A
Anoniem
Guest

Deze Cuore ziet er prachtig uit, een echte EMW

Mooie Yugo zie je toch ook niet elke dag, ook een echte EMW

Schitterende Skoda echt een snoepje.

Wat een mooie ascona
Jullie hebben duidelijk genoten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Eddy C zei:Ik weet nu dat de Dacia Duster al in de jaren 80 in UK werd verkocht (bij ons als Aro).
300ZX Z31 zei:Geweldig weekend geweest zo te zien! Denk dat ik volgend jaar ook maar eens een EMW-meeting ga bezoeken met de Concerto...
929V6 zei:Hier nog wat foto's van mijn kant.
p.s. Is er wellicht een mogelijkheid om het filmmateriaal van zondag per WeTransfer o.i.d. aan de deelnemers te doen toekomen? Lijkt me erg leuk om dat nog eens terug te zien!
grensrijder zei:929V6 zei:Hier nog wat foto's van mijn kant.
p.s. Is er wellicht een mogelijkheid om het filmmateriaal van zondag per WeTransfer o.i.d. aan de deelnemers te doen toekomen? Lijkt me erg leuk om dat nog eens terug te zien!
Ja, dat lukt wel! Ik zal er van het weekend eens mee aan de slag gaan.
Moderator
grensrijder zei:Ja, dat lukt wel! Ik zal er van het weekend eens mee aan de slag gaan.
Audi80Coupé zei:Mooie plaatjes! Die 100 Ascott hoort er natuurlijk niet bij, wat is daar nou merkwaardig aan?![]()
Wouter82 zei:Weer thuis van een prachtig EMWeekend
Onderweg nog een rode Montego Estate tegen gekomen![]()
Moderator
Niels. zei:
rzasa zei:Ik zal jullie vanavond verslag uitbrengen.
Durashift zei:ziet er netjes uit... koplamp Links zit er niet helemaal strak in, lijkt het wel.. schade?
Tja, is dit nu, gezien staat en km.stand, 1850 euro waard of toch een beetje te duur?
Ik neig zelf naar het laatste..
Eddy C zei:rzasa zei:Ik zal jullie vanavond verslag uitbrengen.
Nou word ik zowaar nieuwsgierig.
MaestroHLS zei:Durashift zei:ziet er netjes uit... koplamp Links zit er niet helemaal strak in, lijkt het wel.. schade?
Tja, is dit nu, gezien staat en km.stand, 1850 euro waard of toch een beetje te duur?
Ik neig zelf naar het laatste..
Als je in de markt bent voor een Montego zou ik deze nemen. De beste Estate-uitvoering die je kan vinden en dan ook nog in deze staat... Dit is echt zeldzaam.
M'n eerste auto was een Fiat 127 uit 1978, daarna heb ik een Seat Fura gereden (1985-1987)Durashift zei:Heb je ook nog een Fura gereden?
M'n toenmalige Fura:Wouter82 zei:Een Fura is wel een heel leuke auto! Heb je een foto?
Zou heel goed kunnen, ik heb hem sinds begin augustusWouter82 zei:Heeft die Ronda niet hier op het forum gestaan bij de bijzondere tekoopstaande klassiekers?
Dan heb ik (de Spider buiten beschouwing gelaten) dus 2 EMW-waardige 4-wielers929V6 zei:Wat een prachtige Ronda zeg! Goed om te zien dat die in liefhebbershanden terecht is gekomen. Een Exeo vind ik eigenlijk ook al best EMWaardig.![]()
Ben ik zeker van plan, lijkt me ook leuk om jullie EMW-bolides te bekijken...Wouter82 zei:Ziet er goed uit! Je moet volgend jaar maar eens een keertje langskomen![]()
![]()
Fura Spider zei:Ben ik zeker van plan, lijkt me ook leuk om jullie EMW-bolides te bekijken...Wouter82 zei:Ziet er goed uit! Je moet volgend jaar maar eens een keertje langskomen![]()
![]()
Eddy C zei:Wouter82 zei:Weer thuis van een prachtig EMWeekend
Onderweg nog een rode Montego Estate tegen gekomen![]()
Misschien deze?
link