Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Oh nice, die filmpjes doen het hier niet :-( "het adres wordt niet begrepen" staat er met grote letters in beeld.
Wel grappig, een Camry Sedan Liftback, das dus een 5-deurs en 4-deurs aan elkaar gebraden? :-)

EMW-ling: Daihatsu Copen, met een van ZDRIE's lieftallige dochters achter het stuur. Of is het nou toch een andere jongedame?

2333780879_7ce73cbfdd.jpg

Matrancho zei:
Idranor zei:
Dat ziet er leuk uit, mooi gevarieerde verzameling wagens! (tu)

Dat DAFje had 's morgens nog meegedaan in de Koninginnedagcross? :}

Deze Volvo 66 gaat binnen 7 weken mee doen aan het achteruitrijden op het circuit van Emmen.
Best wel jammer van deze leuke auto.

Want dat overleeft ie niet?

Martijn, het zijn twee Camry's op 1 filmpje......... Filmpjes zijn ook te zien bij mijn reviews van de auto's.

Grens, je weet weer helemaal
de juiste snaar te beroeren.
Er staat nu een 1300 in Oostenrijk te koop voor amper 5000 euro Ik zeg Coopje....... Maar eerst een andere auto de deur uit

Micha D. zei:
Wanneer is het volgende evenement eigenlijk :}. Ik wil wel eens langskomen, kijken of ik lid word (tu).

Goed voornemen :D (tu) Antwoorden op dit soort vragen staan op pagina 1 van deze draad ;)

Zaterdag 29 juni zijn we in Dalfsen, dat is wel een lekker stukje rijden met de Panda :}
[size=x-small]Voorbereidingen starten vrijdag.[/size]

En zondag 19 mei staan we met een stand op Forever Young in Ulft.
[size=x-small]We zijn druk bezig met de voorbereidingen.[/size]

Aha, handig. Daar had ik niet gekeken :D.

De 19e komt mij niet zo handig uit (midden in de examens), maar misschien ga ik toch even heen met m'n broer en vader. Dus dan kom ik wel even langs. En de 29e kan ik in principe wel, maar het is wel een beetje ver weg. Nu maakt dat qua tijd niet zo veel uit, maar vooral qua benzine (kosten) een beetje overdreven :}.

De Oostenrijkse contacten zijn gelegd, verdorie wat zit er nog een hoop BPM op zo'n Copen. Dat wordt even een nachtje zwetend nadenken..........

Joël D. zei:
Ik had na 20 kilometer al overal pijn. :p

Klinkt als de Zastava. En daar ben ik dus al anderhalve keer mee heen en terug naar Limburg geweest. *-)

Maar dan weten jullie ook waarom ik m niet zo vaak meeneem naar gezellige EMW-evenementen. B)

Zo, de Montego Estate staat ook thuis. Ik heb nog wel "even" de stuurhuishoezen vervangen voor de keuring.
Maar hij mag weer een jaartje sturen..

Mooi is ie niet, maar dat geeft me niet.

stoterstangen90 zei:
Zo, de Montego Estate staat ook thuis. Ik heb nog wel "even" de stuurhuishoezen vervangen voor de keuring.
Maar hij mag weer een jaartje sturen..

Mooi is ie niet, maar dat geeft me niet.

Gefeliciteerd! Heb je nog foto's van deze nieuwste aanwinst?

foto's heb ik nog niet gemaakt.
Er moet nog wat wit/bruin plaatwerk vervangen worden voor groen plaatwerk.
De roestkever heeft er behoorlijk aan zitten knagen.

Maar het rijdt wel fijn overigens.

29 juni hm, 1 dag voor mn verjaardag, misschien leuk om toch dan nog even met de Accord langs te rijden, vraag ik Henk ook mee :-)

De bronnen binnen het Austin Morris Riley Wolseley Register zijn al niet veel betrouwbaarder dan de auto's zelf lijkt het. Hoewel..vandaag via ebay een nieuwe benzinepomp ontvangen en de Maestro doet het weer!

D.E.N.N.I.S. zei:
Of Skitmeister op dit forum zit weet ik niet, maar de eigenaar van de Cuore is hier ook aanwezig.

Dat was ook de reden dat ik de foto plaatste. ;) Ik weet alleen niet precies van welk forumlid de auto is?

Ah ja, ik heb de auto wel eens gezien in Rosmalen. Ook grappig, de drie voorste auto's heb ik alle drie wel eens op de foto gezet en alledrie afzonderlijk van elkaar. ;)

Waren er hier nou ook nog mensen die wilden meedoen met de Nacht van Weesp? Ik heb er in de Lier met iemand over gesproken maar wie was dat nou... 8-)

Gisteren was de instructieavond, als je die gemist hebt is het wel iets lastiger maar je kunt nog inschrijven! Nacht van Weesp

Houd er wel rekening mee dat je dan zondag niet veel waard bent voor je moeder.

Idranor zei:
Waren er hier nou ook nog mensen die wilden meedoen met de Nacht van Weesp? Ik heb er in de Lier met iemand over gesproken maar wie was dat nou... 8-)

Dat was ik! Maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken, ook omdat ik er vanuit ging dat de inschrijving e.d. al lang was gesloten. En ook omdat ik zondag al andere plannen heb.

Leuk om gespot te zijn op weg naar Biddinghuizen. Auto's zijn er om te rijden en gezien te worden als ze zeldzaam zijn. Helaas lukt het mij niet om scherpe foto's te maken al rijdend achter het stuur van de tweepitter. Een dashcam heeft geen zin in deze auto. Gelukkig zijn de stoelen redelijk en niet van die campingstoelen zoals een Panda.

Terug
Bovenaan