Guest
Nee, het verbaast mij ook ten zeerste. Ik zag hem vorig jaar in Beek en Donk en een maand geleden in Nuenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idranor zei:Dat vind ik best wel bijzonder. Ik kan me niet heugen wanneer ik er eentje zag in Nederland.
Wouter82 zei:Die Axel is inderdaad al eens langs geweest. En er naast staat er nog een, maar die is misschien onderhand als wel verkocht.
rzasa zei:Wouter82 zei:Die Axel is inderdaad al eens langs geweest. En er naast staat er nog een, maar die is misschien onderhand als wel verkocht.
Die rode rijdt dacht ik weer rond. Had XBXG die van de zomer niet op de foto gezet?
ZDRIE zei:Even Simca 1006 wakkerschudden.
Kijk eens wat er vanmiddag naast mij stond bij de Mac in Steenwijk
![]()
Puntjegaaf van binnen en van buiten.
Escher zei:Eddy C zei:Idranor zei:Dat vind ik best wel bijzonder. Ik kan me niet heugen wanneer ik er eentje zag in Nederland.
Iemand heeft zelfs een boek geschreven over de Axel.
Toevallig! Dat boek heb ik gisteren uit de bibliotheek ontleed. Pittige nieuwprijs: € 51!!!
Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Maarre ik heb geen haast. Ik zoek rustig verder. Ik zocht ook niet speciaal naar een 121. Ik wil gewoon een goedkope auto.
Die is wel heel zuinig. En pittig. Was geen Citroen man maar mijn huidige vrouw had er een en om haar daar voor de deur te wijzen destijds.D.E.N.N.I.S. zei:Over de Axel gesproken; in een andere veiling heb ik 3 weken geleden geboden op een late AX. Ook bij die veiling werd ik overboden.
Welke motor lag in jouw huurauto?michel1975 zei:Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Maarre ik heb geen haast. Ik zoek rustig verder. Ik zocht ook niet speciaal naar een 121. Ik wil gewoon een goedkope auto.
Dat denk ik haast wel.D.E.N.N.I.S. zei:Welke motor lag in jouw huurauto?michel1975 zei:Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Ik heb geboden op een 1.3.
Volgens Carbase is het verbruik van de 1.3 1 op 14. Dat vind ik redelijk zuinig. Daar zou ik niet ontevreden mee zijn.michel1975 zei:Dat denk ik haast wel.D.E.N.N.I.S. zei:Welke motor lag in jouw huurauto?michel1975 zei:Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Ik kwam toen niet verder dan 1 op 10/11. En best wel wat snelwegkilometers. Keek ik echt van op.D.E.N.N.I.S. zei:Volgens Carbase is het verbruik van de 1.3 1 op 14. Dat vind ik redelijk zuinig. Daar zou ik niet ontevreden mee zijn.michel1975 zei:Dat denk ik haast wel.D.E.N.N.I.S. zei:Welke motor lag in jouw huurauto?michel1975 zei:Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Dat geloof ik direct.michel1975 zei:Ik kwam toen niet verder dan 1 op 10/11. En best wel wat snelwegkilometers. Keek ik echt van op.D.E.N.N.I.S. zei:Volgens Carbase is het verbruik van de 1.3 1 op 14. Dat vind ik redelijk zuinig. Daar zou ik niet ontevreden mee zijn.michel1975 zei:Dat denk ik haast wel.D.E.N.N.I.S. zei:Welke motor lag in jouw huurauto?michel1975 zei:Heb destijds in een 121 een weekje gereden (huurauto). Wat mij bij gebleven is is het verbruik. Man wat zoop dat autootje voor zo'n klein autootje.D.E.N.N.I.S. zei:Vooral goedkoop en een redelijk lage km-stand
Was blij dat ik mijn eigen Polootje weer terugkreeg na een week.
Was die 1.3 geen Ford motor?grensrijder zei:1:14 vind ik bepaald niet gunstig voor zo'n klein autootje. Veel andere Japanners uit die tijd doen zonder problemen 1:17.
Dat doet mijn 626 zelfs als ik een beetje mijn best doe.grensrijder zei:1:14 vind ik bepaald niet gunstig voor zo'n klein autootje. Veel andere Japanners uit die tijd doen zonder problemen 1:17.
Volgens mij wel zo'n Zetec blok.D.E.N.N.I.S. zei:Was die 1.3 geen Ford motor?grensrijder zei:1:14 vind ik bepaald niet gunstig voor zo'n klein autootje. Veel andere Japanners uit die tijd doen zonder problemen 1:17.
michel1975 zei:Dat doet mijn 626 zelfs als ik een beetje mijn best doe.
Wouter82 zei:MaestroHLS zei:Net de XJ40 overgedragen aan grensrijder..
Er is toch wel een foto gemaakt van de sleuteloverdracht?![]()
michel1975 zei:Dat doet mijn 626 zelfs als ik een beetje mijn best doe.grensrijder zei:1:14 vind ik bepaald niet gunstig voor zo'n klein autootje. Veel andere Japanners uit die tijd doen zonder problemen 1:17.
Volgens mij wel zo'n Zetec blok.D.E.N.N.I.S. zei:Was die 1.3 geen Ford motor?grensrijder zei:1:14 vind ik bepaald niet gunstig voor zo'n klein autootje. Veel andere Japanners uit die tijd doen zonder problemen 1:17.
Dat ding is echt geweldig qua verbruik. Daarom is de Seicento er ook zonder pardon uitgegaan.D. Elzinga zei:michel1975 zei:Dat doet mijn 626 zelfs als ik een beetje mijn best doe.
Jouw 626 draait dan waarschijnlijk ook aanzienlijk minder toeren op de snelweg dan zo'n 1.3.
Het was meen ik trouwens exact hetzelfde blokje dat tevens in de 1e generatie Ka dienst doet, en ook daar zorgt voor relatief teleurstellende verbruikscijfers. En geratel op latere leeftijd.
Idranor zei:Die stand ziet er mooi uit! Meer foto's? Ik zal helaas niet in staat zijn dit weekend Rosmalen aan te doen.
ENTE zei:Hele leuke EMW auto kunnen bewonderen afgelopen week!
Audi80Coupé zei:ENTE zei:Hele leuke EMW auto kunnen bewonderen afgelopen week!
Wow, wij zijn al een hele tijd op zoek naar een fraai exemplaar. Was de eerste Toyota van m'n opa, na jaren Vauxhall te hebben gereden. Deze is zeker niet toevallig te koop?
herman78 zei:
herman78 zei:Ik weet wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft (auto,s slepen ,aanhanger met 750 kilo grind, van de kar donderen enz.