@BENZine
Inderdaad, deze auto is voor veel mensen een stap te ver. Mijn vrouw zeurt ook niet zo snel en op het idee van oordoppen voor de lange ritten reageerde ze met "prima". Veel partners zullen dit echt niet kunnen waarderen en daarom zullen veel mannen denk ik toch van de aankoop afzien. Gelukkig hier dus niet.
@funf
Klopt, al heeft deze versie wel de extra opbergmogelijkheid tussen de stoelen. Daarbij heb je haken achter de stoelen om dingen aan op te hangen en het kleine kofferbakje.
Als wij naar Italië gaan zullen wij de koffer per post naar de verblijfslocatie sturen.
@Michel1975
Dank voor de leuke reactie! Mocht je hem een keer willen rijden ben je altijd welkom hoor.
@JoostM
Zeer goede deal. Je hoort mij niet klagen
@PauseBreak
Nou de levering is natuurlijk wel in 2018. Dus dat is nog even wachten. Maar inderdaad, het is veel vlugger dan ik in eerst
Wat betreft tanken doe ik dat bij de K+K in Gronau oost. Dat is dus als je de lange weg vanuit Glanebrug helemaal afrijdt. Dan zit die aan de linker kant in een zijstraat op een gegeven moment. Goedkoopste tankstation van Gronau. Die 1.30 is wel de prijs van euro95. Super Plus is 1.37.
@Phaetonv8
Duitse autobahn is ook flink aan de prijs. In de dorpen echter, daar is het veel beter.
Het gaat dus om dit tankstation: https://goo.gl/maps/uSa8KgmPbxT2