Wouter82
Moderator
Phoenixrood74 zei:Leuk, ik ben benieuwd naar je foto's! Het is inderdaad erg stil hier.
[size=x-large]WAAR IS IEDEREEN?!![/size]
Zo, nu zijn ze wel wakker.
Winterslaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Leuk, ik ben benieuwd naar je foto's! Het is inderdaad erg stil hier.
Zo, nu zijn ze wel wakker.
Moderator
929V6 zei:https://www.autoweek.nl/autonieuws/21089/vrijstelling-mrb-oldtimers-vervalt
Ik sluit me alvast aan bij de delegatie EMW-ers die het Binnenhof onveilig gaat maken...
stoterstangen90 zei:Tja, als alle oldtimers geschorst de schuur in gaan, die van mij iig wel, brengt het dus geen cent op.......
grensrijder zei:Ach, dat loopt allemaal zo’n vaart niet in ons klassiekerminnende land. In Den Haag weet men ook wel dat het geen reële maatregel zou zijn om alle oldtimers weer te gaan belasten. Dan zouden er duizenden verzamelaars en klassiekerbedrijven serieus in de problemen komen en wordt het industrieel erfgoed nog maar mondjesmaat bewaard. De FEHAC, de BOVAG en de ANWB hebben in Nederland een sterke lobby en die zullen hiermee nooit akkoord gaan. In het ongunstigste geval krijgen we een regeling zoals in bepaalde andere landen, met een 50-dagenkaart of zo.
simca1006 zei:grensrijder zei:Ach, dat loopt allemaal zo’n vaart niet in ons klassiekerminnende land. In Den Haag weet men ook wel dat het geen reële maatregel zou zijn om alle oldtimers weer te gaan belasten. Dan zouden er duizenden verzamelaars en klassiekerbedrijven serieus in de problemen komen en wordt het industrieel erfgoed nog maar mondjesmaat bewaard. De FEHAC, de BOVAG en de ANWB hebben in Nederland een sterke lobby en die zullen hiermee nooit akkoord gaan. In het ongunstigste geval krijgen we een regeling zoals in bepaalde andere landen, met een 50-dagenkaart of zo.
Ik denk dat jouw ongunstigste geval het gunstigste wordt. Dit regeeraccoord kost ons allen geld en misschien zelfs wel een hobby. Maar dat interesseert de heertjes in Den Haag niet. Schande dat is het.
Eddy C zei:simca1006 zei:grensrijder zei:Ach, dat loopt allemaal zo’n vaart niet in ons klassiekerminnende land. In Den Haag weet men ook wel dat het geen reële maatregel zou zijn om alle oldtimers weer te gaan belasten. Dan zouden er duizenden verzamelaars en klassiekerbedrijven serieus in de problemen komen en wordt het industrieel erfgoed nog maar mondjesmaat bewaard. De FEHAC, de BOVAG en de ANWB hebben in Nederland een sterke lobby en die zullen hiermee nooit akkoord gaan. In het ongunstigste geval krijgen we een regeling zoals in bepaalde andere landen, met een 50-dagenkaart of zo.
Ik denk dat jouw ongunstigste geval het gunstigste wordt. Dit regeeraccoord kost ons allen geld en misschien zelfs wel een hobby. Maar dat interesseert de heertjes in Den Haag niet. Schande dat is het.
Ik maak mij niet zo druk met 584 kg
Moderator
Soloman zei:Ik wou nog hier doorgeven aan het bestuur dat mijn e-mail-adres is veranderd. Bij wie (nick-name voor privebericht) moet ik nou zijn?
Wouter82 zei:Soloman zei:Ik wou nog hier doorgeven aan het bestuur dat mijn e-mail-adres is veranderd. Bij wie (nick-name voor privebericht) moet ik nou zijn?
Bij simca1006 of een email naar secretaris[apenstaart]elkmerkwaardig[punt]nl
Die belastingplannen worden pas ergens volgend jaar ingevuld en dan hebben ze waarschijnlijk veel belangrijker dingen aan hun hoofd...
simca1006 zei:Dit kabinet is nu al een schande met ideeën die velen niet gevraagd hebben.
grensrijder zei:simca1006 zei:Dit kabinet is nu al een schande met ideeën die velen niet gevraagd hebben.
Nou, dat valt nogal mee, hoor. Ga jij maar eens in de regering zitten en proberen alle groeperingen en individuen in Nederland tevreden te stellen. Ik had jou toch wel iets ruimdenkender ingeschat.![]()
grensrijder zei:Wie van ons forummers heeft er eigenlijk PVDA gestemd? Zeg eens eerlijk? Want die partij zit achter de afschaffing van de vrijstelling.
Moderator
Mazzeltsov zei:Hallo, hier een PvdA-stemmerNou heb ik als autoloze ..
Moderator
grensrijder zei:Jij hebt gezien je achternaam vast en zeker VVD gestemd.
Wouter82 zei:grensrijder zei:Jij hebt gezien je achternaam vast en zeker VVD gestemd.
Nee want ik wilde liever nu vooruit.
grensrijder zei:EMW-ling: de Bitter Type 3.
![]()
Uhhh, werken? En dan 's weekends het huishouden doen?
Mazzeltsov zei:Eens met bovenstaande posts. Ik wacht eens af wat er voor concrete voorstellen gaan komen voordat ik iets ga tekenen.
grensrijder zei:Wacht even. Je tekent niet voor het volledig handhaven van de huidige regelgeving. Je tekent tegen het volledig afschaffen van de vrijstelling zonder enige tegemoetkoming aan de echte liefhebbers. Dat moet je dus beslist doen!!!
grensrijder zei:Als we met zijn allen niets doen, dan gaat dit ondoordachte plan er straks komen. Laten we als liefhebbers beginnen met een petitie te tekenen. Ondertussen vergaderen de KNAC en de FEHAC ongetwijfeld al driftig over het in Den Haag aan te bieden plan.