A
Anoniem
Guest
Zie je pbtje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:MaestroHLS zei:Uiteraard is het ongeliefd en Emw![]()
En heeft het rood lederen bekleding?![]()
Phoenixrood74 zei:Erg saai is het nieuwe opwindend.
Phoenixrood74 zei:Erg saai is het nieuwe opwindend.
Moderator
We hebben sinds kort een kleine oplage sleutelhangers in de aanbieding en er is een nieuwe voorraad kph-stickers besteldBarri zei:EMW vraagje: is er naast de kentekenplaathoudersticker (3x woordwaarde) nog andere 'merchandise' voor op de auto? Een raamsticker bijvoorbeeld?
Phoenixrood74 zei:Simca1006 komt dus noch met de Croma, noch met de Galant en MaestroHLS komt met een grijze muis uit 1990. Hmm... even denken...
Wow!Guus Leferink zei:Ik kom met een unieke auto, een zilvergrijze Ford Focus 1.6 wagon uit 2001, maar wel een automaat.....
Erg saai en van onze opa geweest
Linkerkant erg mooi, rechterkant vol butsen en krassen, de beste man is 85 en kon de aftstanden niet helemaal goed meer inschatten
Moderator
Phoenixrood74 zei:Wow!Guus Leferink zei:Ik kom met een unieke auto, een zilvergrijze Ford Focus 1.6 wagon uit 2001, maar wel een automaat.....
Erg saai en van onze opa geweest
Linkerkant erg mooi, rechterkant vol butsen en krassen, de beste man is 85 en kon de aftstanden niet helemaal goed meer inschattenMaar opa was dus niet meer helemaal gefocust?
Wouter82 zei:Ik kom met een ongewassen auto![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Bij mij is het namelijk precies andersom: ik heb mijn auto wél gewassen.
Onder het motto: "Niet schoon maar wel fris, douchen uit een busje"Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Bij mij is het namelijk precies andersom: ik heb mijn auto wél gewassen.
Heb je wel Ro-Deo opgedaan?
Wel deo gebruikt, maar zoals altijd ruik ik naar olie en benzine.stoterstangen90 zei:Onder het motto: "Niet schoon maar wel fris, douchen uit een busje"Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Bij mij is het namelijk precies andersom: ik heb mijn auto wél gewassen.
Heb je wel Ro-Deo opgedaan?