Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Matrancho zei:Idranor zei:Dat ziet er leuk uit, mooi gevarieerde verzameling wagens!![]()
Dat DAFje had 's morgens nog meegedaan in de Koninginnedagcross?![]()
Deze Volvo 66 gaat binnen 7 weken mee doen aan het achteruitrijden op het circuit van Emmen.
Best wel jammer van deze leuke auto.
ZDRIE zei:Grens, je weet weer helemaal
de juiste snaar te beroeren.
Moderator
Micha D. zei:Wanneer is het volgende evenement eigenlijk. Ik wil wel eens langskomen, kijken of ik lid word
.
Moderator
Micha D. zei:maar vooral qua benzine (kosten) een beetje overdreven.
Misschien moet je Staalgevoel toch iets beter lezen...Martyn83r zei:ZDRIE zei:Zojuist beide Japjes op het net geplaatst. 1 exemplaar mag het veld ruimen voor iets sportwagen achtigs . En zo niet dan blijven ze gewoon beiden.![]()
Hhuhhhwelke japjes ?
Wouter82 zei:Zaterdag 29 juni zijn we in Dalfsen, dat is wel een lekker stukje rijden met de Panda![]()
Moderator
grensrijder zei:Wouter82 zei:Zaterdag 29 juni zijn we in Dalfsen, dat is wel een lekker stukje rijden met de Panda![]()
Met elke andere auto is dat net zo ver, hoor.
Moderator
simca1006 zei:Daarnaast adviseer ik je dan de kortste weg te nemen.![]()
Wouter82 zei:grensrijder zei:Wouter82 zei:Zaterdag 29 juni zijn we in Dalfsen, dat is wel een lekker stukje rijden met de Panda![]()
Uhm ja uiteraard, maar ik bedoelde dat ik mij comfortabelere en vlottere alternatieven kan bedenken.
Moderator
grensrijder zei:Wouter82 zei:grensrijder zei:Wouter82 zei:Zaterdag 29 juni zijn we in Dalfsen, dat is wel een lekker stukje rijden met de Panda![]()
Uhm ja uiteraard, maar ik bedoelde dat ik mij comfortabelere en vlottere alternatieven kan bedenken.
Mooi dat je dan toch nog even serieus reageert!![]()
Joël D. zei:Ik had na 20 kilometer al overal pijn.![]()
Moderator
Idranor zei:Maar dan weten jullie ook waarom ik m niet zo vaak meeneem naar gezellige EMW-evenementen.![]()
Micha D. zei:Maar jij bent verwend.
Ja, maar je moet wel een wiel van een 20'' fietsje halen als je hem mee wilt nemen. En jij rijdt geen 1:15. En jij kunt niet in je auto slapen als je dat wilt. Dus daarom zeg ik; kijk en leer.Joël D. zei:Micha D. zei:Maar jij bent verwend.
Misschien wel, maar ik stap na 200km zo fris als een hoentje uit mijn auto.![]()
Moderator
stoterstangen90 zei:Zo, de Montego Estate staat ook thuis. Ik heb nog wel "even" de stuurhuishoezen vervangen voor de keuring.
Maar hij mag weer een jaartje sturen..
Mooi is ie niet, maar dat geeft me niet.
ik geloof niet dat ik een airco heb zien zitten.MaestroHLS zei:Doet de airco het nog? Jij hebt nu toch de enige Montego (ooit?) met airco?
MaestroHLS zei:Doet de airco het nog? Jij hebt nu toch de enige Montego (ooit?) met airco?

D.E.N.N.I.S. zei:Of Skitmeister op dit forum zit weet ik niet, maar de eigenaar van de Cuore is hier ook aanwezig.
Het was even zoeken, maar de eigenaar is Eddy C.D' oh zei:D.E.N.N.I.S. zei:Of Skitmeister op dit forum zit weet ik niet, maar de eigenaar van de Cuore is hier ook aanwezig.
Dat was ook de reden dat ik de foto plaatste.Ik weet alleen niet precies van welk forumlid de auto is?
Moderator
Idranor zei:Waren er hier nou ook nog mensen die wilden meedoen met de Nacht van Weesp? Ik heb er in de Lier met iemand over gesproken maar wie was dat nou...![]()
Moderator