkochte en nog lang niet zeldzame youngtimer en een redelijk gangbare middenklasse stationwagon :T
Ach, jij hébt tenminste een wagenpark![]()
Moderator
Barri zei:Je hebt altijd baas boven baas!Wouter82 zei:Barri zei:Valt me wel op dat ik nu het EMW-lid ben met het meest doorsnee wagenpark: de 'standaard' klassieker, een veelverkochte en nog lang niet zeldzame youngtimer en een redelijk gangbare middenklasse stationwagon :T
Ach, jij hébt tenminste een wagenpark![]()
![]()
![]()
Moderator
Pedigreepaul zei:Op de een of andere manier krijg ik geen staalgevoel in mn mail? Mis ik iets?
Bij mijn weten betreft het toch echt een model in schaal 1:1. Ik vermoed dat hij een tijdje zuinig heeft geleefd.Eddy C zei:Heb ook weer genoten van Staalgevoel. Tsov heeft nu een Bugatti uit 1926. Betreft dit een schaalmodel of heb ik iets gemist? Heeft hij afstand gedaan van de veerpont?
Mee eens!Wouter82 zei:Nee nee niks aan de hand in Amsterdam!
EMWeekend achter de rug, was weer zeer geslaagd!!!
Moderator
D. Elzinga zei:
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Lege showroom huren en vullen maar...![]()
Barri zei:Hier in t dorp, centraal in het land, staat ook nog een showroom leeg. Samen met een werkplaats overigens.![]()
ZDRIE zei:Ik kan er ook wel wat ruimte bij gebruiken. Kadettje erbij gekocht dus de stalling raakt vol.........