A
Anoniem
Guest
Als ik dit allemaal zo lees zijn er mensen die geld overhouden. Goed, in deze bittere tijden.:T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:grensrijder zei:Wéér een reden om - net als ik enkele jaren geleden - van de ANWB naar de KNAC over te stappen: het magazine De Auto is voortaan samengevoegd met Carros. Beter gezegd: leden krijgen nu Carros met een KNAC-cover in de bus, acht keer per jaar. Een ijzersterke zet!![]()
Zonde. Blad minder om te lezen.![]()
grensrijder zei:Wéér een reden om - net als ik enkele jaren geleden - van de ANWB naar de KNAC over te stappen: het magazine De Auto is voortaan samengevoegd met Carros. Beter gezegd: leden krijgen nu Carros met een KNAC-cover in de bus, acht keer per jaar. Een ijzersterke zet!![]()
grensrijder zei:Joël D. zei:grensrijder zei:Wéér een reden om - net als ik enkele jaren geleden - van de ANWB naar de KNAC over te stappen: het magazine De Auto is voortaan samengevoegd met Carros. Beter gezegd: leden krijgen nu Carros met een KNAC-cover in de bus, acht keer per jaar. Een ijzersterke zet!![]()
Zonde. Blad minder om te lezen.![]()
Je bedoelt dat jij tot op heden én De Auto én Carros las?
Moderator
Idranor zei:ik weet niet wanneer ik t allemaal moet lezen...
ANWB is op naam en tot 5 keer heb je recht op gratis hulp en daarna gaat het geld kosten.grensrijder zei:De KNAC doet hetzelfde als de ANWB en heeft bovendien als voordeel dat je met meerdere kentekens per jaar geholpen wordt. Bij de ANWB houdt het na twee op en moet je dokken.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Wat is een platte accu?
en maximaal 2 kentekens dus.michel1975 zei:ANWB is op naam en tot 5 keer heb je recht op gratis hulp en daarna gaat het geld kosten.grensrijder zei:De KNAC doet hetzelfde als de ANWB en heeft bovendien als voordeel dat je met meerdere kentekens per jaar geholpen wordt. Bij de ANWB houdt het na twee op en moet je dokken.
michel1975 zei:ANWB is op naam en tot 5 keer heb je recht op gratis hulp en daarna gaat het geld kosten.grensrijder zei:De KNAC doet hetzelfde als de ANWB en heeft bovendien als voordeel dat je met meerdere kentekens per jaar geholpen wordt. Bij de ANWB houdt het na twee op en moet je dokken.
stoterstangen90 zei:en maximaal 2 kentekens dus.michel1975 zei:ANWB is op naam en tot 5 keer heb je recht op gratis hulp en daarna gaat het geld kosten.grensrijder zei:De KNAC doet hetzelfde als de ANWB en heeft bovendien als voordeel dat je met meerdere kentekens per jaar geholpen wordt. Bij de ANWB houdt het na twee op en moet je dokken.
Phoenixrood74 zei:Wat is een platte accu? Een prul van een accu die platgeslagen is?
Ik blijf lekker lid van de ANWB ondertussen, want dan kan ik maandelijks De Kampioen lezen. Met zo'n lijfblad blijft er niets meer te wensen over.
Phoenixrood74 zei:Wat is een platte accu? Een prul van een accu die platgeslagen is?
Moderator
rzasa zei:Alfa 33, massaprobleempje (weet je wat dat is, PR74?).
Ik weet in ieder geval dat 'massaprobleempje' fatsoenlijk Nederlands is.rzasa zei:Phoenixrood74 zei:Wat is een platte accu? Een prul van een accu die platgeslagen is?
Nee, een accu met plat water in plaats van accuwater.
Anwb met woonplaatsservice is voor mij goedkoper. Lang gelden trouwens dat ik ze heb moeten bellen. Laatste keer was jaren terug toen de verkeerde lampen gingen branden bij de Alfa 33, massaprobleempje (weet je wat dat is, PR74?).
MWH zei:Mooie 33 voor Joël trouwens.
Joël D. zei:Wel voor 2000 Euro, niet voor 5500.
Ik overwoog nog om erbij te zetten 'als hij eerder was geweest'.Joël D. zei:Wel voor 2000 Euro, niet voor 5500.MWH zei:Mooie 33 voor Joël trouwens.
rzasa zei:Ja, ik ook. Dan weet je dus ook welk bedrag ze er op willen verdienen.
Moderator
Zonde dat zulke auto's verdwijnen als er ook maar iets mee mis is. Zo'n auto is bij een tankbeurt al economisch total-loss. Ik vind dit wel een leuk model! Maarja, wat moet ik met nog een auto...Idranor zei:Deze wil ik toch even onder jullie aandacht brengen. Iemand behoefte om een Skoda Forman te redden? De staat is groezelig maar de prijs laag (denk dat je m voor 200 wel mee krijgt, zonder APK). Staat wel bij een sloperij, nog aan de goede kant van het hek maar dat zal niet lang meer duren. Technisch zou de wagen nog goed zijn, ik heb alleen kunnen constateren dat de motor direct loopt als je de sleutel omdraait, er voldoende profiel op de banden van de (originele?) lichtmetalen velgen zit en de middelste (heup)gordel achterin niet werkt.
![]()
grensrijder zei:Ik vind een Favorit ernstig leuk, maar schrok wel hevig van de bouwkwaliteit tijdens een proefrit eind 2011. Erg gammel. Dat blijft niet lang heel, denk ik.
grensrijder zei:Het lijkt mij dat de komma één of twee plaatsen naar links moet staan.