Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Ik stoor me er ook aan dat de uitnodigingen niet in Times New Roman of Courier zijn geschreven.

Ik niet... :p:D:cool:o_O

Edit: EMWling

771_1.jpg

Mooi fotowerk, Pedigreepaul!(y)

Misschien moet Staalgevoel ook maar op de retrotour gaan, met fraaie kalligrafie, geschreven met de ganzenveder.

En bij voorkeur niet per mail als PDF, maar een document geschreven in WordPerfect, gezipt over twee diskettes , verstuurd in een envelop met noppenfolie

De eigenaar werkt bij de bandenservice om de hoek. Het is een Pool die hem meegenomen heeft naar NL. Hij vertelde dat dit model in Polen doodnormaal is en op elke straathoek te vinden is aldaar. Dit exemplaar had 10 jaar stil gestaan. Hij kocht hem vorig jaar met 40.000km op de teller van een oud baasje. De huidige eigenaar heeft er zelf 25.000km bij gereden het afgelopen jaar. Vorige week heeft hij de auto op NL kenteken gezet omdat hij hier woont en werkt.

Mijn warme belangstelling voor zijn auto vond hij wel ietwat vreemd... :)

Jullie kunnen nu op Facebook jullie foto's plaatsen van de fotowedstrijd van afgelopen zaterdag. Alles met een 5 dat je tegenkwam tijdens de toerrit :)
https://www.facebook.com/elkmerkwaardig

Ik zie de Tico heel af en toe wel rijden in Nederland hoor. Weliswaar met Pools kenteken, maar toch. Het is wel erg EMW!

Weer een leuk zelfgefreubelde combinatie dus stoterstangen90! Gefeliciteerd.

Leuke reclame van Seat trouwens bovenaan de Autoweeksite, met de eerste Ibiza naast de nieuwste. Siert zo'n fabrikant om hiermee reclame te maken.

Die reclames hangen ook als billboard hier in de stad! Soms op de plek van de 'Silent. Yet talk of the town' BMW i3-posters :(.

Begeerlijke Koreaan net over de grens.
https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=249249369&asrc=st
0249249369002.jpg

Vandaag hebben Grensrijder en ik alvast het Zomerevenement voorbereid. Het duurt nog precies twee maanden voor het zover is, dus nog even geduld :D Tipje van de sluier: bommen, bomen, Britse bolides (y)

Als ik ooit mijn droom verwezenlijk en een rode Fuego Turbo koop zal ik zeker bij jullie club komen :)

grensrijder zei:
Hebben jullie allemaal al op onze Facebook-pagina gekeken? Het wordt daar steeds gezelliger! Inmiddels al 310 likes. :D

Die Fiat!:LOL:

10178041_651204741593730_1063112150259879380_n.jpg

Ontzettend fout maar ook wel weer ontzettend grappig, al zou ik er zelf absoluut niet in gezien willen worden...

Heb zelf momenteel geen EMW waardige auto, maar wie weet in de nabije toekomst (ben in dubio over de Baleno: inruilen of doorrijden) maar volg dit topic met veel belangstelling en het lijkt me erg leuk en gezellig om keer een evenement mee te maken!:)

Nog een leuke ontdekking gedaan op de Groningse beeldbank :eek::

Een Alfa Romeo 2300 Rio die tussen 1978 en 1980 in Nederland leverbaar was (maar nauwelijks verkocht). Het kenteken dateert uit 1983, nu is de hamvraag natuurlijk of dit de allerlaatste verkochte winkeldochter is of dat het oorspronkelijke kenteken ooit is kwijtgeraakt.

Goeie teksten Albert, hebben ze je al een baan aangeboden bij Autoweek? Kun je mooi die Ralph Fischer vervangen. (y)

Vandaag met de Marina Van bij de RDW geweest. Nog geen kenteken :( .
Omdat de kenteken papieren er niet bij waren en het Belgische kenteken ook in het slapend bestand staat, is er een volledige keuring noodzakelijk.

De keurmeester vond het wel een leuk ding verder, maar kom me dus nog niet verder helpen.

Overigens is het geen bezwaar om er dan een andere motor in te hangen, dat kan in een moeite mee gekeurd worden. Ook ombouw van trommels vóór naar schijven is geen probleem.

De foto's zijn helaas compleet mislukt.

Zo is het. De mannen van het RDW zagen er verder geen bestand in, maar zagen ook dat nu verder keuren op een fiasco zou uitlopen.

Overigens kostte de afgebroken keuring me nu niets. Dat scheelt ook weer. (nou ja, wat diesel om de C15 tevreden te houden, die het spulletje aan de triangel naar Schiedam heeft getrokken)

stoterstangen90 zei:
Zo is het. De mannen van het RDW zagen er verder geen bestand in, maar zagen ook dat nu verder keuren op een fiasco zou uitlopen.

Overigens kostte de afgebroken keuring me nu niets. Dat scheelt ook weer. (nou ja, wat diesel om de C15 tevreden te houden, die het spulletje aan de triangel naar Schiedam heeft getrokken)

Van die combinatie met de triangel had ik graag foto's gezien!

Terug
Bovenaan