Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
toines04 zei:Waarom staat dit hoogst irritante forum onderwerp altijd bovenaan? Smeergeld betaald, vriendjespolitiek???
Phoenixrood74 zei:Tuurlijk: de leden van Elk Merk Waardig zijn stuk voor stuk miljonair en spekken op regelmatige basis de kas van de hoogst corrupte Autoweek-redacteuren.![]()
Audi80Coupé zei:Model heeft veel te maken met een coupé en ziet er ook als zodanig uit (oké, dat is natuurlijk vrij persoonlijk).
kiamen zei:JCS was erg leuk en wat leuk om nu ook eens wat van jullie te zien te horen en te menigeen te leren kennen, de Jazz was echt een toppertje samen met de Charmant op jullie stand ;-)
Zelf hadden we bekijks genoeg met de charade "patrijspoort" en de Toyota crown 2.8 super saloon, ongedwongen en niet overgeorganiseerd en een super super sfeertje.
Ik zag eerder in dit topic een erg fraaie Daihatsu mini bus voorbij komen en begreep dat wat emw leden er al eens mee bezig waren, ik was benieuwd wat is er van bekend? Prijs/staat/rijdbaar/type handelaar? want er staat nog een 5 deurs cuore en een vrij vroege charade G11 ook zie ik....best bizarre collectie nietwaar in de verkoop?
Ik ben benieuwd!
Tsja, kondig je een leuke auto aan, krijg je zo'n flauwe reactie. Meer gepaste reactie:Audi80Coupé zei:Bedankt voor de terechtwijzing. Ik heb totaal geen ervaring met oude auto's dus ik wist niet dat er een term als hardtop bestond. Ik maak inderdaad deel uit van een misvormde generatie.
Of doelde ik op het feit dat de 1e generatie een échte coupé was en de 2e in de huidige tijd als vierdeurs coupé zou worden verkocht?
Phoenixrood74 zei:Tsja, kondig je een leuke auto aan, krijg je zo'n flauwe reactie. Meer gepaste reactie:voor de Sapporo!
Micha D. zei:Trouwens, op de website staat eldzame, dat moet neem ik aan zeldzame zijn.
Moderator
smarter zei:maar de veto stem naast me op de bank was in dit geval wel heel duidelijk...
Wouter82 zei:smarter zei:maar de veto stem naast me op de bank was in dit geval wel heel duidelijk...
Dat soort dingen moet ook gewoon niet vragen![]()