Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Dit exemplaar ook, na een investering van bijvoorbeeld €200,-? Dan moet je hopen dat de nieuwe APK meevalt.@Wrangler: een Lada is wel handel, ja. Een net ding verkoop je rustig voor 1000, 1200 euro of misschien zelfs meer.
Rob076 zei:Waarom niet die Lada aanschaffen door EMW, opkalefateren, verkopen met winst, en daarvan weer een (duurdere) auto redden! Een beetje a la Wheeler Dealers. Ik bied 10 euro!![]()
Moderator
Rob076 zei:Waarom niet die Lada aanschaffen door EMW, opkalefateren, verkopen met winst, en daarvan weer een (duurdere) auto redden! Een beetje a la Wheeler Dealers. Ik bied 10 euro!![]()
Idranor zei:Als ik nou niet net de 2e Zastava had gekocht en Polo niet voor de APK moest en de 504 niet opgeknapt hoefde en de Ritmo niet gerestaureerd dan had ik echt wel die Lada gekocht!
grensrijder zei:Ik blijf niet bezig. Heb al geld aan het Mazda-project gedoneerd en een Yugo gered.
Phoenixrood74 zei:Niet elke auto hoeft toch gered te worden? Er zijn genoeg Lada-liefhebbers...
D. Elzinga zei:Oei, er heeft al iemand 200 euro en 1 hele cent op de Lada geboden![]()
n.kroon zei:D. Elzinga zei:Oei, er heeft al iemand 200 euro en 1 hele cent op de Lada geboden![]()
Komt vast van de nieuwe marktplaats.
Als je een bieden vanaf 200 euro doet, dan kun je geen bod doen van 200, maar moet je er 200,01 op bieden(lang leve het nieuwe marktplaats
)
JohanV6 zei:En nog een Lada voor 200 euro
De vorige eigenaar was een heuse koninklijk koeienverzorger
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lada/m652520956-te-koop-voor-de-liefhebber-oldtimer-lada.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
D. Elzinga zei:Ik hoop wel dat de Boeddha-beeldjes bij de koop inbegrepen zitten, die schijnen namelijk geluk te brengen:T Overigens schrijft de traditie voor dat een beeldje met het gezicht naar de deur wordt geplaatst, dus ze staan nu eigenlijk niet goed.
Barri zei:Je kan ook iets van 'sympatisant' worden ofzo. Moet ik ook nog steeds doen. Want met een Kever, Golf en een 14% bijtelling-leaseauto kan ik natuurlijk geen lid worden![]()
Mechanix zei:Barri zei:Je kan ook iets van 'sympatisant' worden ofzo. Moet ik ook nog steeds doen. Want met een Kever, Golf en een 14% bijtelling-leaseauto kan ik natuurlijk geen lid worden![]()
Ik zit daar ook wel eens over na te denken. Ik vind het hele EMW-idee geweldig en ik merk dat ik ook wel een afwijkende autosmaak heb!Maar ja, ik heb op automobiel gebied alleen een ouwe Golluf in te brengen!:T
Phoenixrood74 zei:En anders kom je toch gewoon een keer als introducé naar een evenement? Wij kennen elkaar al van de Golf/Jetta-meeting van vorig jaar, dus ik kan je wel voorstellen aan al die prettig gestoorde autoliefhebbers c.q. autoliefhebbers met een prettig gestoorde smaak.
Mooi! Houd dit topic in de gaten en meld je voor een volgend evenement aan bij de secretaris als je zin hebt. Ik ben bij vrijwel alle evenementen aanwezig, dus een afspraak is gemakkelijk gemaakt.Mechanix zei:Phoenixrood74 zei:En anders kom je toch gewoon een keer als introducé naar een evenement? Wij kennen elkaar al van de Golf/Jetta-meeting van vorig jaar, dus ik kan je wel voorstellen aan al die prettig gestoorde autoliefhebbers c.q. autoliefhebbers met een prettig gestoorde smaak.
Lijkt me een goed plan.