Guest
Ik stoor me er ook aan dat de uitnodigingen niet in Times New Roman of Courier zijn geschreven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eigenlijk voor Comic sans.Eddy C zei:Ik stoor me er ook aan dat de uitnodigingen niet in Times New Roman of Courier zijn geschreven.
Moderator
stoterstangen90 zei:Ik ben eigenlijk voor Comic sans.Eddy C zei:Ik stoor me er ook aan dat de uitnodigingen niet in Times New Roman of Courier zijn geschreven.
Dan heb ik het nog niet gehad over schildjes in Wordart. Dat is ook heerlijk 1998Wouter82 zei:stoterstangen90 zei:Ik ben eigenlijk voor Comic sans.Eddy C zei:Ik stoor me er ook aan dat de uitnodigingen niet in Times New Roman of Courier zijn geschreven.
Het Taunus M clubblad is volledig gedrukt in Comic Sans. Wat ziet dat er onprofessioneel uit zeg...
Wouter82 zei:Dit was trouwens ook een mooi moment!
![]()
Aangeboden door MaestroHLS![]()
Joël D. zei:Toch maar eens kijken of ik een keer een evenement mee kan doen, samen met Micha.![]()
grensrijder zei:Hebben jullie allemaal al op onze Facebook-pagina gekeken? Het wordt daar steeds gezelliger! Inmiddels al 310 likes.![]()
stoterstangen90 zei:Zo is het. De mannen van het RDW zagen er verder geen bestand in, maar zagen ook dat nu verder keuren op een fiasco zou uitlopen.
Overigens kostte de afgebroken keuring me nu niets. Dat scheelt ook weer. (nou ja, wat diesel om de C15 tevreden te houden, die het spulletje aan de triangel naar Schiedam heeft getrokken)