Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZDRIE zei:Nu ik erover nadenk, de folders heb je al, dus die van mij kunnen naar Simca 1006![]()
Moderator
D-C zei:Zijn er zelfs twee Zastava's gered in korte tijd?Hulde! Leuke Yugo
ZDRIE zei:Voel je niet bezwaard Smarter jouw Golf is een topper en een geheide klassieker![]()
grensrijder zei:ZDRIE zei:Voel je niet bezwaard Smarter jouw Golf is een topper en een geheide klassieker![]()
En dus totaal niet EMW... :T
Maar dat geeft niet, Smarter, want je hebt het autohart op de juiste plaats zitten!![]()
simca1006 zei:Tuurlijk!
Eigenlijk gek... toen we in 2009 op de beurs in Bleiswijk stonden als presentatiedebuut hadden we in allerijl, net Idranor gered, een Mzda 323 geregeld voor de stand. De auto was dof en ongepoetst. Na een uurtje of 2 poetsen leek hij te kleuren en werden plannen gesmeed om deze auto te adopteren met een paar EMW-ers. Dat lukte toen niet en nu.... sinds reddingsoperatie Croma lukt het wel. Eerst de Croma met 6 man, daarna de Mitsubishi Galant door grensrijder en mij. Nu de Yugo door grensrijder met support van mij en de Mazda 1300 door anderen.
Gaat allen zo door en voor diegene die dit nog niet gedaan heeft kan ik alleen maar zeggen:"Doen!".
smarter zei:grensrijder zei:ZDRIE zei:Voel je niet bezwaard Smarter jouw Golf is een topper en een geheide klassieker![]()
En dus totaal niet EMW... :T
Maar dat geeft niet, Smarter, want je hebt het autohart op de juiste plaats zitten!![]()
Dat m'n Golf niet bepaald EMW is hoeft niemand uit te leggen. Met de laatste zin geeft grens precies aan waar het om gaat bij EMW.
ProThijs zei:Het is dat ik met mijn werk situatie en mijn pas gekochte huis nog niet mijn droom van een Ascona C heb kunnen waarmaken anders had ik er al een gehad en was ik zowiezo lid geworden.
Moderator
Barri zei:Je kan ook iets van 'sympatisant' worden ofzo. Moet ik ook nog steeds doen. Want met een Kever, Golf en een 14% bijtelling-leaseauto kan ik natuurlijk geen lid worden![]()
ProThijs zei:@ Grensrijder, ik word liever lid met een auto dan zonder een auto. Plus ik heb het nadeel dat veel activiteiten op een zaterdag zijn en dan is het werkdag voor mij, op dezelfde manier als smarter!
Klassiekerrijder zei:Leuke actie heren, echt een inmiddels zeldzame en bijzondere auto! Ik moet bij een Yugo altijd denken aan Amerikaanse films en series, daar werden ze vaak afgezeken... de film Dragnet bijvoorbeeld.
Moderator
grensrijder zei:smarter zei:grensrijder zei:En dus totaal niet EMW... :T
Dat m'n Golf niet bepaald EMW is hoeft niemand uit te leggen. Met de laatste zin geeft grens precies aan waar het om gaat bij EMW.
Beetje plagen mag wel, toch?
smarter zei:grensrijder zei:smarter zei:grensrijder zei:En dus totaal niet EMW... :T
Beetje plagen mag wel, toch?
Tuurlijk mag dat, we moeten onszelf zeker niet te serieus gaan nemen. Jouw opmerking kwam bij mij overigens geenszins als plagen over.
grensrijder zei:smarter zei:grensrijder zei:Beetje plagen mag wel, toch?
Tuurlijk mag dat, we moeten onszelf zeker niet te serieus gaan nemen. Jouw opmerking kwam bij mij overigens geenszins als plagen over.
Dan zal ik er volgende keer wat meer werk van maken.![]()
Moderator
De Lada was bedoelt voor straatfestivals maar deze act gaat uit ons repertoire.
de lada is dus nooit gebruikt voor voorstellingen.
Barri zei:Ik vind 'm wel leuk om weer netjes te maken. Beetje poetsen, bumpers opknappen, deurstijlen weer zwart spuiten, nette dopjes eronder, randje van de motorkap ontroesten en weer wit spuiten.
Maarja, de straat staat al vol.